|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zijkant |
|
aaaaahhh nu is het ook wat logischer ... slap avondje dus ... |
|
mwja kwam niet echt los idd. Beetje jammer. |
|
Jammer |
|
Kon hier helaas niet bij zijn. Moest kiezen tussen dit en Endstille, ben toch maar naar Endstille gegaan. En heb me daar ook prima vermaakt! En zo te horen heb ik ook niet heel veel gemist of wel? Trouwens, Ghouliette: Hardcore zangers doen wel vaker van die rare dansjes [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 12-12-2004 23:31] |
|
Nou ik weet hoe hardcore zanger zich normaal horen te bewegen, maar dit was echt belachelijk. Zag er niet uit soort op holgeslagen drilpudding. Beetje Rap achtig. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-12-2004 23:33] |
|
hoort te bewegen?? |
|
quote: nou ja "hoort" hoe ze het meestal doen |
|
Haha ja ik heb de dansjes regelmatig gezien bij een Strike Back in Staddijk, ziet er debiel uit inderdaad |
|
quote: ghehe dit had ook nog nooit zo gezien; HC Capoeira! Wat een belachelijke 'sport' en ik wist me in al mijn brakheid te vertellen dat dit bij metalcore concerten is ontstaan......midden jaren negentig.... dat is dan helemaal aan mij voorbij gegaan. Heb nog een kerel met een rijtje achterover geslagen tanden naar het ziekenhuis gestuurd...dat zag er niet geheel fris meer uit... 37 Stabwoundz was okay, de zang is niet helemaal mijn smaak. Settle The Score was compleet R.U.K., wel aardige lui, maar op het podium een stelletje losers in mijn ogen. Madball was goed en zeer relaxed......zijn nog wezen bowlen 's middags hoe HC....'s avonds de gingen de mensen wel degelijk uit hun dak, echter alleen bij nummers van de eerste 2 platen....tja dat zijn dan ook de beste! Voor de rest geslaagde avond met een dito opkomst...net niet uitverkocht. edit; ik had het over de pit dansjes... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-12-2004 18:02] |
|
De pit dansjes!! ja die kleine ventjes die helemaal uit hun dak gingen (de grote jongens kwamen pas in actie bij Madball). Soort radslag heb ik gezien en zo'n gastje met superhero shirt die crea bea gebruik maakte van het podium. top! Wel jammer dat er weinig synchroom gedaan werd. Als ik de verhalen mag geloven ging het er bij Pro Pain een stuk heftiger aan toe. |
|
quote: nee, bij Krisiun, dat ging er hard aan toe...het was ook lekker glad, maar pfoeh zo'n pit als toen daar sta je niet voor je plezier in... bij Pro-Pain was het gewoon bangen, maar wel massaal... |
|
Bij Pro Pain was er zeker een flinke pit, het hele optreden door |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |