IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Agnostic Front Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pfsh nog geen topic over de grondleggers van hardcore ....


Iemand al wat van het komende album (antoher voice) gehoord?

Zet em nu net aan .. Still Here klinkt ekker agressief iig ...


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 08-10-2004 17:14 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, daar hebben we een keer mee gespeeld. Die gasten zijn net zo breed, als dat ze groot zijn. (1m50 bij 1m50).

Wel een strakke band, maar niet echt mijn ding. Wel gaver dan Madball.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 08-10-2004 17:16 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Heb de nieuwe eergister gedownload, maar nog niet de moeite genomen om te luisteren. Die band heeft met Victim In Pain, United Blood, Cause For Alarm (de speedmetal lp) en One Voice klassiekers gemaakt, maar is de afgelopen paar jaar een parodie op zichzelf geworden met slechte platen als Dead Yuppies en Riot Riot Upstart. Ze zijn muzikaal volledig ingehaald door allerhande betere bands. AF kan het wat dat betreft wel shaken.

Die nieuwe plaat (met de zeer originele titel Another Voice) is tot nu toe erg slecht ontvangen (heb er nog geen positieve reacties over gehoord). Zal 'm dit weekend eens luisteren.


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 17:14 schreef judge paul het volgende:
Ah, daar hebben we een keer mee gespeeld. Die gasten zijn net zo breed, als dat ze groot zijn. (1m50 bij 1m50).

Wel een strakke band, maar niet echt mijn ding. Wel gaver dan Madball.
wow, met Agnostic Front spelen ....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 17:16 schreef VivaHate het volgende:
Heb de nieuwe eergister gedownload, maar nog niet de moeite genomen om te luisteren. Die band heeft met Victim In Pain, United Blood, Cause For Alarm (de speedmetal lp) en One Voice klassiekers gemaakt, maar is de afgelopen paar jaar een parodie op zichzelf geworden met slechte platen als Dead Yuppies en Riot Riot Upstart. Ze zijn muzikaal volledig ingehaald door allerhande betere bands. AF kan het wat dat betreft wel shaken.

Die nieuwe plaat (met de zeer originele titel Another Voice) is tot nu toe erg slecht ontvangen (heb er nog geen positieve reacties over gehoord). Zal 'm dit weekend eens luisteren.



Luister de nieuwe nu, en vind em best goed, natuurlijk heeft de band de impact van One Voice (etc etc) niet meer, aangezien wat AF toen zo speciaal maakte, nu door anderen bands ook en soms beter gedaan word.

Vind em wel weer wat agrssiever ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2004 17:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind het een onmeunige zaadband.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij hebt dan ook geen smaak chelie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2004 17:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat klopt uiteraard


NP: Avril Lavigne - SK8R Boi


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

'nuff said


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

1x helemaal gehoord ..

Paar erg vette tracks, maar ook aantal die totaal niet lopen en niet overkomen.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 09-10-2004 3:05 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 oktober 2004 17:19 schreef Jenje het volgende:
wow, met Agnostic Front spelen ....




Ja, een festival. Dat was trouwens het eerste optreden voor zowel Rajackar als Graftak. En voor mij de eerste met Judgement Day. En dhr Wim Kok kwam tijdens ons optreden langslopen ! Hij keek een beetje van "Wat in Godsnaam... ?!?"

Hahahaha ! Dat was gaaf.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2004 7:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 3:05 schreef judge paul het volgende:
En dhr Wim Kok kwam tijdens ons optreden langslopen ! Hij keek een beetje van "Wat in Godsnaam... ?!?"

Hahahaha ! Dat was gaaf.


HEERSCH!!!


spelfout weggehaald...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-07-2008 20:09 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-07-2008 20:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Jaja, net echt live, hehe.

Wel een klassieker, die victim in pain plaat!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-07-2008 20:36]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-07-2008 22:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Lijkt me toch best wel lastig dit


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 03-07-2008 0:59 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht



op 2 augustus live (hopelijk dan wel!) op 't strand van m'n prachtige scheveningen tijdens schollenpop...


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-12-2008 11:16 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht


Oldschool.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-01-2011 23:12 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Deze dvd draait hier momenteel op de achtergrond. De eerste album zijn echt geniaal, maar wat is er op de laatste platen met Rogers stem gebeurd? Muzikaal vind ik het nog steeds erg gaaf, maar na 1 nummer kan ik die zang niet meer aanhoren.

Ook op deze dvd is het echt bedroevend slecht....

En Cause For Alarm en Victim In Pain


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2011 23:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gisteren tussen het studeren door nog even vlug Victim In Pain gedraaid. Echt een sterk plaatje Tot nu toe ook mijn favoriete Agnostic Front-cd, al kan ik de nieuwste platen ook waarderen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-01-2011 0:05 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

de oude platen zijn erg vet, maar dat zeehondjes gebeuren trek ik erg slecht.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-05-2011 21:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Tot mijn grote verbazing kan ik ''My Life My Way'' goed waarderen. De zang stoort me minder dan op voorgaande platen. Muzikaal gezien trek ik deze sowieso erg goed.

Alleen live durf ik het echt niet meer aan



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-05-2011 21:08 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2011 21:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat titelnummer is een rasechte anthem. Voor de rest vind ik de plaat weer erg degelijk, maar geen topper.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-05-2011 21:11 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 21:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat titelnummer is een rasechte anthem. Voor de rest vind ik de plaat weer erg degelijk, maar geen topper.


Ik vind het een hele vooruitgang in vergelijking met de laatste platen. Met name Dead Yuppies vond ik echt om te janken.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2011 21:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die ken ik nog niet Ken enkel hun werk uit de jaren '80 en vanaf Another Voice. Hun laatste albums zijn stuk voor stuk degelijk, maar bevatten maar een aantal echte toppers. Het uitstapje naar tough guy hardcore in nummers als Peace? vind ik wel geslaagd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-05-2011 21:15 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 21:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Die ken ik nog niet Ken enkel hun werk uit de jaren '80 en vanaf Another Voice. Hun laatste albums zijn stuk voor stuk degelijk, maar bevatten maar een aantal echte toppers. Het uitstapje naar tough guy hardcore in nummers als Peace? vind ik wel geslaagd.


Het is ook geen aanrader voor je collectie om geld aan te besteden Volgensmij staat deze in zijn gehee op Joeptoep.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen