![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou er eens wat MB's aan moeten besteden ![]() ![]() |
|
En we hebben deze nog: ![]() ![]() |
|
Dat eerste nummer trek ik niet (vanwaar komt dat? Een tribute to Oi!-cd?) maar die United Blood EP is terecht legendarisch. ![]() |
|
Doe mij deze periode maar: Trouwens, ze spelen in Vroomshoop binnenkort. De enige clubshow die ze dit jaar in Nederland gaan doen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik vind het best een aardige plaat die nieuwe. ![]() |
|
Hoewel ik de nieuwe niet slecht vind, luister ik toch echt veel liever naar het oudere materiaal. Persoonlijk vind ik 'SOmething's gotta give' een erg goede plaat. In die tijd waren ze live ook erg goed te doen. A metalheart is hard to tear apart ![]() |
|
Alles tot One Voice qua studio werk! Nadien zijn ze alleen maar achteruit gegaan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Heeft deze band eigenlijk nog wat nieuws op de planning staan? Ik draai My Life My Way nog geregeld, beste AF-plaat van de laatste twintig jaar. ![]() |
|
Tot en met Live At CBGB's gave band. Samen met Victim in Pain is dit mijn favo AF plaat: ![]() |
|
Ik denk dat die plaat op 3 komt. Na VIP en ML,MW. ![]() |
|
https://www.arte.tv/fr/videos/076015-023-A/agnostic-front-au-hellfest/ Die stem jongens... dat kan echt niet meer ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Onder welke steen kom jij weg gekropen? Dat is al jaren en jaren zo. Helaas. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb ze sowieso nooit live gezien, maar de meest recente concertopname die ik tot nu toe van ze kende is geloof ik uit 2006 of 2007 en die was inderdaad al niet best. Maar dit is echt verschrikkelijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 16-09-2017 15:16] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Ik bekijk het al niet meer. De kans dat zijn 'zang' ooit weer wat beter wordt lijkt mij 0%. Maar wel jammer dat je ze nooit live hebt gezien toen het nog redelijk was. ![]() |
|
de hardcore zeehond hahaha. TUFKAM ![]() |
|
quote: En ik maar denken dat Rick Ta Life dat was. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
![]() TUFKAM ![]() |
|
quote: Je, erg, ja. Ik zet victim in pain nog maar eens op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-08-2022 19:00] ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Haha, damn ![]() ![]() |
|
quote: Ow, verrek, dat was ik helemaal vergeten, dat was in 2000, denk ik?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Agnostic Front. de laatste keer dat ik ze zag klonk Roger Miret als een soort zeehond die aan het dood gaan was. De tering. Niet te doen. En die stigma. wat een muzikale verschrikking. die gast is zoals Sid Vicious was van de Sex Pistols. kan geen shit spelen. Muzikale aids, kort gezegd. Sommige bands weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen. Ze hebben hun klassiekers maar man man. zwaar afgegleden. Zelfde met Madball. laatste paar cds zijn zo slecht. ![]() |
|
Agnostic Front kan bij mij weinig mis doen. Madball maakt inderdaad al sinds 2000 Hold It Down na Hold It Down. Steeds met een paar klassenummers wel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |