![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Wie zingt er hier? Oud Vuil. ![]() |
|
De zanger ![]() |
|
quote: *zucht* Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Good old Ijsman. ![]() |
|
![]() |
|
Ah, verrek ja. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Als snap ik het 6 snarige gitaar naast zijn hoofd niet zo. Das toch geen bas? edit: Om wel ff ontopic te zijn, lekker nummer! Thrash!!! Die solo's gaan er ook wel in. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-10-2004 23:41] Oud Vuil. ![]() |
|
Om een vriend van mij te quoten "een basgitarist is een gitarist die maar tot vier kan tellen" Dat gaat voor jou dus niet op ! Ik vind de oude DeadHead nog altijd zeer gaaf. Ik heb geen werkende geluidskaart, dus dan moet ik dat plaatje van jullie maar gewoon weer aanschaffen. Leuk dat jullie weer in de originele line up spelen. Hoewel ik Marco Kleinnibbelink wel een erg gave drummer vind/vond. Sowieso vind ik Dream Deceaver erg wijs. "The Feast Begins at Dawn" is echter een klassieker in de nederlandse scene ! (In mijn ogen/oren dan...) ![]() ![]() Hebben jullie weer bij Berthus opgenomen ? ![]() |
|
"The Feast" heeft jammer genoeg kutgeluid, staan wel gave nummers op. "Dream Deceiver" is wat rustiger, maar wel beter geluid. De nieuwe plaat "Haatland" is bij Jacob Hansen in Denemarken opgenomen. Check www.jacobhansen.com DeadHead heeft met Haatland eindelijk een produktie die bij de band past. Binnenkort meer nieuws over platendeal, we zitten in een afrondende fase met een platenmaatschappij. ![]() |
|
Jammer, het linkje van Jacob werkt effekes niet. Bij mij was laatst ook een band aan het opnemen die daar graag wilt opnemen. Maar vanwege het budget kwamen ze maar bij mij. Berthus vertelde me dat "The Feast..." bij de mastering vern**kt was. Het maakt me eerlijk gezegd niet zo veel uit. De meeste nummers waren toch al gaaf zonder goed geluid. Alleen erg jammer dat Sawn in Two er niet op stond. Maar voor de rest : ![]() Het was ook wel een tijd dat de meeste cd's/lp's niet zo'n beste sound hadden. Dus luisterde je meer naar de muziek dan de productie. ![]() |
|
Ik kijk erg uit naar de nieuwe plaat, laatst heb ik nog gegeten met Robbie in Adam. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
![]() ![]() http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
Om ff on-topic te blijven..... Wil een project erbij doen, industriele dance-achtige Rammsteinzooi met vette gitaren en thrashzang. Geen drummer, maar alles met de toetsen/sequencer. Zoek dus een toetsenman/vrouw. Mocht men iemand weten, hoor ik het graag. Tom/Iceman ![]() |
|
Klinkt wel Ok, maar toch ook wel erg gedateerd. Ik krijg hetzelfde gevoel bij bands als Thanatos en Occult; hun laatste cd's klinken ook prima qua geluid en de nummers zijn op zich best wel heftig, maar die thrash-achtige zang verneukt het in alledrie de gevallen. En bij Dead Head is de zang nog wel het meest storend, door dat rare accent van de heer Iceman ![]() ![]() |
|
quote: Kwestie van smaak.Bij bijvoorbeeld Occult vind ik de zangstijl perfect bij de muziek aansluiten. Edit;verdomd lekker nummer,en retevette thrashsound!!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-10-2004 18:05] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ghehe, heb jaren drumles van Marco gehad.. Heersch!! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Speelt hij tegenwoordig nog in een band ? Ik heb ook nog een demo van Adetar waar hij op speelt. Vette demo. Wijs drumwerk ! Oscar Carré speelt daar ook op, speelde later bij God Dethroned. ![]() |
|
![]() |
|
vet shirt! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: ![]() This is Zodiac speaking... ![]() |
|
quote: Laat me raden....KARMAGEDDON? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote:Dat houden de heren nog even goed geheim. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Het zou me niets verbazen, ze tekenen maar raak daar bij Karmageddon. En ondertussen lopen bands als Katafalk en InrI gewoon vrij rond. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |