IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : DeadHead - Desire (mp3 uit te komen cd "Haatland") Vorige pagina
judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 15-10-2004 16:05 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 oktober 2004 14:45 schreef Rutan het volgende:
Laat me raden....KARMAGEDDON?


ach, een tourtje met Deadhead en TMDC lijkt me best okay. Of deze bands er om staan te trappelen is natuurlijk een tweede... Misschien is Judgement Day erbij wel een goede buffer ?

Maar misschien tekenen ze wel gewoon bij een ander label.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 15-10-2004 16:18 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 15 oktober 2004 15:51 schreef TWC het volgende:
Het zou me niets verbazen, ze tekenen maar raak daar bij Karmageddon.

En ondertussen lopen bands als Katafalk en InrI gewoon vrij rond.

Heuj Dekker! Nieuwe nick aangemaakt joh?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 15-10-2004 16:28 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Begin dan zelf lekker een label als je het allemaal zo goed weet... kun je die Katafalk en INRI gelijk tekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 15-10-2004 16:30]


!!! THE SIGN IS ON !!!


Iceman
Usericon van Iceman
Posted 15-10-2004 17:14 by Iceman Wijzig reactieProfiel van IcemanQuote dit bericht

TWC = The White Crematorium?


Net krom gelegen om het HM-interview.
Komt ie vanavond nog langs bij de officiële Kreator klonen?


TWC
Usericon van TWC
Posted 16-10-2004 14:43 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

Nee helaas, ik moest de nachtdienst in bij de grootste kruidenier van Nederland.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-10-2004 15:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Kreator clone uit holland, t'is niet onaardig


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-12-2004 10:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren DEADHEAD weer eens live gezien. Dikke heersch, maar ik was weer eens bijzonder blij dat ik oordoppen mee had genomen. Tyfus wat stond het weer hard


spelfout weggehaald...


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 27-12-2004 23:45 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 17:50 schreef splattermeister666 het volgende:
Klinkt wel Ok, maar toch ook wel erg gedateerd. Ik krijg hetzelfde gevoel bij bands als Thanatos en Occult; hun laatste cd's klinken ook prima qua geluid en de nummers zijn op zich best wel heftig, maar die thrash-achtige zang verneukt het in alledrie de gevallen. En bij Dead Head is de zang nog wel het meest storend, door dat rare accent van de heer Iceman


Hahaha, hier komt precies toch smaak om de hoek kijken. het is juist echte thrash zang waardoor ik een band meer kan waarderen. Dat ze dat doen i.p.v. het voor de handliggende deathmetal gegrom of blekkie gekrijs.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 04-12-2021 11:14 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

vet nieuw nummer!



“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 04-12-2021 13:43 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Da's knap, op zo'n 3 weken na, 15 jaar tussen de laatste post en de eennalaatste post !

Maar het is inderdaad een hele vette track. Blijft nog goed hangen ook trouwens, gisteren kwam het nummer toch meermaals terug in mijn hoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 04-12-2021 13:43]


lampje


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen