![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heuj Dekker! Nieuwe nick aangemaakt joh? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Begin dan zelf lekker een label als je het allemaal zo goed weet... kun je die Katafalk en INRI gelijk tekenen. [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 15-10-2004 16:30] !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
TWC = The White Crematorium? Net krom gelegen om het HM-interview. Komt ie vanavond nog langs bij de officiële Kreator klonen? ![]() |
|
Nee helaas, ik moest de nachtdienst in bij de grootste kruidenier van Nederland. ![]() |
|
Kreator clone uit holland, t'is niet onaardig ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Gisteren DEADHEAD weer eens live gezien. Dikke heersch, maar ik was weer eens bijzonder blij dat ik oordoppen mee had genomen. Tyfus wat stond het weer hard ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hahaha, hier komt precies toch smaak om de hoek kijken. het is juist echte thrash zang waardoor ik een band meer kan waarderen. Dat ze dat doen i.p.v. het voor de handliggende deathmetal gegrom of blekkie gekrijs. ![]() |
|
vet nieuw nummer! “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Da's knap, op zo'n 3 weken na, 15 jaar tussen de laatste post en de eennalaatste post ! ![]() Maar het is inderdaad een hele vette track. Blijft nog goed hangen ook trouwens, gisteren kwam het nummer toch meermaals terug in mijn hoofd. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 04-12-2021 13:43] lampje ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |