IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : NEERGESTOKEN Volgende pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 20-11-2001 13:06 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Vandaag kreeg ik te horen dat een vriend van mij is neergestoken...
in z'n gezicht en in z'n buik, geen vitalen organen geraakt gewoon vleeswond.

Hij liep op 't station in Rotterdam en daar was opeens een junkie en stak 'm neer...zonder reden!!

Tering junkies! Dit is niet normaal!!

Dat wou ik ff zeggen


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 20-11-2001 13:12 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Kut


Ik vergiet als zeef hebben


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 13:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zwaar klote voor die vriend van je.. Ja,, voor junkies heb ik ook geen respect.. en al helemaal niet als ze je zonder reden kapot steken.... maarja,,, de maatschappij kweekt haar eigen uitschot, dus van junks komen we toch nooit af..

verder zou dit topic beter thuishoren in het 'nieuws actualiteiten forum'


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 13:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ai.. zie nou pas dat hij ook in zijn gezicht gestoken is.. dat is verrot..


Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 20-11-2001 13:16 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

BLODHEMN!!!!!


Ignorance is bliss


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-11-2001 13:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Blijkbaar betekent deze vriend toch wel wat voor je. Maar schokkend is het zeker. Vooral omdat je het zelf ook zo kan overkomen.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-11-2001 13:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

klote voor je vriend
in het gezicht is klote.

ik heb het niet zo op junks.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 20-11-2001 13:42 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 20 november 2001 13:20 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar betekent deze vriend toch wel wat voor je. Maar schokkend is het zeker. Vooral omdat je het zelf ook zo kan overkomen.

ik ken die gast al 14 jaar...sinds m'n 2e


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-11-2001 14:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jez*s. da's echt niet normaal.
Is die gast wel opgepakt???


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 14:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dit soort dingen zijn echt klote.


Dead things grow from deep inside...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 20-11-2001 14:55 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Fuckin' H. Christ! Lekker, loop je rustig over straat, eindig je als Shish- Kebab...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-11-2001 15:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

als wattes?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-11-2001 15:33 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

KLOTE junks!!!


In het gezicht naja!!!Das toch niet normaal!zowiezo iemand neersteken...Damn.


Suck my piss


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 20-11-2001 15:36 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 15:29 schreef Cadaveria het volgende:
als wattes?


Als Shish- Kebab...: Vlees aannen spies...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-11-2001 15:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Nah, lekker dan. D'r lopen echt een paar zotten op Rotterdam CS, en het beroerde is dat alle dealers altijd 's avonds laat bij mijn tram halte staan... Ik heb al een hele tijd geen respect meer voor die zogenaamd zielige zwervers. Ze hebben er toch zelf voor gekozen, moeten ze mij en anderen ook niet gaan lastig vallen voor geld en eten enzo. Niemand hoeft in Nederland arm en dakloos te zijn. Ze zouden die zwervers eens beelden van Indonesië ofzo moeten laten zien. Daar zijn de mensen pas arm. Hier hoef je je alleen maar te registreren en een paar maal te solliciteren en je kan je handje ophouden. Krijgen ze nog meer dan studenten ook


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 20-11-2001 15:47 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

't was niet eens op 't CS van Rotterdam, 't was bij het Graphische Lyceum, dat station daarzo...
niet normaal...loopt langs en krijgt een mes tussen z'n ribben.


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-11-2001 18:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Helaas lijk ik de laatste jaren steeds meer van dit soort berichten te horen. De maatschappij zuigt...


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 20-11-2001 20:11 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Zeg, niet elke junk doet zoiets..

Overigens is het niet zo gek dat dit gebeurt, de politie heeft het te druk met flitsen, want dat brengt geld op en is niet zo gevaarlijk, maar dat terzijde..


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 20:13 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 20:11 schreef Ixl het volgende:
Zeg, niet elke junk doet zoiets..


Daar had ik inderdaad ook iets over willen zeggen. Er zijn zo ontzettend veel niet-junks die dit soort gedrag vertonen. Zeker meer als degenen die dit doen en wel junk zijn. Jammer genoeg werkt het nog altijd zo dat eigenschappen van individuelen aan "de hele groep" toebedeeld worden.


Dead things grow from deep inside...


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 20-11-2001 20:17 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

dat is echt VRESELIJK!


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-11-2001 20:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

shandelijk, weet je wat het is? in nederland wordencriminelen beter beschermd dan slachtoffers. als het aan mij ligt, gewoon de schandpaal weer invoeren. die junk oppakken en met een groot bord eronder "Ik,(naam van de persoon) heb iemand neergestoken". dan leren ze het wel af.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-11-2001 21:59 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht



Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 20-11-2001 22:13 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 20 november 2001 13:20 schreef Paul het volgende:
Blijkbaar betekent deze vriend toch wel wat voor je. Maar schokkend is het zeker. Vooral omdat je het zelf ook zo kan overkomen.

het is op de plaats overkomen, waar ik volgend jaar waarschijnlijk óók naar school ga...leuk wordt dat, kan beter met een tank de school binnen rijen om me veilig te voelen...


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 22:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 18:20 schreef Sjaan het volgende:
Helaas lijk ik de laatste jaren steeds meer van dit soort berichten te horen. De maatschappij zuigt...


Volgens mij is dat dus dikke bullshit.. ik geloof niet dat het de laatste jaren erger geworden is met 'zinloos geweld',, alleen vanwege de groote media-aandacht sinds ik geloof meindert tjoelker, lijkt het alsof er een ware zinloosgeweldgolf langskomt..

Ik haat dit ook trouwens, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dus niet het idee dat het erger is geworden.. Een jaartje terug ofzo is er nog een schoolgenoot van mij doodgeslagen (ging dag later dood aan bloedprop hersenen of iets dergelijks) terwijl hij niets deed, op station bij vlaardingen geloof ik.. Maar die kende ik verder ook niet..

Wat is trouwens jullie mening ten opzichte van een Zero-Tolerance beleid?


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 20-11-2001 22:18 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

het wat beleid?


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 22:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:13 schreef Creepieboy het volgende:
het is op de plaats overkomen, waar ik volgend jaar waarschijnlijk óók naar school ga...leuk wordt dat, kan beter met een tank de school binnen rijen om me veilig te voelen...


Hmm.... statistisch gezien mag je dan misschien wel blij zijn dat dit gebeurt is, de kans dat de overheid op deze plek iets gaat doen om de veiligheid te verhogen is nl. groter geworden door dit incident, terwijl de kans dat jij ooit neergestoken gaat worden op deze plek niet groter geworden is.. die kans was er al en is niet groter geworden, alleen jouw angst is uiteraard groter geworden, wat ik me enigzins kan voorstellen .. klinkt misschien een beetje cynisch.. sorry


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen