|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan ook wel komen doordat ik meer kranten lees enzo. Maar vroeger hoorde ik nooit van stille tochten e.d. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat is een beleid wat op sommige plekken in Amerika wordt toegepast, geloof ik.. weet niet precies wat de 'regels' zijn, maar het komt erop neer dat burgers die iemand overvallen zien worden, winkeldiefstal spotten, etc, meteen ingrijpen en mogen meppen enzo zonder directe consequenties.. (corrigeer me als ik het fout heb, wie dan ook).. |
|
quote: Volgens mij zijn die tochten ook onstaan door de media aandacht.. niet verkeerd trouwens, hoe meer aandacht immers, hoe meer kans op verbetering.. als zie ik het somber in (zoals ik alles in het leven inzie .. |
|
quote: KICKUH!!!!! Beter wordt dat ingevoerd! Gewoon flink meppen! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Waarom is je user titel dan zo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zero-Tolerance is idd wat we hier nodig hebben. Dan kun je ook bijv. een inbreker neermeppen zonder problemen te krijgen, dat mag nu ook niet... |
|
Dan moet ik toch effe weer terug denken aan vroeger toen ik nog veeeeeel naar de Osdorp Posse luisterde, het prachtige nummer DUMP DIE JUNK da's een van die teksten waar van ik zeg, jah idd. Wens die gast effe beterschap van het forum toe (als iedereen het er mee eens is). JUNKS Black Metal ist krieg :-) |
|
Junks zijn triest idd; wat ook triest is dat het beleid hierover nauwelijks werkt. Als je in Utrecht onder Hoog-catherijne checkt zie je altijd een groep van zo'n 100 junks & daklozen staan. Geen heroine verstrekking zoals men experimenteert in de grote steden; gewoon cold-turkey afkicken en begeleid in een programma op maat begeleid worden terug de maatschappij in!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:[off topic] Dat vroeg ik me inderdaad ook af...[/off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dat heeft hij al wel es een keer uitgelegd. Ik kon het alleen zo 123 niet vinden. Als ik me goed herinner (correct me if I am wrong) waren VRIENDEN zijn vrienden en Vrienden niets. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 21-11-2001 0:13] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Of het nr "Brainstorm in een glas water" (wat ook over een junk gaat). Hier te lezen voor geïnteresseerden: http://www.xs4all.nl/~osdorp/dox/frameteksten.html (En dan kiezen voor het album "Geendagsvlieg" ) Osdorp Posse blijft heersen, ookal luister ik er nooit meer naar. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-11-2001 0:22] Dead things grow from deep inside... |
|
ze moeten gewoon een gedeelte van de amerikaanse wet invoeren idd. Wat het zero-tolerance nog meer inhoudt, is dat 1 overtreding te veel is. Dus 1 keer iemand meppen/steken of weet ik veel wat, en je zit in grote problemen. Voor 'jeugdige' (30- ofzo) zijn er 'kampen' met zo'n lieve drill-instructor. Dit werkt echt, want die gasten (mits goedopgeleid) weten echt hoe ze iemand dusdanig moeten behandelen, dat ze eerder zichzelf zullen slaan dan iemand anders. Want dat nederlandse "foei, wil je dat niet meer doen, anders moet je 20 uur stenen stapelen, inclusief lunch, koffie en thee en een warme maaltijd"beleid wat we hier hebben is natuurlijk belachelijk en zeer ineffectief |
|
Junks , geef ze maar een flink shot, maar dan eentje met lucht Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik nog volop!!! De OP is niet vies van metal (samenwerking met Nembrionic en VEEL samples gebruikt van Type o negative - Slow deep and hard) en ze hebben underground-credibility; oftewel het zijn integere muzikanten!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-11-2001 1:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: damn right |
|
Er is pas weer bekend geworden dat er in Amsterdam een brute verkrachting bewust stilgehouden is (lees doofpoteffect) om de (minderjarige) daders te beschermen! Gvd, waarom de daders beschermen, bescherm liever toekomstige slachtoffers door bij die eikels een lantarenpaal in hun aars te stouwen i.p.v. ze een werkstraf of iets dergelijks te geven |
|
Twee vrienden van me zijn een keer bij ATAK aan de deur (ze speelden portiers, we hadden toen nog geen 'echte'.) een meisje van 16 mocht niet naar binnen vanwege wangedrag bij vorige bezoeken, en ze besloot toen maar er op los te steken. Eén had er een steek in zijn arm, de ander een diepe wond in zijn zijn (onderste gedeelte van de ribben) en heeft dara nu een gruwelijk litteken zitten. |
|
beterschap voor je vriend Creepyboy het is belachelijk dat dit soort dingen gebeuren.Ik woon zelf in Rotterdam en ik kom zelf ook niet graag op CS doordat soort dingen.Op Utrecht CS is dat veel beter geregeld overal agenten enzo. |
|
atak hmmm kan me ook nog iets teug halen , geloof dat het een drummer was die een auto sleutel tussen zijn ribben kreeg. is alweer wat jaartjes terug maarja. |
|
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in Atak meer heel zelden. |
|
quote: ja dat klopt de muur is er bekender om. lol |
|
tja, me medeleven voor die vriend van je! das gewoon niet tof! <offtopic> kennelijk komen hier aardig wat mensen (uit de buurt van) Rotterdam??????? kom zelf uit Krimpen ad IJssel... 'dorpje' 15 km er vandaan </offtopic> benzelf regelmatig ook in rdam, vin ut bes wel een klotestad, maar jammergenoeg bestaan dit soort problemen altijd in grotere steden. jammer hoor! ik wens je vriend veel sterkte toe met het herstellen! ****junks ps: een straf fitting the crime is ook wel goed! wat? er is bewezen dat je dat wijffie verkracht heb? PIK ERAF! wat? je hebt drugs gedeald? ff 5 kilogram coke verplicht insnuiven!!! (hoeveel gram is dodelijk???) wat? je hebt iemand vermoord? <onder de botte guilotine> MITS het allemaal goed bewezen kan worden ,he! en dat idd daders beschermd worden: BELACHELIJK! [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 22-11-2001 23:56] |
|
Junks moeten allemaal worden doodgeschopt. Waar leg je de grens? Alcoholverslaving (dan mag ik ook dood) Heroine... waar dan? Feit is: daklozen hebben recht op een uitkering van (correct me if I'm wrong) NFL 1400,- per maand!! dat krijgt me daar godveredomme de gemiddelde student niet eens! Ik denk dat we een Junk-doodschop-middag op Utrecht-CS, Rotterdam-CS A'dam-CS en eventueel nog op andere locaties moeten instellen.. Net zoiets als een autoloze zondag Laat die klojo's toch gewoon doodgaan, of misschien kan de staat de drugs gratis gaan weggeven, en er dan na ong. een jaar arsenicum of dioxine doorheen flikkeren... Ow, wat een mooi gezicht zal dat zijn.. En daar gaan ze, plop, plop, plopperdeplop bij BOSJES! Dit slaat nergens op. |
|
Zero-tolerance? MINUS-FUCKIN-ONE-TOLERANCE!! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |