IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : NEERGESTOKEN Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 20-11-2001 22:20 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 20 november 2001 22:17 schreef Valorian666 het volgende:

Wat is trouwens jullie mening ten opzichte van een Zero-Tolerance beleid?



Ik heb er wel van gehoord, maar kan er even niet meer opkomen. Wat was het ook alweer?


the only pleasure is pain


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-11-2001 22:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 20 november 2001 22:17 schreef Valorian666 het volgende:
Volgens mij is dat dus dikke bullshit.. ik geloof niet dat het de laatste jaren erger geworden is met 'zinloos geweld',, alleen vanwege de groote media-aandacht sinds ik geloof meindert tjoelker, lijkt het alsof er een ware zinloosgeweldgolf langskomt..

Ik haat dit ook trouwens, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb dus niet het idee dat het erger is geworden.. Een jaartje terug ofzo is er nog een schoolgenoot van mij doodgeslagen (ging dag later dood aan bloedprop hersenen of iets dergelijks) terwijl hij niets deed, op station bij vlaardingen geloof ik.. Maar die kende ik verder ook niet..



Kan ook wel komen doordat ik meer kranten lees enzo. Maar vroeger hoorde ik nooit van stille tochten e.d.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 22:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:18 schreef Creepieboy het volgende:
het wat beleid?


Dat is een beleid wat op sommige plekken in Amerika wordt toegepast, geloof ik.. weet niet precies wat de 'regels' zijn, maar het komt erop neer dat burgers die iemand overvallen zien worden, winkeldiefstal spotten, etc, meteen ingrijpen en mogen meppen enzo zonder directe consequenties.. (corrigeer me als ik het fout heb, wie dan ook)..



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2001 22:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:21 schreef Sjaan het volgende:
Kan ook wel komen doordat ik meer kranten lees enzo. Maar vroeger hoorde ik nooit van stille tochten e.d.


Volgens mij zijn die tochten ook onstaan door de media aandacht.. niet verkeerd trouwens, hoe meer aandacht immers, hoe meer kans op verbetering.. als zie ik het somber in (zoals ik alles in het leven inzie ..


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 20-11-2001 22:36 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 20 november 2001 22:21 schreef Valorian666 het volgende:
Dat is een beleid wat op sommige plekken in Amerika wordt toegepast, geloof ik.. weet niet precies wat de 'regels' zijn, maar het komt erop neer dat burgers die iemand overvallen zien worden, winkeldiefstal spotten, etc, meteen ingrijpen en mogen meppen enzo zonder directe consequenties.. (corrigeer me als ik het fout heb, wie dan ook)..



KICKUH!!!!! Beter wordt dat ingevoerd! Gewoon flink meppen!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2001 22:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 november 2001 13:42 schreef Creepieboy het volgende:
ik ken die gast al 14 jaar...sinds m'n 2e


Waarom is je user titel dan zo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-11-2001 22:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zero-Tolerance is idd wat we hier nodig hebben. Dan kun je ook bijv. een inbreker neermeppen zonder problemen te krijgen, dat mag nu ook niet...


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 20-11-2001 22:52 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Dan moet ik toch effe weer terug denken aan vroeger toen ik nog veeeeeel naar de Osdorp Posse luisterde, het prachtige nummer DUMP DIE JUNK da's een van die teksten waar van ik zeg, jah idd.

Wens die gast effe beterschap van het forum toe (als iedereen het er mee eens is).


JUNKS


Black Metal ist krieg :-)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2001 22:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Junks zijn triest idd; wat ook triest is dat het beleid hierover nauwelijks werkt.

Als je in Utrecht onder Hoog-catherijne checkt zie je altijd een groep van zo'n 100 junks & daklozen staan.

Geen heroine verstrekking zoals men experimenteert in de grote steden; gewoon cold-turkey afkicken en begeleid in een programma op maat begeleid worden terug de maatschappij in!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-11-2001 0:01 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:39 schreef Mutilator het volgende:
Waarom is je user titel dan zo?
[off topic] Dat vroeg ik me inderdaad ook af...[/off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 21-11-2001 0:13 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:39 schreef Mutilator het volgende:
Waarom is je user titel dan zo?


Dat heeft hij al wel es een keer uitgelegd.
Ik kon het alleen zo 123 niet vinden.
Als ik me goed herinner (correct me if I am wrong) waren VRIENDEN zijn vrienden en Vrienden niets.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 21-11-2001 0:13]


Heads I win, tails you lose


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-11-2001 0:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 22:52 schreef overturnedskewer het volgende:
Dan moet ik toch effe weer terug denken aan vroeger toen ik nog veeeeeel naar de Osdorp Posse luisterde, het prachtige nummer DUMP DIE JUNK da's een van die teksten waar van ik zeg, jah idd.


Of het nr "Brainstorm in een glas water" (wat ook over een junk gaat). Hier te lezen voor geïnteresseerden: http://www.xs4all.nl/~osdorp/dox/frameteksten.html (En dan kiezen voor het album "Geendagsvlieg" )

Osdorp Posse blijft heersen, ookal luister ik er nooit meer naar.

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 21-11-2001 0:22]


Dead things grow from deep inside...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-11-2001 1:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ze moeten gewoon een gedeelte van de amerikaanse wet invoeren idd. Wat het zero-tolerance nog meer inhoudt, is dat 1 overtreding te veel is. Dus 1 keer iemand meppen/steken of weet ik veel wat, en je zit in grote problemen. Voor 'jeugdige' (30- ofzo) zijn er 'kampen' met zo'n lieve drill-instructor. Dit werkt echt, want die gasten (mits goedopgeleid) weten echt hoe ze iemand dusdanig moeten behandelen, dat ze eerder zichzelf zullen slaan dan iemand anders. Want dat nederlandse "foei, wil je dat niet meer doen, anders moet je 20 uur stenen stapelen, inclusief lunch, koffie en thee en een warme maaltijd"beleid wat we hier hebben is natuurlijk belachelijk en zeer ineffectief


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-11-2001 1:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Junks , geef ze maar een flink shot, maar dan eentje met lucht


Bazzio Attacks!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2001 1:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 november 2001 0:21 schreef SheRa het volgende:
Osdorp Posse blijft heersen, ook al luister ik er nooit meer naar.


Ik nog volop!!!
De OP is niet vies van metal (samenwerking met Nembrionic en VEEL samples gebruikt van Type o negative - Slow deep and hard) en ze hebben underground-credibility; oftewel het zijn integere muzikanten!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-11-2001 1:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-11-2001 10:51 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 20:28 schreef attila_de_hun het volgende:
shandelijk, weet je wat het is? in nederland wordencriminelen beter beschermd dan slachtoffers. als het aan mij ligt, gewoon de schandpaal weer invoeren. die junk oppakken en met een groot bord eronder "Ik,(naam van de persoon) heb iemand neergestoken". dan leren ze het wel af.


damn right


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-11-2001 10:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Er is pas weer bekend geworden dat er in Amsterdam een brute verkrachting bewust stilgehouden is (lees doofpoteffect) om de (minderjarige) daders te beschermen! Gvd, waarom de daders beschermen, bescherm liever toekomstige slachtoffers door bij die eikels een lantarenpaal in hun aars te stouwen i.p.v. ze een werkstraf of iets dergelijks te geven


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2001 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Twee vrienden van me zijn een keer bij ATAK aan de deur (ze speelden portiers, we hadden toen nog geen 'echte'.) een meisje van 16 mocht niet naar binnen vanwege wangedrag bij vorige bezoeken, en ze besloot toen maar er op los te steken. Eén had er een steek in zijn arm, de ander een diepe wond in zijn zijn (onderste gedeelte van de ribben) en heeft dara nu een gruwelijk litteken zitten.



Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 21-11-2001 15:46 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

beterschap voor je vriend Creepyboy het is belachelijk dat dit soort dingen gebeuren.Ik woon zelf in Rotterdam en ik kom zelf ook niet graag op CS doordat soort dingen.Op Utrecht CS is dat veel beter geregeld overal agenten enzo.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-11-2001 15:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

atak
hmmm kan me ook nog iets teug halen , geloof dat het een drummer was die een auto sleutel tussen zijn ribben kreeg. is alweer wat jaartjes terug maarja.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2001 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gelukkig gebeuren dat soort dingen in Atak meer heel zelden.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-11-2001 15:53 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 15:51 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in Atak meer heel zelden.


ja dat klopt de muur is er bekender om. lol


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 22-11-2001 23:46 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

tja, me medeleven voor die vriend van je!
das gewoon niet tof!

<offtopic>
kennelijk komen hier aardig wat mensen
(uit de buurt van) Rotterdam???????
kom zelf uit Krimpen ad IJssel...
'dorpje' 15 km er vandaan
</offtopic>

benzelf regelmatig ook in rdam, vin ut bes wel een klotestad, maar jammergenoeg bestaan dit soort problemen altijd in grotere steden.
jammer hoor!

ik wens je vriend veel sterkte toe met het herstellen!
****junks

ps: een straf fitting the crime is ook wel goed!
wat? er is bewezen dat je dat wijffie verkracht heb? PIK ERAF!
wat? je hebt drugs gedeald?
ff 5 kilogram coke verplicht insnuiven!!!
(hoeveel gram is dodelijk???)
wat? je hebt iemand vermoord?
<onder de botte guilotine>

MITS het allemaal goed bewezen kan worden ,he!

en dat idd daders beschermd worden:
BELACHELIJK!

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 22-11-2001 23:56]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-11-2001 18:33 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Junks moeten allemaal worden doodgeschopt.

Waar leg je de grens? Alcoholverslaving (dan mag ik ook dood) Heroine... waar dan?

Feit is: daklozen hebben recht op een uitkering van (correct me if I'm wrong) NFL 1400,- per maand!!

dat krijgt me daar godveredomme de gemiddelde student niet eens!

Ik denk dat we een Junk-doodschop-middag op Utrecht-CS, Rotterdam-CS A'dam-CS en eventueel nog op andere locaties moeten instellen..

Net zoiets als een autoloze zondag

Laat die klojo's toch gewoon doodgaan, of misschien kan de staat de drugs gratis gaan weggeven, en er dan na ong. een jaar arsenicum of dioxine doorheen flikkeren...

Ow, wat een mooi gezicht zal dat zijn..

En daar gaan ze, plop, plop, plopperdeplop bij BOSJES!


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-11-2001 18:35 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Zero-tolerance?

MINUS-FUCKIN-ONE-TOLERANCE!!


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen