IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Betreffende het gebruik van stroboscopen Volgende pagina
Izegrim
Usericon van Izegrim
Posted 12-10-2004 13:06 by Izegrim Wijzig reactieProfiel van IzegrimQuote dit berichthttp://www.izegrim.nl

Het schijnt dat 'langdurig' gebruik van stroboscopen tijdens optredens voor mensen die er gevoelig voor zijn voor epilepsie gevaarlijk kan zijn... weet iemand toevallig of hier 'richtlijnen' voor zijn?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik neem aan dat een beetje lichttechneut dit wel weet .. misschien She-Devil ...


Als je niemand vind is een andere optie misschien een bedrijf die dat soort meuk verhuurt ...


Izegrim
Usericon van Izegrim
Posted 12-10-2004 13:09 by Izegrim Wijzig reactieProfiel van IzegrimQuote dit berichthttp://www.izegrim.nl

Ja oke, maar aangezien ik nu toch achter de PC zit kan ik dat natuurlijk net zo goed even vragen.

Wellicht dat er muzikanten zijn die die dingen zelf ook hebben gebruikt.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-10-2004 13:09 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ja.
Wat dacht je van: Als je last hebt van epileptische aanvallen GA DAN GVD NIET NAAR CONCERTEN.

Eigen schuld, dikke bult anders.
Net als met Nintendo's en Playstations spelen.



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 13:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 13:09 schreef Izegrim het volgende:
Ja oke, maar aangezien ik nu toch achter de PC zit kan ik dat natuurlijk net zo goed even vragen.
Aangezien je nu toch achter de PC zit kun je net zo goed even googlen...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:09 schreef Mikeee het volgende:
Ja.
Wat dacht je van: Als je last hebt van epileptische aanvallen GA DAN GVD NIET NAAR CONCERTEN.

Eigen schuld, dikke bult anders.
Net als met Nintendo's en Playstations spelen.


Lief doen!


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Meer: normaal doen ...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-10-2004 13:16 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:12 schreef Immortella het volgende:
Lief doen!

Voor jou wel
Maar dit vond ik een domme vraag.
Als ik mij niet vergis heeft men in Amerika zelfs op sommige tickets in kleine lettertjes staan dat men er niet heen moet als men "from one or more of following conditions suffer: [lijstje met aandoeningen]".
En wel om de bekende sue-cultuur aldaar.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Strobo's zijn kutlampen, af en toe op melodie leuk, maar wel eens een botmongool die het bij eenb blastbietdefmettul band op elke bassdrumtick ging doen, en dat bijna hele concert lang ..

Hoe verneuk je een band? ZO


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:16 schreef Mikeee het volgende:
Voor jou wel





quote:
Maar dit vond ik een domme vraag.
Als ik mij niet vergis heeft men in Amerika zelfs op sommige tickets in kleine lettertjes staan dat men er niet heen moet als men "from one or more of following conditions suffer: [lijstje met aandoeningen]".
En wel om de bekende sue-cultuur aldaar.



Ja, klopt idd. Ben het ook wel met je eens, dit soort vragen kan je beter zelf opzoeken op internet, in boeken of via andere bronnen.
Maar wilde je er toch ff op wijzen dat je lief moest doen


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och, helemaal geen domme vraag, ik denk dat een aantal mensen die op dit forum zitten dit wel weten ... die kunnen izegrim met hun live show helpen ....


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:31 schreef Jenje het volgende:
Och, helemaal geen domme vraag, ik denk dat een aantal mensen die op dit forum zitten dit wel weten ... die kunnen izegrim met hun live show helpen ....


Maar wat gaat sneller.

- Wachten tot She_Devil (of iemand anders) toevallig kijkt in het topic,
- Zelf even googlen.

?


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:33 schreef Immortella het volgende:
Maar wat gaat sneller.

- Wachten tot She_Devil (of iemand anders) toevallig kijkt in het topic,
- Zelf even googlen.

?

Tja
Net of jij nooit lui bent


Izegrim
Usericon van Izegrim
Posted 12-10-2004 13:35 by Izegrim Wijzig reactieProfiel van IzegrimQuote dit berichthttp://www.izegrim.nl

Ik kan wel x-honderd hits doorpluizen op zoek naar de juiste info, maar daar heb ik geen zin in.

Ik lees bovendien liever andermans ervaringen dan een stuk gortdroge tekst over de statistische mogelijkheid dat mensen die aanleg hebben voor epilepsie er last van krijgen. Dat laatste was mij immers ook al bekend.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:34 schreef Jenje het volgende:
Tja
Net of jij nooit lui bent


Kijk, dát is weer een heel ander verhaal...


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:35 schreef Izegrim het volgende:
Ik kan wel x-honderd hits doorpluizen op zoek naar de juiste info, maar daar heb ik geen zin in.

Ik lees bovendien liever andermans ervaringen dan een stuk gortdroge tekst over de statistische mogelijkheid dat mensen die aanleg hebben voor epilepsie er last van krijgen. Dat laatste was mij immers ook al bekend.
Mijn ervaring leert dat eveel strobo zwaar kut is en dat bezoekers dan weg gaan .. (zorgt namelijk voor dat mensen zich misselijk gaan voelen)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:35 schreef Immortella het volgende:
Kijk, dát is weer een heel ander verhaal...
Over jouw luiheid kunnen we uren lullen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-10-2004 13:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:06 schreef Izegrim het volgende:
Het schijnt dat 'langdurig' gebruik van stroboscopen tijdens optredens voor mensen die er gevoelig voor zijn voor epilepsie gevaarlijk kan zijn... weet iemand toevallig of hier 'richtlijnen' voor zijn?



Het is idd mogelijk dat een epilepsie-aanval getriggerd wordt door een stroboscoop. Als je dus rekening wilt houden met mensen die epilepsie hebben, dan is er slechts één oplossing: geen stroboscopen gebruiken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:35 schreef Izegrim het volgende:
Ik kan wel x-honderd hits doorpluizen op zoek naar de juiste info, maar daar heb ik geen zin in.

Ik lees bovendien liever andermans ervaringen dan een stuk gortdroge tekst over de statistische mogelijkheid dat mensen die aanleg hebben voor epilepsie er last van krijgen. Dat laatste was mij immers ook al bekend.


Je vraagt naar richtlijnen. Dat gaat ook over statistische mogelijkheid hoor
Maar ik zal ophouden te zeuren, ik heb er zelf geen ervaring mee want ik lijd niet aan epilepsie-aanvallen.
Stroboscopen vind ik overigens wel godsegruwelijk irritant (bij langdurig gebruik).


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:38 by Immortella Profiel van ImmortellaQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 12-10-2004 13:45]


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van JenjeQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 12-10-2004 13:45]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-10-2004 13:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:35 schreef Izegrim het volgende:
Ik kan wel x-honderd hits doorpluizen op zoek naar de juiste info, maar daar heb ik geen zin in.

Ik lees bovendien liever andermans ervaringen dan een stuk gortdroge tekst over de statistische mogelijkheid dat mensen die aanleg hebben voor epilepsie er last van krijgen. Dat laatste was mij immers ook al bekend.


Ik kan wel x-honderd antwoorden geven over stroboscopen, maar daar heb ik geen zin in.


Bazzio Attacks!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-10-2004 13:42 by Immortella Profiel van ImmortellaQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 12-10-2004 13:45]


..."Hate can only create more hate"...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-10-2004 13:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 13:09 schreef Mikeee het volgende:
Net als met Nintendo's en Playstations spelen.


Daar zeg je wat.Ik speel eigenlijk nooit met dat spul,maar af en toe kom ik er niet onderuit om een potje te kompjoeteren met m'n zoon.En er zijn idd spellen waar ik niet tegen kan.IK word er letterlijk kotsmisselijk en draaierig van.Maar ik heb geen epilepsie of iets dergelijks.


spelfout weggehaald...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2004 13:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2004 13:49 schreef varanus het volgende:
En er zijn idd spellen waar ik niet tegen kan.IK word er letterlijk kotsmisselijk en draaierig van.Maar ik heb geen epilepsie of iets dergelijks.
Nee, dat is ook wat anders meen ik. Dat is het feit dat je hersens bepaalde 3D effecten moeilijk te interpreteren vinden en je evenwichtsoorgaan in de war raakt. Tenminste, zo had ik 't ooit begrepen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-10-2004 13:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 12 oktober 2004 13:51 schreef helmet het volgende:
Nee, dat is ook wat anders meen ik. Dat is het feit dat je hersens bepaalde 3D effecten moeilijk te interpreteren vinden en je evenwichtsoorgaan in de war raakt. Tenminste, zo had ik 't ooit begrepen.


[lichtelijk off-topic]Hopelijk krijgen we daar over 16 nachtjes slapen geen last van [/lichtelijk off-topic]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen