IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sleep Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 16:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Nog mensen hier bekend met de Stoner/doom band Sleep?

Amerikaanse band, opgericht ergens aan het eind van de jaren 80.
Ze hebben in totaal 3 albums uitgebracht, te noemen:
Volume 1
Sleep's Holy Mountain
Dopesmoker (ook verkrijgbaar als Jerusalem, maar die is niet door de band zelf "goedgekeurd" zeg maar)

In ieder geval heerscht het fors hard.

Maar nu vroeg ik me af, zijn er hier nog mensen in het bezit van Dopesmoker, en kunnen diegenen mij dan vertellen waar precies (op de tracklisting na dan) het verschil zit met Jerusalem?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ligt de balans meer op doom of op stoner?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 16:11 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Tja, het doet lichtelijk denken aan Black Sabbath/Count Raven.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-10-2004 16:12 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 oktober 2004 16:10 schreef Jenje het volgende:
ligt de balans meer op doom of op stoner?
Ik meen dat het toch meer aan de doom kant lag.

Tenminste, ik zit er mee in m'n hoofd dat deze band een van de inspiratie-bronnen van (o.a.) Bunkur is.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 16:11 schreef Rasputin het volgende:
Tja, het doet lichtelijk denken aan Black Sabbath/Count Raven.

hmmm hmmm eens schecken


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-10-2004 16:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

het heeft meer weg van Bunker dan van Count Raven vind ik. Dopesmoker is een nummer van meer dan 50 min


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat voor soort zang?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 16:18 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 oktober 2004 16:14 schreef Mark Z het volgende:
het heeft meer weg van Bunker dan van Count Raven vind ik. Dopesmoker is een nummer van meer dan 50 min


63 minuten, dat wist ik ook nog wel.
Maar in principe is het hetzelfde album als Jerusalem, maar Jerusalem is verdeeld in 6 (?) tracks geloof ik.

Maar ik heb gehoord dat de productie een stuk vetter klinkt enzo.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-10-2004 16:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Jerusalem niet goedgekeud door de band zelf? hoezo niet?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-10-2004 16:24 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

2-Daagse met o.a.:
EVIL SUPERSTARS PLAY SLEEP'S 'Jerusalem' - BERG SANS NIPPLE - TOM BARMAN - DARKBROWN FEELING - MEINDERT TALMA & THE NEGROES - SICKBOY - CLUB MORAL - FRANCO SAINT DE BAKKER - DEZ MONA & MAURO PLAYS ‘crooners & gospels’ – ESTHER VENROOY – MEEUW – DER DRAAIGUITAAR – RUDY TROUVE SEXTET – CREATURE WITH THE ATOM BRAIN – ULTRACOWBOY – I LOVE SARAH – PARALLELS - EN VELE ANDEREN...

16 EURO PER DAG / COMBI-TICKETS VOOR HET HELE WEEKEND à 25 EURO


Geacht publiek,
Ik heb het genoegen U uit te nodigen tot het bijwonen van een tweedaags festival ter gelegenheid van het 25 jaar bestaan van de Ancienne Belgique. Op 23 en 24 oktober 2004 zullen een door mij geinviteerde schare duivelskunstenaars uit binnen- en buitenland acte de présence geven d.m.v. een optreden, expositie of filmprojektie. Ik hoop U dan van harte welkom te kunnen heten.

Hoogachtend, Mauro Pawlowski


Et voilà, mooier kunnen we het zelf niet poneren. In het kader van 'AB 25' lanceert AB een aantal nieuwe projecten. Eén daarvan is het curatorschap. Jaarlijks zal AB een (inter)nationale artiest als curator aanstellen die zijn eigen weekend samenstelt. Uniek aan dit curatorschap is dat deze AB-curator niet enkel als programmator fungeert, maar ook de rode draad (zowel als artiest als in samenwerkingsverbanden) is. MAURO PAWLOWSKI mag de eerste editie voor zijn rekening nemen. Laat u leiden in zijn wondere wereld van dampende rock, verfijnde songs, duivelse ritmiek, stuwende improv, free jazz, electronica en meer van dat fraais. Verwacht u aan live optredens, Dj-sets, de screening van documentaires/films en diens meer. Het volledige programma zal 1 maand op voorhand bekend zijn (check regelmatig onze site voor updates!).

Alvast present:


ZATERDAG 23 OKTOBER:

TOM BARMAN

Hoeft de man nog een introduktie? Momenteel druk bezig met de opnames van het nieuwste dEUS album, de afgelopen maanden druk in de weer met MAGNUS (voornamelijk in dj sets) en tussendoor nog even tijd om vriend Mauro muzikaal te verrassen. Barman plant iets met een jazzmuzikanten. Zijn liefde voor jazz is ons niet onbekend. Zijn debuutfilm 'Any Way The Wind Blows' bulkte ervan: Charles Mingus, Archie Shepp, Herbie Hancock, Charlie Parker. Maar het kan ook totaal iets anders worden. Yep, laten we het op Barman en improvisatie houden.
dEUS

MEINDERT TALMA & THE NEGROES

De boomlange Groningse Fries Meindert Talma is niet alleen door zijn lengte een opvallende verschijning. Als muzikant (toetsenist/zanger) en schrijver maakt hij indruk met zijn sterk persoonlijke teksten en zijn bijzondere Nederlands- en Friestalige liedjes. Meindert is uitermate productief. Op zeven jaar tijd zijn er van zijn hand vijf albums, twee romans en een interviewboek verschenen. De invloeden zijn even divers als verrassend: Bach, Lou Reed, de plaatselijke gospelband, Johnny Cash en de vroege new wave van begin jaren 80.
Meindert Talma & The Negroes

DARKBROWN FEELING

Naar eigen zeggen een ‘asocial karaoke trash improvisation sing-yell fun-a-holic art sideshow project’ met o.a. grafisch trash art ontwerper Dennis Tyfus (zie o.a. de tapes van Mauro’s Monguito-project) en leden van White Circle Crime Club. Concept: de groepsleden horen via koptelefoon een nooit eerder gecompileerde mixtape (van Sonic Youth’S ‘100% tot Nena’s ’99 Luftballons’) en blèren mee. Het publiek hoort enkel de zangkapriolen. De Chinese karaoke-industrie volgt!
Darkbrown Feeling
Dennis Tyfus

*** FILMRUIMTE ***

Een kennismaking met de muzikale helden van Mauro. Op het menu: ‘Let There Be Rock’ van ACDC, een docu over de inmiddels overleden invloedrijke Amerikaanse gitarist JOHN FAHEY en meer tbc.
ACDC Rocks
John Fahey

*** AGORA ***

Mentale rust staat niet in het woordenboek van Mauro. En die zult u ook niet in de agora (inkomsthal A vinden. Verwacht u aan het onverwachte met DJ gewijs de muzikale audioterroristen van FREAKS END FUTURE en aan een verrassingspodium. Deze laatste met mini-sets van o.a. MAURO, het duo I LOVE SARAH (yep, de twee vriendinnen van deze groepsleden heten Sarah!) en de PARALLELS een free-improv-noise collectief met oa. Miguel Sosa (Monguito), Mauro en Sickboy.
Freaks end Future
I Love Sarah

*** ABCLUB ***

SICKBOY

De Antwerpse Sickboy (of Milkplus of ook en naar eigen zeggen: Slim Shady) kickt op breakcore. Zijn debuut 'Shake Hands With A Clenched Fist' zal gereleased worden op Tigerbeat 6, het label van IDM glamour boy KID 606. Sickboy zetelt tevens in de Parallels.
Sickboy

CLUB MORAL

Het collectief van AMVK (Annie-Mie Van Kerckhoven) en DDV (Danny De Vos) werd opgericht in 1981 en focuste zich vnl. op noise en industriële muziek. AMVK kreeg onlangs nog de kultuurprijs uitgereikt. Club Moral grossiert verder in kunst en extreme live performances. Ze brachten net 'Living(Stone) Concert' uit, een live-registratie met bijdragen van oa. Mauro en drum 'n' bass dj Dylan.
Club Moral

ULTRACOWBOY

Ultracowboy is het pseudoniem waaronder Peter ‘Nemo’ Houben en Remo ‘kom me asjeblieft niet aan mijn kop zagen over Sjamayee’ Perrotti op semi-elektronische leest geschoeide popschlagers in elkaar boksen. Parel van een song op hun repertoire: 'The Song That Says Fuck You'. Peter Houben maakte ook met Mauro deel uit van het perfecte popcombo Mitsoobishy Jacson.

DJ CARLO ADRIANI (TUNE UP)

Runt een tweedehands platenwinkel in Antwerpen en is gek op vinyl en funk. Shake your booty!

ZONDAG 24 OKTOBER:

*** ABBOX ***

EVIL SUPERSTARS PLAY SLEEP'S 'Jerusalem'
'Als we ooit terug samenkomen, is het om 'Jerusalem' van SLEEP na te spelen.' dixit de Evil Superstars. En zo zal geschieden! Mauro trommelt zijn troepen wederom op om samen met MILLIONAIRE-maatjes Tim Vanhaemel en Dave Schroyen de Superstars bij elkaar te zetten. Enige duiding: SLEEP moet zowat de ultieme stonerrock groep geweest zijn (zeg maar een pre-Queens of the Stone Age) Hun output: 3 albums waaronder 'Jerusalem' een kwasi 1 uur durend magnum opus doordrongen van marijuana (een nummer dat later onder de naam 'Dopesmoker' werd uitgebracht). Kyuss en Monster Magnet zijn fans voor het leven. Verwacht dus geen tradionele Superstars set (euh, iemand ooit een traditioneel Superstars optreden gezien?), maar een 1 uur durende reprise van deze song.
www.mauroworld.com - voor meer info over Sleep

DARKBROWN FEELING

Back upon popular demand! Naar eigen zeggen een ‘asocial karaoke trash improvisation sing-yell fun-a-holic art sideshow project’ met o.a. grafisch trash art ontwerper Dennis Tyfus (zie o.a. de tapes van Mauro’s Monguito-project) en leden van White Circle Crime Club. Concept: de groepsleden horen via koptelefoon een nooit eerder gecompileerde mixtape (van Sonic Youth’S ‘100% tot Nena’s ’99 Luftballons’) en blèren mee. Het publiek hoort enkel de zangkapriolen. De Chinese karaoke-industrie volgt!
Darkbrown Feeling
Dennis Tyfus

FRANCO SAINT DE BAKKER

Het 9-koppige vlaggenschip van DEAD MAN RAY-gitarist Elko Blijweert, bijgestaan door o.a. Karel De Bakker (NOVASTAR/DEAD MAN RAY) en Rudy Trouvé. Franco brengt jazz zoals jazz anno 2004 moet klinken: avontuurlijk en gedreven. Zo herwerkt Franco standards van o.a. Charlie Parker, Mal Waldron en Sonny Clark en brengt eigentijdse jazz-interpretaties van o.a. New Order's 'Blue Monday' en ‘No One Knows’ van QOTSA. Hun debuutplaat is een AB-produktie en verschijnt begin 2005.
Heaven Hotel

DEZ MONA & MAURO PLAYS ‘gospels & crooners’

Unieke samenwerking voor dit curatorschap: Mauro in gezelschap met DEZ MONA. Het idee: crooners, gospels en spirituals uit de jaren ’30-’40 worden in een nieuw jasje gestoken. En dat met line up van contrabas (Nicolas Rombauts), stem (Gregory Frateur & Mauro) en akoestische gitaar (Mauro).
Dez Monza

*** FILMRUIMTE ***

Een visuele en auditieve kennismaking met de (muzikale) helden van Mauro. Op het menu: ex-VAN HALEN frontman DAVID LEE ROTH, de Amerikaanse SUN CITY GIRLS (gecentreerd rond de broertjes Bishop), en de experimentele underground filmmaker KENNETH ANGER.
Sun City Girls
David Lee Roth

*** AGORA ***

Mentale rust staat niet in het woordenboek van Mauro. En die zult u ook niet in de agora (inkomsthal A vinden. Verwacht u aan het onverwachte met DJ gewijs de muzikale audioterroristen van FREAKS END FUTURE en aan een verrassingspodium. Deze laatste met mini-sets van o.a. MAURO, het duo I LOVE SARAH (yep, de twee vriendinnen van deze groepsleden heten Sarah!) en de PARALLELS een free-improv-noise collectief met oa. Miguel Sosa (Monguito), Mauro en Sickboy.
Freaks End Future
I Love Sarah

*** FOYER ***

Laat u leiden door MEEUW in de binnenkort voor het publiek wederom geopende AB-FOYER. De Nederlander MEEUW (ofte: Jos Moers voor de vrienden) runt het vinyllabel MUZAK, is ontwerper en heeft een hilarische draaitafel die hij hopelijk meebrengt. Ook van de partij: de installatie DER DRAAIGUITAAR (zeven roterende gitaren) en wie weet loopt u JACK THE RAPPER wel tegen het lijf.
Meeuw

*** ABCLUB ***

ESTHER VENROOY

Nederlandse componiste die al lange tijd in Gent resideert. Ze studeerde klassieke saxofoon in Arnhem. Nadien maakte ze digitaal gemanipuleerde sounds voor dansvoorstellingen en werkte ze samen met het internationaal eigentijds muziekensemble The Barton Workshop met wie ze in 2000 ‘The Fives’ van John Cage opnam. Via Robo Records verscheen vorig jaar ‘To Shape Volumes, Repeat’. Daarop knutselt ze op eigenzinnige wijze met game boys en electronica. Overtuigen deed ze te AB als support voor EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN.
Esther Venrooy

CREATURE WITH THE ATOM BRAIN

Het alterego van Millionaire-lid Aldo Struyf. Met Millionaire-maatje Dave Schroyen op drums. Hun geluid? Ergens tussen Butthole Surfers, 13th Floor Elevator en Numbers.
Conspiracy Records

RUDY TROUVE SEXTET

Nog zo’n bezig baasje. Naast zijn aktiviteiten met Dead Man Ray, Franco Saint De Bakker en uiteraard zijn eigen sextet lanceerde hij onlangs Love Substitues, een noise combo met oa. Mauro (op drums!) en Craig Ward (dEUS). Op het curatorschap is Rudy present met zijn sextet en bijgevolg zijn iets rustigere kant. Verwacht een set met doorgaans Franse chansons (en Zita Swoon’s Aarich Jespers op drums).
Heaven Hotel

BERG SANS NIPPLE
BERG SANS NIPPLE is nog steeds het duo Shane Aspegren en Lori Sean Berg, de één afkomstig uit Lincoln (Nebraska) en de ander uit Parijs. Hun jongste album 'Form Of...' (alweer uit 2003) werd gemixt door Mike Mogis (Bright Eyes, Lullaby For The Working Class) en kreeg de medewerking van LUKE SUTHERLAND (Long Fin Killie) en leden van DO MAKE SAY THINK. Hun sound zweeft ergens tussen Charles Mingus, Oval, Tortoise en Four Tet. Reeds voor de derde maal te gast te AB.
berg sans nipple

16 EURO PER DAG / COMBI-TICKETS VOOR HET HELE WEEKEND à 25 EURO

Alle concerten voor La Belgique 666 points:
MAURO PAWLOWSKI COMBI ... LA BELGIQUE 666 POINTS, 23 okt 2004, 18:00
MAURO PAWLOWSKI CUREERT ... LA BELGIQUE 666 POINTS, 23 okt 2004, 18:00
MAURO PAWLOWSKI CUREERT ... LA BELGIQUE 666 POINTS, 24 okt 2004, 18:00


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 16:25 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 oktober 2004 16:23 schreef Sharteel het volgende:
Jerusalem niet goedgekeud door de band zelf? hoezo niet?


Ze wilden het album absoluut níet uitbrengen, tenzij het gebeurde zoals zij dat wilden.
Als één 63 minuten lang durend nummer dus. Omdat de platenmaatschappij daarmee niet akkoord ging hebben ze die maatschappij verlaten, maar vervolgens is Jerusalem dus wél uitgebracht.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 16:16 schreef Jenje het volgende:
Wat voor soort zang?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 16:29 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 oktober 2004 16:28 schreef Jenje het volgende:



Clean.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmm hmmm jammer


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 16:37 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 oktober 2004 16:31 schreef Jenje het volgende:
hmm hmmm jammer


Helemaal niet, cleane vocals passen er veel beter bij.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 18:37 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 oktober 2004 16:10 schreef Rasputin het volgende:
Maar nu vroeg ik me af, zijn er hier nog mensen in het bezit van Dopesmoker, en kunnen diegenen mij dan vertellen waar precies (op de tracklisting na dan) het verschil zit met Jerusalem?


Dus......


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 18:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zojuist op stonerrock.com (of cosmicdoom.com) wat mp3's gedownload ...

Esrt ff thunderstorm af luisteren


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NP Sleep - Inside the Sun

erg slecht opname kwali ... begin was ook erg te vrolijk ....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-10-2004 19:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:32 schreef Jenje het volgende:
NP Sleep - Inside the Sun

erg slecht opname kwali ... begin was ook erg te vrolijk ....


gewoon Sleep's Holy Mountain kopen,hun beste en meest 'frisse'werk dat op Earache uitgekomen is.



zie url jpeg....11 pleuro..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 19:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwoa, was wel geinig maar nou niet dat ik zeg .. wow ....


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 13-10-2004 20:48 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Overgegaan in High on Fire en dat is wel een erg vette band!


no text supplied


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-10-2004 22:52 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 oktober 2004 20:48 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Overgegaan in High on Fire en dat is wel een erg vette band!


Joah, maar dat is maar met 1 van de bandleden van Sleep toch? Maar ook dat is idd zeker wel een coole band.

Edoch is Sleep enkele malen cooler.



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-10-2004 20:28 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Sleep is de enigste band die mij ston3d maakt zonder dat ik zelf een dikke draai...


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 20:28 schreef skullfuck het volgende:
Sleep is de enigste band die mij ston3d maakt zonder dat ik zelf een dikke draai...
Ah dude ... dan moet je beter zoeken


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 23:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ey Skullfucker, jij moet de crushers killers destroyers verzamelaar eens proberen. Tracks van Mugwart, Goatsblood, Molehill, Fistula en Sloth. Lekker viez ende ranzig sludge.

(kun je bij displeased en codex4 kopen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-10-2004 12:53 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

als ik het tegenkom laat ik 'em een rondje draaien m/

een nummer als Speedwolf van High on Fire is ook zeker niet mis mienjong.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-10-2004 12:54]


Suck my piss


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen