|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
CNV forum: http://www.cnv.nl/index1.php Meningen? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-10-2004 11:47] |
|
Sterf met die christenhonden ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik kan niks lezen en ik wil me niet aanmelden quote even wat er staat... |
|
Het middel heeft niets met het doel te maken, en ik denk dat de vakbonden zichzelf zo schade aan doen ... veel mensen zullen boos zijn |
|
Lekker vrij van school Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1523207 Niet gewoon dittopic Mijn wel overwogen genuanceerde mening is btw daar te lezen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: kist oek nog even bellen of? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ben morgen ook vrij. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: jah de acties slaan nergens op, mensen zijn ontevreden over het kabinets beleid, maar gaan staken zodat de baas er last van heeft bovendien zijn er maar een paar mensen waarbij het echt erg achteruit gaat(brandweermannen enzo) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tja ik vind het behoorlijk kut, mijn fiets is kapot, geen auto en dan ook nog eens het OV plat. Ik werk in de zorg, dat gaat helaas wel gewoon 24 uur per dag door. Ik moet maar zien hoe ik op het werk kom, nu heb ik heen gelukkig al weten te regelen maar terug kan nog wel eens een probleem worden. Ze treffen hier mooi de 'normale' mens mee, op deze manier moet het kabinet maar gaan luisteren? Volgens mij zijn die lui gewoon werkmoe en is het ze te doen om die extra dag vrij. |
|
quote:Same here |
|
Same here Eigenlijk niet, maar het word door de vingers gezien....ik fiets normaal maar morgen wou ik nu net met het ov gaan Zalm zei dat het geen verschil zou uitmaken,...en dat geloof ik eigenlij ook. De enigste manier zou massaal zelfmoord gaan plegen in Den Haag....ik geloof dus niet dat staken gaat helpen het zal eerder het tegenovergestelde effect geven omdat ze nu willen zien dat ze niet zwichten. [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 13-10-2004 20:38] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Ik ben morgen dus vrij. Komt opzich wel goed uit, nu kan ik het huis schoonmaken, mijn moeder komt morgenavond terug uit Kenia, en ze wil denk ik wel thuiskomen in een opgeruimd huis. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
lekker 2 dagen extra vakantie nu... |
|
quote: Hoop dat ze niet met het OV terug komt Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Mijn god, wat een stel kankerlijers van die FNV. 'Besmet werk', hoe durven ze . Ik snap de logica ook niet zo goed dat mensen denken dat ze morgen 'vrij' zijn. Als je moet werken, ben je niet vrij. Als het gaat onweren ben je niet vrij, en als anderen vinden dat ze moeten gaan staken, ben je ook niet vrij. Als ik baas was, zou ik zo'n 'vrije dag' van iemand zeker onthouden, en op z'n minst de uren in mindering brengen op je vakantie-saldo . Maar ja, ik ben geen baas he? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hihihihi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Helaas gedwongen vrij morgen. Op zich lekker maar had liever centjes gehad. Stakingen ok, maar laat niet de gewone mens de dupe worden. laat mensen zelf kiezen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Zo te zien zou jij een sadist van een baas zijn, want sommige mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze niet naar hun werk kunnen ... Het is dat ik niks anders te don heb (DUH) anders had mijn vriendin morgen ook niet kunnen werken ... zonder OV en zonder collega's die dichtbij wonen (wat met onregelmatige diensten sowieso niet echt gaat) is haar enigste manier om op werk te komen de auto, en ze heeft nog geen rijbewijs .. En zo zijn er honderdduizenden mensen die morgen gewoon klem zitten door een stel kutcommies ... |
|
Ik stap morgen maar op tijd mijn auto in ... zal wel weer 1,5 uur duren voor ik op mijn werk ben. Lulligste is denk ik nog de avondspits . |
|
Ik mag morgen mijn meissie om 6 uur in hartje Groningen oppikkn (nabij NS-station) En dan is het fucking druk ... CNV maar eens mijn benzine bonnetje sturen ... |
|
quote: Ja, maar dan noem je het niet 'vrij'. Dan neem je gewoon een zooi vakliteratuur mee naar huis of zo, of doe je iets anders wat je thuis kunt doen (als ik baas zou worden, zou ik dat op kantoor worden en niet in een fabriek of zo -- die mensen zijn pas echt gedupeerd). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tja, ik denk dat dat voor veel mensen erg moeilijk is ... ik vermoed ook dat veel bedrijven al maatregelen nemen om donderdag met minder man te werken ... |
|
quote: Yep, zo hebben wij een stel extra parkeerplaatsen gekocht voor die OV-ers die dan in godsnaam maar met de auto komen. En verder zal het wel een rustige dag worden, voor zover dat mogelijk is . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tja ach, ik zal er weinig van merken .. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |