|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterf |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat dit onderwerp net zo goed in dit topic besproken had kunnen worden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1523207 Uitgezonderd kinderachtige reacties als 'yes, morgen geen school' stelt niemand dit op prijs. Waag eens een dansje! |
|
. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
|
|
Sinds ik een auto heb, boeit het OV me echt voor geen ene meter meer. Het is traag en duur. |
|
Godver.. zo maar eens zien hoelang ik vast sta met de auto zal wel retedruk zijn.. hopelijk ben ik er om een uur of acht (over het stukje naar Leiden waar ik met de trein 8 minuten over doe...) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Iedereen fijn aangekomen waar ze moeten zijn? Goedemorgen.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ben maar wezen logeren bij kennissen die in de buurt van mijn werk wonen. Met als gevolg dat ik een uur later op kon staan dan normaal... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik hoor Bazzio niet trouwens |
|
Ik heb er geen last van want ik ga lekker op de fiets. Effectief is het wel want iedereen is boos. Kankerlul |
|
Volgens mij is dat juist precies het verkeerde effect |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dat denk ik niet --> mensen boos omdat men staakt.. gaan mensen automatisch ook kankeren op de regering (waarover ze al boos zijn) omdat ze niet toegeven en voet bij stuk houden. RELLUHHH [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 14-10-2004 9:56] Kankerlul |
|
euhm .. nee .. regering heeft al vanaf moment 1 aangegeven dat ov staking niet zal helpen, en ov staking is ook niet een middel wat bij het doel past, het irriteert alleen heel erg veel mensen, die dus pissed worden op die nazi;s van de vakbonden die denken dat zij het land regeren (niet dat het nu goed gebeurt by the way) |
|
quote: Ik weet het nog zo net niet, als zij hiermee doorgaan zal de regering uiteindelijk wel overstag gaan denk ik. Ben benieuwd of in dit geval ook geld : de aanhouder wint. Kankerlul |
|
quote: Ze had al een taxi besteld. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Jenje, een regering kan toch al van te voren niet gaan zeggen dat een staking hun zal beïnvloeden? Dan ligt vanaf dat punt iedere dag heel Nederland plat. Deze staking zal zeker wel invloed hebben ook al vind ik het ook een irrtante staking (en als ze lef hadden, hadden ze het gisterenavond gedaan). Overigens, vakbonden zijn wel noodzakelijk om de rechten van de werknemers te beschermen (en dan zijn het echt geen ultracommunisten). Maar dan wel op de juiste manier |
|
had geen problemen met op werk komen hoor dat is dan ook al zon 6 uur geleden maarja terugweg was wel erg druk op de weg. School vandaag maar even overslaan ga normaal altijd met fiets maar nu is hij echt wasted mn trappers vallen eruit R.I.P http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Natuurlijk zal een regering bij de eerste protesten nee zeggen, maar dat zijn we allang voorbij en ze zeggen nog steeds nee. En dit soort losse flodder actie helpen daar goed bij |
|
quote: Hier ben ik het niet mee eens. Maar dat doet in deze niet terzake, aangezien de acties zich niet op werknemersrechten richten, en de kabinetsplannen richten zich ook niet op werknemersrechten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Loop eens een brandweerkazerne in en verkondig dat daar eens I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Asociaal en belachelijk, die vakbonden moeten opgeheven worden. Het enige wat ze doen is polariseren en onzin verspreiden over het kabinetsbeleid plus aanzetten tot demonstraties. Tuig is het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en ondertussen wel zeiken over de plannen van het kabinet, doen mensen eindelijk eens wat en dan is het nog niet goed. mensen zijn echt kankerstom. eigen belang voorop en verder dom meelullen met iedereen. Kankerlul |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |