|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het nieuwe album is weer een juweeltje en erg aangenaam. M'n eerste indruk is dat het album wel iets steviger is dan "Out Of Myself". Is het trouwens mode dat leden van black metal bands zich bezig gaan houden met progressieve rock? (zie Riverside en Green Carnation) Op je knie en pijp voor genade! |
|
Met 'nieuwe' album, bedoel je die mini Voices In My head? Of niet? Want die klinkt helemaal niet steviger dan het debuut. En ga me niet vertellen dat er een nieuw album aankomt |
|
quote: ga ik toch lekker vertellen, --------- We'd like to inform you that the worldwide premiere of "Second Life Syndrome" has been scheduled for the 31st of October 2005. The album will be released on Inside Out label in the world and on Mystic Production in Poland. Both releases will have the same graphic layout designed by Travis Smith. Also, we hope you'll be pleased to hear that there are going to be 9 tracks on "SLS" and not 8, as we announced before: Riverside - Second Life Syndrome After Volte-Face Conceiving You Second Life Syndrome Artificial Smile I Turned You Down Reality Dream III Dance With The Shadow Before |
|
Mijn pa heeft een radioprogramma van progressieve/symphonische-rock en die kreeg gister die nieuwe Riverside binnen per post. Klinkt best aardig, maar de eerste 2 nummers klinken wat kabbelend, maar ik moet het nog maar eens helemaal gaan draaien. Maar het promobriefje klinkt wel zeer goed (maar ook wel erg 'promo' zeg maar) "An original mixture of atmospheric new art rock and dark metal with touches of Porcupine Treer, Opeth and also Anathema." |
|
Ben de 14e in Baarlo gaan kijken naar Riverside! Misschien wel t optreden van het jaar voor mij! Speelden in de kelder voor maar 80 man of zo, maar zo intens en geweldig, alsof er een cd opstond!!! Ben zeer benieuwd naar de komende plaat. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: HOLY CRAP Zo snel al, ik ben blij dat ik het nu weet! Wauw! |
|
quote: Zie post van Havermout. Persoonlijk heb ik het album (promo versie) trouwens van Soulseek geplukt, al kostte dat me wel wat moeite (wachtlijsten van 300+ zuigen!). Dus ik bedoelde het nieuwe album "Second Life Syndrome" en die is dus wel wat steviger dan "Out Of Myself" of de mini "Voices In My Head". Op je knie en pijp voor genade! |
|
Weet iemand hoe ik in NLD aan de pas uit gebrachte single Conceiving You kan komen? Track listing 1. Conceiving You (3:43) 2. I Turned You Down (4:38) 3. The Piece Reflecting the Mental State of One of the Members of Our Band (Unreleased Track) (3:02) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-10-2005 8:31] |
|
Op de site van de aardschok is de mp3 van I turn you down te downloaden, het is namelijk de cd van de maand ik weet niet of ik dit noig wel kan hebben, er is dit jaar zóveel goeds uit gekomen op het gebied van progrock/metal. Klote jaarlijstjes. Verwacht de beste cd ooit |
|
Eerste indruk van het nieuwe album: briljant! Inderdaad wat steviger, maar nog steeds bijzonder sfeervol en goed. no text supplied |
|
Ik heb 'm vanochtend gehaald en 2x geluisterd en ik ben het met de vorige reply eens |
|
De nieuwe nummers klonken live al veelbelovend, hun concert in Baarlo laatst was legendarisch Ben zeer benieuwd naar de plaat! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Staat nú al na 35 ratings op #26 van beste prog albums allertijden, in de alltime best top 100 van de grootste progressive rock/metal/synfo website, www.progarchives.com Om Zo;'n jonge band precies tussen The Yes Album en Aqualung van Jethro Tull te zien [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 31-10-2005 16:37] |
|
quote: Dat vind ik ook wat overdreven, je moet een album eigenlijk pas na een jaar gaan beoordelen, zodat je er nuchterder tegenover staat... no text supplied |
|
Och dat doe ik nooit he |
|
Hij lag eindelijk in de brievenbus vandaag, ben nu halverwege de eerste luisterbeurt, klinkt al weer meer volwassener dan het debuutalbum. De riverside 'sound' zit er in ieder geval nog in. Mooi stukje luisterwerk morgen in de auto |
|
geen review op ZM? |
|
Dit is een geweldige band!!!!!! |
|
quote: Stuur maar op. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Riverside heb ik gezien,ook alweer een half jaar geleden ofzo maar ik vind het echt een super coole band! Vet leuke muziek enzo:D Gewoon geweldig |
|
Ik ben verkocht! zalige muziek signature |
|
Aan me vader gegeven voor ze 45e verjaardag best fijne muziek! Al ken ik betere progressive. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Vanavond het optreden in de W2 in Den Bosch gezien en het was waanzinnig goed! De zaal was niet al te vol het geluid was geweldig en wat een geweldige sympathieke gasten zijn dit! Bijna 2 uur hebben ze opgetreden, heerlijk! Kan nu al niet wachten tot ik ze morgen weer zie in Zoetermeer. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik loop ze steeds mis, vorige keer op progpower heb ik ze gemist (dit jaar gelukkig revanche), In Apeldoorn kon ik niet omdat ik moest werken en gisteren kon ik niet omdat het zo fucking laat begon (treinen ). Ik wil ze nogsteeds heel graag eens live zien! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |