|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ... The Flower Kings zeg ik ook geen nee tegen hoor.. En Pendragon In Helmond ga ik er zeker ook bij zijn. And we were always much more human than we wished to be |
|
Ik heb de nieuwe CD ondertussen ook een paar keer gehoord, en ik vind 'm nogal tegenvallen. Er staan zeker een paar heel goeie nummers op (bv. Parasomnia, Embryonic en Cybernetic Pillow), maar de plaat heeft ook duidelijk z'n mindere momenten (het einde van Ultimate Trip is bv. ronduit saai). Het is op zich zeker een goed album, maar misschien verwachtte ik er gewoon net iets te veel van of heeft het nog flink wat luisterbeurten nodig. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 30-08-2007 11:19] |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
das mooi ja mijn favoriet blijft toch de mini voices in my head waa, zalige nummers signature |
|
Heb dit net pas ontdekt! Beter laat dan nooit als altijd bij mij... Heerlijke plaat dat second life syndrome, hoewel ik wel moet zeggen dat ik een beetje uitgekeken raak op de zang op een gegeven moment. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Update..volgende maand komen de heren van Riverside met een nieuwe plaat, genaamd Anno Domini High Definition. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
, die staat ook op mijn lijstje ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: is al gelekt! Moet um nog luisteren, maar heb hem al twee dagen binnen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik kon het niet laten en heb hem al binnen. Hij is weer erg fijn! Alleeb jammer dat het maar 5 nummers zijn, ik vond het idee van 2 lange nummers en verder wat kortere op de vorige cd's toch wel beter werken. Wel een aantal nieuwe elementen zoals blazers komen voorbij, iets dat sowieso steeds vaker voorkomt in de metal. |
|
23-03-2013 @ Metropool. Gisteren aan de kassa gelijk maar even kaarten gekocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja mooi Ga ik ook naar toe. |
|
Leuk, kunnen we dit keer even iets langer kletsen dan op Progpower. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
:D |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24999/Nieuwe-Riverside-video-online.html klinkt niet erg Riverside vind ik :s los van de laatste minuut signature |
|
Mede door de zang en het orgeltje herken ik er nog steeds Riverside in, maar het klinkt inderdaad wel behoorlijk anders. Ik wacht het album af, maar dit nummer is zeker niet hun sterkste tot nu toe. Al zou ik het vermoedelijk aan iedereen aanbevelen moest het afkomstig zijn van een beginnende band. |
|
Ondertussen het gehele album enkele keren kunnen beluisteren. Ik heb er een erg dubbel gevoel bij. Op momenten doet het me amper iets en herken ik er amper Riverside in, op andere momenten is het zo mooi en herkenbaar dat ik het iedereen wil aanbevelen. |
|
Ah, ze komen weer voor wat optredens naar ons land. 24/05/17: Muziekgieterij, Maastricht, (The Netherlands) 25/05/17: De Boerderij, Zoetermeer (The Netherlands) 26/05/17: Hedon, Zwolle (The Netherlands) 27/05/17: De Pul, Uden (The Netherlands) Aanwezig in de Pul. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |