|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Was er al een topic over aangemaakt, ik kan het iig niet vinden. Zelf gebruik ik deze: http://www.dawnofthedead.net/index2.html Screensaver van de film "Dawn of the Dead", het origineel. En U? Oud Vuil. |
|
Geen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die foto van "Nathan Tucker"? Ik heb geen screensaver. Ik ga eens effe rondkijken. |
|
ik gebruik altijd de uitknop van mijn beeldscherm... |
|
Een mooi zwart scherm. |
|
quote: Zwart is evil en errug metal |
|
Gebruik ook geen.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb 2 pc's. 1 om te gamen en 1 om te internetten. Staat wel zo fris ende fruitig, als op de 1 een leuke screensaver draait als ik op de andere bezig ben. Oud Vuil. |
|
gewoon de standaard winXP screensaver ... het interesseert me namelijk geen zak |
|
quote: Indeed. Hier eveneens. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Geen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ook geen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Geen. Een screensaver is gay. |
|
Thuis niks, op men werk Webshots met foto's van Graspop. |
|
Ik heb Bumps, omdat ik het grappig vind. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Verspilling van kostbare energie Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Nietes! Hooguit deze: http://www.screensaver-3d.com/free-gay-screensaver.html Oud Vuil. |
|
...ik klik ook nog Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Geen. |
|
quote: Heeuy! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Helemaal geen... Hatsjikidee! |
|
geen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die van W.O.A. Die is wel gaaf, alleen wanneer je het geluid aan hebt staan en je bent ff wat anders aan het doen schrik je je wel dood van de muziek die ineens uit je speakers knalt! |
|
Hehehe, dat is met die dawn of the dead saver ook het geval, zit muziek van Goblin onder. Gaafh. Oud Vuil. |
|
quote:idd... GEEN !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |