|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Net weer twee gave gevonden, één van dawn of the dead en een lucio fulci fanmade screensaver. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik de monitor-aan/uit-knop |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
(skeelt performance, screensaver uitzetten, daarom doe ik dat hehe) |
|
De pc uitzetten scheelt energie. Of de stroom afsluiten. Of... Of ik hou m'n mond. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
de monitor uitzetten scheelt energie. Werken met een pc waarvan de screensaver uit staat geeft wat meer performance. Dus. |
|
Ach, wat zal dat schelen op een quadcore pc, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
haha ja die luxe heb ik niet |
|
Screenwattus? |
|
Screensavers zijn zóóó 1996. |
|
quote: Hehehe, er zijn zelfs screensavers voor de ps3 te downen, heur. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja, op de Wii kan je ook NES-games spelen. |
|
Precies. En dat is dus leuk. Net zoals screensavers van lucio fulci of van dawn of the dead. Gewoon, omdat het (nog steeds) kan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Haha, ik snap het! Toen is sowieso weer helemaal nu, het mag weer. |
|
Windows-tekst: "Blijf hier, lul!" |
|
quote: |
|
quote:Ik ook.. |
|
Monitor op stand-by na 20 minuten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Screensaver? Moderne beeldschermen hebben geen screensaver nodig. Monitor uitzetten? Dat beetje energie wat mijn monitoren gebruiken kan het milieu ook nog wel opbrengen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Monitoren? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: heb hier 2 tft's en 1 crt, en die crt op mn internet- en andere zooicomputer die'k het meest gebruik. Dat ding vreet wel energie hehe. |
|
Geen screensavers hier. Als ik even weg moet, druk ik de monitor wel uit. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vroeger had ik altijd zo'n hele toffe, mijn naam in paarse letters die dan door het beeld sprong.. jeej! Tegenwoordig een aan/uit knop, wonderbaarlijk hoe goed dat werkt. |
|
Het gaat er toch helemaal niet om of het nut of niet heeft, zo'n schermbeveiliging. Heel fijn dat mensen hier neerzetten dat ze hun monitor wel uit zetten of niet, maar dat was niet de bedoeling van dit topic. Ik ga toch ook niet in het iron maiden topic neerzetten dat ik geen iron maiden draai. Ik wilde gewoon weten welke screensaver iemand gebruikt, zodat ik de overweging kon maken om deze ook te downloaden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |