IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tafelvoetbal Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2004 19:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren toevallig es een potje tafelvoetbal gedaan, en ik kwam erachter dat dit toch wel een erg heerschend spel is. Ik zit eraan te denken om es zo'n tafel aan te schaffen. Wie speelt dit wel es, en wie heeft er zelf een tafelvoetbalspel staan?? En wat zijn de betere tafels? Effe rondsneupende op internet kwam ik tafels van meer dan 1600 euro tegen


spelfout weggehaald...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-10-2004 19:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Pingpong is best leuk, en te weten dat er ooit een Belg goud heeft behaald op de Olympische spelen (Jean Michel Saive) en op de paralympics dit jaar zelfs 2 Belgen goud en zilver, dan nog beide van dezelfde pingpongclub


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 18-10-2004 19:44 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

De keren dat ik tafelvoetbalde gebeurde er dit:

1. De tafel viel een keer om (vraag me niet hoe)

2. De balletjes raakten dermate kwijt dat we nieuwe moesten kopen (door hond die ze smakelijk vond of onbereikbare plekken), dat vertik ik, ik ga niks voor voetbal doen.

Het is een complot tegen mij. Tafelvoetbal.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2004 19:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Geen tafeltennis Beli, maar tafelvoetbal


spelfout weggehaald...


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 18-10-2004 19:44 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Vroeger op school hadden we een tafelvoetbal, in de pauze potjes spelen. Maar natuurlijk waren er weer zulke kinderen die het nodig vonden dat ding te mollen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-10-2004 19:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Best een geinig spel. Ik ben er redelijk goed in, maar er zijn echt gasten die dit enorm goed kunnen! Maar je moet wel een goeie tafel hebben idd.

@Beli: pingpong?? Da's tafeltennis (tenminste hier in Nederland)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-10-2004 19:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 oktober 2004 19:44 schreef Morgeve het volgende:
1. De tafel viel een keer om (vraag me niet hoe)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-10-2004 19:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 oktober 2004 19:44 schreef varanus het volgende:
Geen tafeltennis Beli, maar tafelvoetbal

Damn ja, mja, tafelvoetbal dus, idd best leuk In de BBQ (metalkroeg in Oostende) bakken (Wescht-Vlaemsch voor tafelvoetballen) we dat soms, ooit eens in de boeien geslaan staan bakken, was best geinig , maar zelf bak ik er bijna nooit echt veel van.
quote:
Op 18 oktober 2004 19:44 schreef NecRobert het volgende:
@Beli: pingpong?? Da's tafeltennis (tenminste hier in Nederland)

Bij ons ook, had effe verkeerd gelezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-10-2004 19:54]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-10-2004 19:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wij noemen het ook wel "pokken"


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 18-10-2004 19:54 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Ik heb een keer een 'Bart Smit' tafelvoetbal gehad. Nou waardeloze dingen natuurlijk, de poten schoten er snel onderuit..

http://www.voetbalspel.com/
Hier staat er 1 voor € 177, 35. En aan het plaatje te zien van nog beste goede kwaliteit ook.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2004 20:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 19:54 schreef Chimaira het volgende:
Ik heb een keer een 'Bart Smit' tafelvoetbal gehad. Nou waardeloze dingen natuurlijk, de poten schoten er snel onderuit..

http://www.voetbalspel.com/
Hier staat er 1 voor € 177, 35. En aan het plaatje te zien van nog beste goede kwaliteit ook.


Vind ik de poppetjes gruwelijk lelijk van. In Leeuwarden is een Toys 'r Us, daar staan ook wel leuke tafels voor schappelijke prijzen.


spelfout weggehaald...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2004 20:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Deutscher Meister moet je hebben!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-10-2004 20:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 20:07 schreef Chelman het volgende:
Deutscher Meister moet je hebben!


Dat schijnen idd de besten te zijn, maar dat mag ook wel voor die prijzen Topper schijnt ook wel goed te zijn.


spelfout weggehaald...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2004 20:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 20:20 schreef varanus het volgende:
Dat schijnen idd de besten te zijn, maar dat mag ook wel voor die prijzen Topper schijnt ook wel goed te zijn.


Wij hebben een DM op kantoor staan.

Jammer genoeg kom ik niet veel op de zaak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2004 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 20:20 schreef varanus het volgende:
Dat schijnen idd de besten te zijn, maar dat mag ook wel voor die prijzen Topper schijnt ook wel goed te zijn.
Leer je zoon goed tafelvoetballen ... dat bespaart em later vaak onder de tafel door kruipen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-10-2004 20:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 20:26 schreef Jenje het volgende:
Leer je zoon goed tafelvoetballen ... dat bespaart em later vaak onder de tafel door kruipen


Tegenstander vaak de 0 gehouden?!?!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2004 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2004 20:32 schreef Chelman het volgende:
Tegenstander vaak de 0 gehouden?!?!
TRAUMAAAAAA


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-10-2004 21:28 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Tafelvoetbal... Op school staan nu twee van die bakbeesten... Heerlijk om mee te kloten

Ik verlies wel van de echt goede (die thuis ook spelen) maar van de rest...


FREEZE


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-10-2004 22:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 oktober 2004 20:07 schreef Chelman het volgende:
Deutscher Meister moet je hebben!
Wat hij zegt!



Lies
Usericon van Lies
Posted 18-10-2004 22:20 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Kickeren heet dat bij ons. We hebben een ouwe tafel (uit een of ander café) in ons tuinhuis staan. Zalig om in de winter met je wantjes aan te gaan spelen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-11-2004 21:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanmiddag een tafel aangeschaft. Degelijke speelgoedtafel van fatsoenlijke afmetingen. Staat erg stevig op de pootjes. 3 Uren mee bezig geweest om het kreng inelkaar te zetten. Heel wat bij afgevloekt, maar hij staat!!


spelfout weggehaald...


hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 07-11-2004 0:27 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

Zeker heel wat gevloekt



Van links naar rechts


hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 07-11-2004 0:31 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

En gelijk 2 slaaper erbij gekregen vanavond


Van links naar rechts


hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 07-11-2004 0:31 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 0:31 schreef hell_awaits het volgende:
En gelijk 2 slaapers erbij gekregen vanavond


Van links naar rechts


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-11-2004 0:38 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik heb absoluut een HEKEL aan tafelvoetbal



I am the 1%.


hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 07-11-2004 0:53 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

Ik vind er ook niet zoveel aan


Van links naar rechts


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen