|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Pingpong is best leuk, en te weten dat er ooit een Belg goud heeft behaald op de Olympische spelen (Jean Michel Saive) en op de paralympics dit jaar zelfs 2 Belgen goud en zilver, dan nog beide van dezelfde pingpongclub Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De keren dat ik tafelvoetbalde gebeurde er dit: 1. De tafel viel een keer om (vraag me niet hoe) 2. De balletjes raakten dermate kwijt dat we nieuwe moesten kopen (door hond die ze smakelijk vond of onbereikbare plekken), dat vertik ik, ik ga niks voor voetbal doen. Het is een complot tegen mij. Tafelvoetbal. |
|
Geen tafeltennis Beli, maar tafelvoetbal spelfout weggehaald... |
|
Vroeger op school hadden we een tafelvoetbal, in de pauze potjes spelen. Maar natuurlijk waren er weer zulke kinderen die het nodig vonden dat ding te mollen. |
|
Best een geinig spel. Ik ben er redelijk goed in, maar er zijn echt gasten die dit enorm goed kunnen! Maar je moet wel een goeie tafel hebben idd. @Beli: pingpong?? Da's tafeltennis (tenminste hier in Nederland) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Damn ja, mja, tafelvoetbal dus, idd best leuk In de BBQ (metalkroeg in Oostende) bakken (Wescht-Vlaemsch voor tafelvoetballen) we dat soms, ooit eens in de boeien geslaan staan bakken, was best geinig , maar zelf bak ik er bijna nooit echt veel van. quote: Bij ons ook, had effe verkeerd gelezen. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-10-2004 19:54] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wij noemen het ook wel "pokken" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb een keer een 'Bart Smit' tafelvoetbal gehad. Nou waardeloze dingen natuurlijk, de poten schoten er snel onderuit.. http://www.voetbalspel.com/ Hier staat er 1 voor € 177, 35. En aan het plaatje te zien van nog beste goede kwaliteit ook. |
|
quote: Vind ik de poppetjes gruwelijk lelijk van. In Leeuwarden is een Toys 'r Us, daar staan ook wel leuke tafels voor schappelijke prijzen. spelfout weggehaald... |
|
Deutscher Meister moet je hebben! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat schijnen idd de besten te zijn, maar dat mag ook wel voor die prijzen Topper schijnt ook wel goed te zijn. spelfout weggehaald... |
|
quote: Wij hebben een DM op kantoor staan. Jammer genoeg kom ik niet veel op de zaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Leer je zoon goed tafelvoetballen ... dat bespaart em later vaak onder de tafel door kruipen |
|
quote: Tegenstander vaak de 0 gehouden?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:TRAUMAAAAAA |
|
Tafelvoetbal... Op school staan nu twee van die bakbeesten... Heerlijk om mee te kloten Ik verlies wel van de echt goede (die thuis ook spelen) maar van de rest... FREEZE |
|
quote:Wat hij zegt! |
|
Kickeren heet dat bij ons. We hebben een ouwe tafel (uit een of ander café) in ons tuinhuis staan. Zalig om in de winter met je wantjes aan te gaan spelen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Vanmiddag een tafel aangeschaft. Degelijke speelgoedtafel van fatsoenlijke afmetingen. Staat erg stevig op de pootjes. 3 Uren mee bezig geweest om het kreng inelkaar te zetten. Heel wat bij afgevloekt, maar hij staat!! spelfout weggehaald... |
|
Zeker heel wat gevloekt Van links naar rechts |
|
En gelijk 2 slaaper erbij gekregen vanavond Van links naar rechts |
|
quote: Van links naar rechts |
|
Ik heb absoluut een HEKEL aan tafelvoetbal I am the 1%. |
|
Ik vind er ook niet zoveel aan Van links naar rechts |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |