IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vraag aan Shera (e.a.) Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 20-11-2001 20:12 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Jij (en anderen, maar jij het meest) hebt hier een aantal keren geschreeuwd dat je tegen de mens(heid) bent..

Ik snap dit niet, zou je dat eens goed kunnen onderbouwen voor me?


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 20:15 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Zeker ben ik bereid dat te onderbouwen. Als u het niet erg vind doe ik dat niet nu, omdat ik aan het werk ben. U kunt zeer binnenkort mijn verhaal tegemoet zien.


Dead things grow from deep inside...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 20:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Vargen666 zal hier ook interessante dingen over kunnen zeggen denk ik. Ik hoop op zijn bijdrage aan dit topic.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2001 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensheid zuigt.
Er is geen ander dier wat zijn eigen omgeving zo verneukt als de mens.
De emsn is volledig zijn link met de natuur verloren en dat zal uiteindelijk leiden tot zijn ondergang, en dan zal de aarde zich herstellen tot het paradijs dat het was.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-11-2001 20:34 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

eerst had de aardkloot de dino's die alles verneukten nu de mens, ach er komt ook nog wel iets na ons.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2001 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kom maar op met die mega meteoriet


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 20-11-2001 20:37 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 20:24 schreef Jenje het volgende:
Mensheid zuigt.
Er is geen ander dier wat zijn eigen omgeving zo verneukt als de mens.
De mens is volledig zijn link met de natuur verloren en dat zal uiteindelijk leiden tot zijn ondergang, en dan zal de aarde zich herstellen tot het paradijs dat het was.


Ik geef je voor 80% gelijk, maar zie je het al voor je ????

Midden in het mooie gras groene paradijs, staat in eens een black/heavy/industrial/gothic/electro metal band te spelen ?? Met aan hangers !!!

Alle vogels vliegen weg, de dieren schrikken zich dood.

Maar aan de andere kant, de mens verziekt wel zijn eigen leef gebied !!! Geheel mee eens, dit is zonde.

Ik denk dat er altijd wel iets zal zijn wat voor de balans zorgt !!! Zonder Plus geen Min.


Wiegen Meister !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-11-2001 22:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Of wordt hier oorspronkelijk misantropie bedoeld?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 20-11-2001 22:21 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 20 november 2001 20:35 schreef Jenje het volgende:
Kom maar op met die mega meteoriet


Gelukkig kun jij hem al vroeg aan zien komen (gezien je studie), dan kunnen we met zijn allen nog een vet feest vieren voordat hij inslaat.


the only pleasure is pain


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-11-2001 9:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Yep gewoon zorgen dat je al dood bent door alcohol vergiftiging voor ie inslaat, puik plan, wanneer beginnen we ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2001 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je kunt dan niet vroeg genoeg beginnen, stel je bent niet dronken genoeg als ie inslaat, ben je ook mooi de l*l.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 21-11-2001 18:52 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 20:34 schreef linknl het volgende:
eerst had de aardkloot de dino's die alles verneukten nu de mens, ach er komt ook nog wel iets na ons.



hebben de Dino's de aardkloot verneukt??
hehehe
oke


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-11-2001 20:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 20:34 schreef linknl het volgende:
eerst had de aardkloot de dino's die alles verneukten nu de mens, ach er komt ook nog wel iets na ons.


"Als alle mannen nu een kleine ingreep onder gaan is het gekut over 100 jr. afgelopen, en dat hoeft geen kut tijd te zijn! want alles mag op! olie, gas, regenwouden! en dan mag een ander apen ras het over een miljoen jaar opnieuw proberen"

-Theo Maasen



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-11-2001 20:33 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Aangezien de mens een sociaal dier is denk ik niet dat het mogelijk is om elk mens te haten. Iedereen heeft gezeldschap nodig. De mensen die ik om me heen tolereer zijn mensen die ik of respecteer (dat zijn er maar weinig) of de erin slagen om mij een goed gevoel te geven. De rest van de mensheid haat ik inderdaad. Voor meerdere redenen. O.a. voor wat de mens de aarde heeft aangedaan, voor het totale gebrek aan respect en intelligentie, voor het feit dat alles al zo fucked is dat alles tegenwoordig saai geworden is waardoor elke "thrill" toegestaan is. Het menselijke ras is een ras van zombies geworden die valse goden verafgood. Zoals geld, sex, genotsmiddelen en TV. Maar ook gewoon omdat ik geen fijn gevoel krijg van mensen om me heen (bijv. in de trein) en dat is iets dat gewoon aan mij ligt. Wat mij betreft mag de hele wereld wegzakken in een gitzwart abyss zodat ik me daar in een hoekje kan afzonderen en daar eindelijk rust kan vinden. Tot die dag ben ik gewoon gedoemd me in deze "samenleving" te begeven. En daarvoor haat ik bovenal mezelf.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-11-2001 20:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 november 2001 20:21 schreef SheRa het volgende:
Vargen666 zal hier ook interessante dingen over kunnen zeggen denk ik. Ik hoop op zijn bijdrage aan dit topic.
Eh?

Oh ja dat mensen kut zijn. Nou, dit komt omdat ze alleen om zichzelf geven en dit boven alles stellen. Hierdoor kun je niemand vertrouwen, zelfs je vrienden niet. Ook zoals XnegativeX al zei is alles toegestaan omdat iedereen een thrill wil zoeken. Alles wordt steeds extremer naarmate de een de ander na gaat doen (want dat is dan weer gewoon, dus saai/geen thrill meer).
Maar het ergste is wel dat de mens zo fucking blind is (of juist een zonnebril opzet) en niet eens ziet wat voor een teringzooi ze er van maken.

Klopt dit verhaal SheRa?



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-11-2001 21:26 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 20 november 2001 20:34 schreef linknl het volgende:
eerst had de aardkloot de dino's die alles verneukten nu de mens, ach er komt ook nog wel iets na ons.

Spinnen!



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-11-2001 0:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De meeste mensen zijn capabel tot ongeveer twee seconden rationeel denken per dag. Hun aandachtsboog is ZEER kort, en het lijkt er vooral om te gaan om direct aan zoveel mogelijk primaire impulsen gevolg te geven. Dit onder het motto 'doe wat je wil'.

De meeste mensen zijn dus irrelevant; ik heb geen respect voor de meeste mensen. Echter, een aantal mensen 'tolereer' ik en een nog kleiner aantal reken ik tot mijn vrienden. Van sommige mensen houd ik. Ik zou niet zonder mijn medemensen kunnen. Ook al is het grootste gedeelte irrelevant, ook al ben ik wel eens zeer diep gekwetst, ook heb ik de betekenis van vertrouwen leren kennen en van ware vriendschap.

Ik zou niet alleen op de wereld willen zijn. Ook geloof ik dat de mens enorm veel potentie heeft, dit komt er alleen bijna nooit uit.


Satan
Usericon van Satan
Posted 22-11-2001 1:40 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

als je in je achterhoofd houdt wat de oorzaak is van de haat die je voelt dan kan je deze oplossen en dan voel je je een stuk beter denk ik .



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-11-2001 15:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 20:47 schreef Vargen666 het volgende:
Klopt dit verhaal SheRa?


Jazeker, ik ben het er iig mee eens.

In principe ben ik niet "tegen" de mensheid, zoals die oorspronkelijk was. Waar ik tegen ben is de manier waarop de mens zich ontwikkeld heeft. Men is niet (meer) in staat in harmonie (*braak*) te leven met elkaar, en het ergste, de natuur.

Over het algemeen verneukt de mens gewoon alles wat waarde heeft, en concentreert zich enkel op persoonlijke, oppervlakkige geneugten. Maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening...

Verder - de overbevolking... als ik iets haat is het het feit dat "de mens" zich superieur acht, en denkt het alleenrecht te hebben op de aarde. Er is geen respect voor de natuur, het leven. En ondertussen beweert iedereen zo begaan te zijn met alle problematiek.

Pff, ik wil hier honderd dingen over zeggen, om te proberen het duidelijk over te brengen (zodat ik niet *alweer* verkeerd begrepen word), maar uiteindelijk ben ik ook maar een menschje, en verre van mijn eigen ideaalbeeld.

Het zal wel.


Dead things grow from deep inside...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-11-2001 18:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Overwhelmed with deep repulsion, for sights seen so commonly, now I have become the walking enmity.
Assimilate into a culture of post morality, from what I've seen I HATE HUMANITY!!!
Rot with repulsion, I'll write the world a brand new song.
Look upon your bleak creation, but is it truly me that's to be the human blasphemy?
I'll set the world on fire and, in the burning light, I'll write my first love-song and I will feel warmth.
Hide your eyes in heaven, in the lies.
Believe, relieve, I'll end the world tonight.
Overwhelmed with deep repulsion, for sights seen so commonly, now I have become the walking enmity, the human blasphemy.
I'LL END THE WORLD TONIGHT!!!

(AFI - Smile)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-11-2001 18:47 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Mooi!


Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-11-2001 18:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Na alle mooie beloften van allerhande mooipraters en betweters is de mensheid nog geen greintje wijzer geworden.Net als vroeger zijn ze de wereld grondig naar de kloten aan het helpen en het wordt steeds erger.De wapens waarmee ze elkaar bestrijden worden steeds wreder,de oorlogen heftiger en moordender,het milieu steeds verziekter.

Ondanks dit alles moet ik helaas toegeven dat ik ook onder de noemer "mens" val en dat ik er maar het beste van moet maken...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-11-2001 20:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ikkuuuuh ben misantroop eerste klas, en ik kan mijn stelling serieus onderbouwen, maar aangezien ik meteen weg moet zal ik dat een ander keertje doen (ECHT WAAR BELOOFD), mag ik jullie intussen doorverwijzen naar Albert Camus???? (-> NIHILISME...)


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 17-12-2001 18:03 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

*schop*

quote:
Op 24 november 2001 20:44 schreef Asherah het volgende:
Ikkuuuuh ben misantroop eerste klas, en ik kan mijn stelling serieus onderbouwen, maar aangezien ik meteen weg moet zal ik dat een ander keertje doen (ECHT WAAR BELOOFD)


Nu dan misschien?


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 18:29 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja ASHERAH, vertelt u eens?



schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-12-2001 18:45 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

Met de mensheid zijn er een paar problemen:

-ze zijn met teveel, 6 miljard!!!!! Dit zouden er een paar miljoen moeten zijn denk ik.

-de meeste mensen leven zonder nut (wat is nut? met nut bedoel ik dat ze met hun leven iets positiefs leren aan de mensheid of een stuk aarde in ere herstellen).

-zoals al eerder gezegd: ze verwoesten deze planeet of beter: ze hebben deze planeet verwoest. Er is geen weg terug.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen