|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zag net op mojo.nl dat de band Exillia in het voorprogramma van Rammstein komt. Heeft iemand een idee wat voor muziek dit is, en waar ik wat muziek van hun kan vinden? zie ook Mojo.nl |
|
eh, probeer Kazaa ofzo eens? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
who gives a shit? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Sehnsucht" |
|
quote: Ben jij multimiljonair of zo? |
|
quote: Hebben ze duizenden CD's dan? quote: UTFS: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1516593 [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-10-2004 19:58] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: minstens! maar goed, binnekort naar Rammstein. Ik verwacht niks minder dan het beste concert van het jaar. |
|
quote: Vrij dramatisch jaar voor concerten voor jou geweest zeker, vooral als dit je hoogtepunt moet zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ah, jij vond de Rammstein shows waar je geweest bent tegenvallen dus? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Thx voor de link... De muziek is idd wel leuk ja, krijg steeds meer zin in het concert |
|
quote: ja zoiets he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Alle... hoeveel precies? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: paar honderd ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:van rammstein? was je erbij of had je ze gedownload? |
|
quote: beide "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Volgens mij geeft rammstein altijd wel heersende shows.. maarja nooit in het echt meegemaakt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hey twan... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en ik kom 4 en 5 november lekker in een Tourshirt van Rammstein die ik op 1 november heb gekocht Whahahahahahaha!!!! "Sehnsucht" |
|
quote: Zo. Da's gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja vind ik wel ja "Sehnsucht" |
|
quote: Lain is zeker vrij. Geen mods om een topic te sluiten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ochere toch. Begin naast de kwestie te lullen... Daar zullen ze wel op af komen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Zo lies, hoe was Battleship Potyemkin? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wel, Chelman, ik ben blij dat je het vraagt. Ik ben er zowaar met een teleurgesteld gevoel vertrokken. Toegegeven, ik ben even in slaap gesukkeld tijdens act II, maar al bij al had ik er meer van verwacht. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Beste Lies, Je moet de film natuurlijk in een tijdsperspectief bekijken. Het bevat voor die tijd bijzondere technische ingrepen en is bovendien een van de vele voorbeelden van uiterst snode doch zeer goed uitgeoverde Sovjet propaganda. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |