|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dr. Caligari is ontegenzeggelijk een meer 'entertainende' werkje. Ik denk dat met een beetje manipulatie van mijnerzijds je Battleship nog best eens zou kunnen waarderen. En welke film gaat u volgende week kijken dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Daar ben ook ik stellig van overtuigd, waarde heer Chelman; Lies is enorm manipuleerbaar. Tot mijn grote spijt heb ik het programma voor november nog niet onder mijn neus geschoven gekregen, dus het zal een verrassing worden. Jeetje, wat vind ik dat spannend! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Programma? Is het een arthouse cinema waar we het over hebben of een opleiding? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het gaat om het Filmmuseum dat pareltjes van films draait op niet altijd koosjere uren en dat ik (driewerf schande) pas enige tijd geleden "ontdekt" heb. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Godverdomme. Fucking heersch. Jammer dat het in Bruxelles ligt. edit: WOW inclusief een zooi Hitchock filmkes op groto scherm. edit2: http://www.ledoux.be/nl/programme/mr._smith_goes_to_washington_(capra).htm Ik mag hopen dat je deze ook hebt bezichtigd? Dhr.Capra is een meester. Hij is tevens de maker van een van de weinige zoetsappige films die ik werkelijk vind heerschen: http://www.imdb.com/title/tt0038650/ [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-10-2004 22:26] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het leven kan soms toch skoon zijn als je in Brussel ronddartelt. En verdorie, ik dacht dat het volgende week al de eerste was, dus ik kan wél zien om welke film het gaat: La Règle du Jeu dus. (Zeg, wanneer komen die mannen hier het licht uitdoen eigenlijk; ik lul zover náást de kwestie als ik maar kan, en 't zijn allemaal paarlen voor de zwijnen!) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Aangezien ze Mr. Smith Goes to Washington vorig jaar rond kerstmis op ons aller TV1 gegeven hebben en aangezien ik willens nillens op m'n geld zit tegenwoordig, zal ik u moeten teleurstellen: ik heb hem niet bezichtigd. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Veel goeds over gehoord, maar nog zelf niet de kans gehad om hem te zien. Ik hoor graag de recensie. (over Renoir...niet Capra dus ) Verder protesteer ik hevig tegen het gebruik van parels voor de zwijnen wanneer men zich tot mij richt. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-10-2004 22:32] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zal mijn taalgebruik met veel plezier aanpassen aan uw gevoelige ziel en het voortaan hebben over parels voor de konijnen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Sappie to the rescue! Chelman is toch pleite cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |