|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Moi! Maar volgens mij was dat redelijk algemeen bekend. Ik heb geloof ik zo onderhand bijna alles wel van d'r. Geweldige muzikante, een van de weinigen die mij echt weet te raken. (vooral haar b-kantjes en live-opnames zijn super) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb little earthquakes. Vindt het wel een cd met een gezellig sfeertje. Alleen naar het einde toe zwakt-ie wel wat af helaasch. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
denk eens aan nummers als Sugar, Cooling, Honey, I Can't See New York, Spark, Playboy Mommy, Yes Anastasia, Cornflake Girl, (enz enz enz, als het over Tori gaat kan ik nog wel even doorgaan) allemaal aanraders [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 25-10-2004 11:54] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Wat is een heteror? |
|
quote:iemand die niet kan typen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat hele album is geniaal! Geweldig hoe ze gewoon puur door de muziek te veranderen de hele betekenis van teksten om kan gooien. Erg, erg geniaal. Al een paar keer live gezien en zodra er weer een kans is zal dat zeker nog een keer gebeuren. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ja, dat is waar ook ja, het ging daar specifiek om de man/vrouw relatie om te draaien (waar mogelijk/nodig). Op een knappe manier gedaan ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die 2 staan helemaal niet samen op 1 album. Smells Like Teen Spirit is een b-kantje van 1 van haar eerste singles (Winter), Rain in Blood staat op een van haar latere cd's. (Strange Little Girls) NP: Cornflake Girl - MTV UNplugged So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
These Precious Things Silent all these Years Deze dame is fantastisch!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Probeer Caught a Lite Sneeze eens! Of een van bovenstaande nummers. Dit mens is gewoon goed. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Welke albums zijn aanraders? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Little Earthquakes, dus Daarna Under the Pink en The Choirgirl Hotel denk ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vind Little Earthquakes en Scarlet's Walk haar beste albums, maar vaak zijn haar b-kantjes en live-opnames nog veel gaver. Maar goed, da's mijn mening. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Boys For Pele is ook een goeie trouwens So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Muhammed My Friend live met Maynard van Tool is *vet*, much better than the albumversion anyway. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-10-2004 12:02] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zeker, maar ze heeft nog wel leukere dingen gedaan hoor. Volgens mij is dat trouwens tijdens een benefietconcert opgenomen. (ja, ik ben hardcore Tori Amos-liefhebster heb meer dan 2 gb aan mp3 van d'r hier op de compu staan, orginele cd's niet meegerekend, want die koop ik uiteraard) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Boys for Pele http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Verrek ja, da's waar ook. Hmm, duidelijk teken dat ik meer Tori Amos moet luisteren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Uiteraard kun je nooit teveel Tori Amos luisteren http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: da's de enige live mp3 die ik van er heb, dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ken haar alleen van Stripped, Raped and Strangled. |
|
quote:rain in blood?is dat net zoiets als november reign? |
|
quote: Stomstomstom So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ja ik ik heb alles van Tori Amos en schaam me er niet voor. Persoonlijk vind ik PJ Harvey beter, ook daar schaam ik me niet voor. Nu iets wat denk ik de rest van de ZM niet kan waarderen maar Joss Stone of Katie Melua mag ik ook graag horen en Charlotte Martin ( nee niet de operazangeres) SORRY hahaha SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Menen jullie dat nou, van die cover van Tori Amos? Ik vond het echt met hele grote afstand het meest wanstaltige, pretentieuze gedrocht ooit wat ik helaas heb moeten aanhoren. Nu is het ook wel zo dat ik de rest van haar muziek niet kan lijen. En dat is niet omdat ik een kleine stoere metalhead ben, ik ben zelfs een trendy meeloper. Maar ja, je kan niet alles hebben. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |