![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hoofd doet het niet, M. ![]() |
|
Ik weet het. Maar dat maakt in mijn geval geen enkel verschil ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Vind haar muziek doorgaans erg mooi, en gevoelig. Rolling Stones-cover "Angie" is momenteel één van m'n favo nummers van haar, samen met "Enjoy the Silence" (Depeche Mode) en "Real Men" (Joe Jackson) ![]() Amy Lee van Evanescence heeft háár vocale "capaciteiten" rachtstreeks van Amos vandaan, moet je eens nagaan hoe leuk ze de manier van zingen kopieert ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 26-10-2004 17:19] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Tori roelt ![]() ![]() |
|
Reign in blood...een bloederige heerschappij wordt verflauwt tot een menstruatietje ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Cultuurbarbaar! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
ach ze kan wel een lekker nootje wegzingen, maar als we haar gaan vergelijken met enkele Portugese Fadozangeressen zoals Mariza of Branco tsja...... dan valt er voor mevrouwtje Amos nog een boel te leren... ![]() |
|
quote: Yep ![]() quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2004 12:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: WTF, is het zo erg? De tering, nu vind ik het helemaal een vreselijk, hysterisch wijf. Echt hoor.... vrouwen.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Tori Amos is zalig, punt uit. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je had zeker dat biggetje willen zijn die op een foto in een cdboekie aan haar tiet zuigt ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Daar nie van, ze maakt leuke muziek ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
onlangs heb ik haar album "Scarlet's Walk" aangeschaft... en dat was absoluut geen miskoop, goeie sheit ![]() |
|
quote: Zelf paar dagen geleden gedownload, is mooi. Alleen kan ik verder niet veel inhoudelijks zeggen omdat ik de albums door elkaar luister nu ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
boys for pele ![]() the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com ![]() |
|
quote: Is die voetballer een pedo dan? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik ben zelf niet echt een superfan van Tori Amos, maar mijn vader wel.. Hij was wel te spreken over haar nieuwe cd. Ik heb het een en ander gehoord, weet geen titelnamen van wat ik gehoord heb, maar het is wel ok. Wat vinden jullie? ![]() |
|
Beekeeper vind ik persoonlijk niet zo veel aan. Mist een bepaalde sfeer of zo die ik van Tori gewend ben... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Voor de liefhebbers van Tori Amos: Siv Langøy ![]() Haar debuut cd heet "Fooled by your lies"...heerlijke plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
ken ik... Klinkt wel ok. ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik heb ook 1 cd van Tori. Tis een lekker wijf (ja, dat zeg ik als vrouw) en ze kan geweldig zingen. Zij is echt goed! Niet altijd metal.... dat wordt saai. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |