|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
en wat voor stijl? powermetal ? |
|
ach, deathmetal natuurlijk.... typische sinisterriffs, met een tardy achtige grunt, en een benton achtige grunt. |
|
Trommeltjesfestijn. Euh, maar dus nog geen bassist. Oud Vuil. |
|
Ben benieuwd naar de mp3's. Bazzio Attacks!!! |
|
maw een onderstreping van de nutteloosheid om sinister op te heffen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik heb al wat mogen beluisteren. Erg goed, imo. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, hoor. Zie je niet, dat er iemand anders de trommels knuffelt? Oud Vuil. |
|
Nu maak je het alleen maar erger. Bazzio Attacks!!! |
|
Hehehe, gaaf. Maarre, tis gewoon een nieuwe band, lijkt me. Oud Vuil. |
|
maar t is toch weer nagenoeg dezelfde muziek met nagenoeg dezelfde mensen sinitser/houwister/noslaveface/infinidethate etcetc In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
JP zit in geen van die andere bands anders. Die knuffelt verder alleen maar trommels bij JD |
|
quote: Wel knap, dat je niet 1 bandnaam goed weet te typen. Houwitser en Sinister lijken toch niet echt op elkaar, imo. Infinited hate ken ik niet en over No Face Slave moeten mensen zelf maar oordelen, als de mp3's er zijn. Oud Vuil. |
|
Ik ben het er op zich wel mee eens dat het enigszins onnodig was om Sinister op te heffen. Hoewel het zo is dat door de andere zang dit toch wel weer wat anders klinkt. Maar de riffs en structuren zijn wel typisch Sinister (in de Bart periode). En daar ben ik blij mee, want ik vind dat VET !Een stuk gaver dan Houwitser ! Hoewel de laatste Houwitser ook wel behoorlijk de Sinister kant uitging... |
|
quote: Komt nog wel.... We gaan toch nog niet optreden. Pas nadat er een cd is opgenomen en uitgebracht. |
|
quote: Via karmageddon... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nee, dat niet. Er is interesse bij Century Media en Nuclear Blast. En Morbid records (nn nog een undergroundlabel) heeft al een contract aangeboden. Sinister en Hammerheart hebben maar een korte samenwerking gehad... Ik denk niet dat er een samenwerking zal zijn met Karmageddon.... |
|
gooi eens een mp3 online dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tja, interesse van Labels zonder ook nog maar iets uit te hebben. Want je zegt zelf dat de promo pas dit weekend is opgenomen. Dus kan het nog nergens liggen. De naam "kloosterwaard" zal de deuren al wel weer op een kier hebben gezet . Maar goed, het is jullie gegund! Zet eens snel een mp3 online What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
met andere woorden, een label gaat niet in eerste instantie af op de muziek... maar dat wist iedereen denk ik al langer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tja, Aad heeft idd veel connecties. En is superenthousiast. Daar kan je al een hoop mee verkopen, en dat lukt hem zeker. Ik vind het soms ook een beetje wrang hoor. Ik heb samen met Judgement Day ook deuren moeten intrappen om iets van de grond te krijgen. Maar goed, ik vind het prettig dat dat met No Face Slave niet zo nodig zal zijn ! mp3 volgt misschien. eerst effe overleggen met Alex en Aad. Maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn. De website komt er trouwens ook aan ! |
|
gaan we daarop wachten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
als mensen zo lekker creatief zijn muzikaal hoeven labels niet te wachten op wat voor soort muziek t is... ze hebben toch al een hele stapel 'net' zulke herrie ben benieuwd wat voor reacties je zou krijgen op je promo als je er geen line up op zou zetten... maar om te kijken of je puur op de muziek getekend zou worden is wel lef voor nodig...... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hahaha, ja dat klopt.... Ik denk niet dat alex en aad het op die manier zullen proberen. Ikzelf heb er gelukkig niet zo veel mee te maken, behalve dat ik in de band drum. Aarco, wat vind jij eigenlijk van sinister/houwitser/ enz. ? Vind je de muziek gewoon niks ? of heb je het niet zo op hun aanpak ? |
|
het fascineert me gewoon die jonge zeehondjeslook van houwitser vonnik wel okee... es een keer wat anders dan zwart zwart en zwart qua muziek moet ik bekennen van beide bands geen cd's te bezitten, maar t wel redelijk ken... beide wel okee hetzij enigzins saai - wat ook wel weer zn charme heeft maar zoals gezegd de aanpak en de reactie van labels fascineert me... daarbij leg ik bij niet de bands totaal geen verwijt... het zijn de labels die draaien op bands met bekende namen en de daaraan verwante kortzichtige kijk van veel mensen die die cd's uiteindelijk weer kopen sukkel A:" hee noslacefave das tog tut vervollug op sinistur, kikku die mok hebbe!!! " Sukkel B: "ja das metaat die trommelrommelaar van toen hij toet nauw de brulle net als tattie bij infinitetit heet toet" Sukkel A: "oow dan bestel ik tie gelijk ook wel!" Platenmaatschappij K:" gnagnagna" In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
whahahahahahaaaa !!! en je hebt helemaal gelijk ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |