|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaja ... er is een leuk package ontstaan die 27 November Kampen op stelten gaan zetten!!! Meerdere info (aanvang en financiele schade) volgen nog! De websites van de bands zijn wel bekend dacht ik zo .... hier nog ff de site van 't Ukkien |
|
Jammer dat het te ver is |
|
Goh, is er serieus wat te doen in Kampen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoogeveen ja? In de ViaVia ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-10-2004 15:06] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
T'ukien, Korteweg 4 Kampen Jaja eindelijk eens wat goeie shit in t'ukien |
|
quote: Nee in Podium met Contradiction, Massive Assault en Bloodbast. In Via Via worden trouwens geen concerten meer gegeven vanwege de geluidsnormen. see you at occultfest! |
|
quote: see you at occultfest! |
|
kampen? Das wel lekker dichtbij opzich. denk wel dat ik erbij ben respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hmm misschien het afreizen waard.. tegen die tijd maar even mijn rooster bekijken. |
|
quote: Staat niet op de podium site... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dus, op naar Kampen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Devious and stuff in 't Ukien? Haha, lache! Herinneringen komen weer boven.... Mocht ik dat weekend in de buurt zijn, dan kom ik zeker langs! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ja t'ukien is eindelijk weer iets anders op het podium aan het zetten dan skate punk of punk rock of punk |
|
quote: Klopt maar is toch echt waar. Kom zelf geregeld in Podium en ben afgelopen zaterdag al geconfronteerd met posters van dat concert. Belachelijk dat het niet op de site staat. Entree is 6 euro en het begint om 20.30. see you at occultfest! |
|
hhmm dus... Kampen, ken daar wel iemand, nu weer goede vriendjes worden en ik ben der bij |
|
Ik denk dat ik Toxocara maar op het GMC Fest ga checken. |
|
een wijs besluit Violent God je zal er geen spijt van krijgen |
|
Godverdegover! Is wel het eerste optreden van Toxocara! En Devious en CL spelen ook! WE gaan er wel een enorm feest van bouwen! (als het aan mij ligt ) |
|
ik ben het volkomen met je eens |
|
22:00 is de zaal open, entree is 3 euri |
|
Hmmzz er is dan ook een metalavondje in popfront.. Ik hoef iig niet te werken die avond, hoe is dat ding met het openbaar vervoer te bereiken? |
|
Indien het kamperlijntje na afloop nog gaat kom ik mischien ook nog wel ff kijken. CL is prettige biermuziek. Life doesn't get much better than this! |
|
Te ver What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wat is er in popfront dan? (joah, ik zou kunnen kijken op de site, maar ja, lui ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Als die zooi ook weer terug rijdt naar Zwolle wil ik wel mee. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |