|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wauw, jij bent toch echt wel moeders grote trots ohniedah! Oh en trouwens.. Nee! |
|
quote: Dat was voordat ik wist dat we dit uiterst leuke schnabbeltje konden doen Maar mocht het je troosten, als dit er niet was geweest was ik gewoon naar Poepfront gegaan hoor [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 01-11-2004 21:35] |
|
Yeahh auto kunnen regelen dus ik kom ook even kijken. |
|
Ik weet nog niet eens hoe wij ernaartoe gaan :S Mathieu en Danielle gaan met de Caddy en blijven in Kampen pitten, maar de rest?! Hhhmmm ... toch even snel kortsluiten dacht ik zo! |
|
quote: Ehmz wat dacht je van gewoon met de trein? Laatste trein gaat om 1.10 vanuit Kampen naar Zwolle. |
|
taxi,trein,bus,fiets,met mindlessmayo mee..... |
|
Wordt dan waarschijnlijk trein idd ... tenzij jij nog plaats over hebt Mayo?! Zou wel zo fijn zijn! Iig voor de terugweg (we moeten er uiteraarsch vroeger aanwezig zijn dan het publiek!!) |
|
quote: msn |
|
quote: Haha ja weet ik toch Maar gaaf joh! Lekker zelf hakk'n |
|
quote: Zit nu nog op mn werk, maar als ik vanmiddag thuis ben trek ik wel even aan je virtuele bel! quote: En idd! Lekker beuken met 2 goede bandjes! Heb er zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 02-11-2004 11:32] |
|
quote: Ben er toch wel, lekker griepen thuis |
|
quote: ik las het al op je LJ! Beterschap meid! |
|
quote:watte?ik woon in groningen weet je nog? |
|
quote: Hebben jullie ook nog geen vervoer (OV uitgezonderd) vanuit Grunn?! |
|
ja maar ik ga niet de taxichauffeur uithangen.laat staan mijn vriendin want na afloop ben ik dronken.en de auto zit vol. [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 02-11-2004 12:39] |
|
Nou nog hopen dat zij wil rijden anders heb ik ook geen vervoer terug. |
|
quote: Hmmzz ik snap iig weinig van die posts, geloof dat Carnagath aan mij vroeg of die kon meerijden ipv aan jou hehe. Of bedoelde je daar niet op? Aaarghh te moeiiiilijk! |
|
quote: Ik zei toch overduidelijk Mayo ..... Maar ik denk dat Katablaster bedoeld dat hij misschien ook geen vervoer heeft?! |
|
Dan moet hij gaat qouten en niet gewoon direct achter mij aan posten en er ook nog op ingaan als ik er op inga..Ik snap er ook geen fuk meer van.iig ga ik geen mensen uit kampen en zwolle enz. vervoeren behalve corpsegrind |
|
JA!Mijn fout! En nu weer ontopic |
|
quote: Ja maar dan nog, dan snap ik zijn zin nog steeds niet helemaal. |
|
quote: klein misverstandje dus ... je m'excuse! |
|
Haha wat een gezeik! Dat word nog lachen daar! |
|
quote: Wel als jij altijd zo onduidelijk bent hehe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |