|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt het of je hebt het niet. Bazzio Attacks!!! |
|
haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Das waar, maar net als met clean zingen heb je eerst wat lessen/tips nodig om erachter te komen of het 'het' wel of niet hebt, toch? |
|
heb je een sampletje dan? kunnen de blekkies even beoordelen. |
|
quote: heb je de baard al in de keel gehad? daar zou ik eerst maar eens mee wachten Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jezus man wat ben jij een irritante klootzak!!!!! en het is gemeen om te zeggen |
|
Een geitje of 3 offeren aan satan en je zal zien dat het al een stuk beter gaat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Je vergeet de zelfcastratie ... |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Heeft hij die fase dan nog niet ondergaan? Wat een poser. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Kan zijn dat zijn zusje hem nog niet gewezen heeft op het nut van dat ventiel tussen zijn benen .. KAN hoor ... |
|
Is het soms te veel gevraagd om NUTTIGE tips te geven? |
|
quote:Heb je al bij de search gekeken, want volgens mij bestaat hier al een topic over. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jammer dat Panda er niet meer is, die had je wel kunnnen helpen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dan zal het waarschijnlijk nog niet opgevallen zijn. @ Hexegot: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4525 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1035 Denk dat je hier ook wel je vraag kan stellen, vocals bij black metal zijn nou heus niet zó anders. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 26-10-2004 17:12] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jep, ik heb al gezocht of er een topic met dit onderwerp bestaat, maar de zoekresultaten waren negatief (en ik heb op meerdere mogelijkheden gezocht). Het enige topic over, laten we zeggen, "metalzingen" dat ik ben tegengekomen is het topic 'grunten'. |
|
@ Y Draig Goch: als er toch al twee zangtopics zijn, wat maakt het dan uit dat er nog een derde bijkomt over nog een ànder aspect van het gebruik van je stem? |
|
Ehm, ik geloof dat ik daar al antwoord op heb gegeven in mijn vorige post... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wat een zinloze discussie weer. Ik ben ook overtuigd van het 'je hebt het, of je hebt het niet' principe. En de rest zal je je toch echt zelf moeten aanleren, oefenen dus. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
Kom op mensen, het is een serieuze vraag in een serieus topic. Reageer serieus of reageer niet en ga met je oh zo stoere vrienden tr00 doen in 't winkelcentrum. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dank, helmet... ...heb jij geen tips? |
|
Tja, je moet in principe wel een beetje aanleg hebben. Basis van het screamen ligt in een mengeling van grunten, schreeuwen en grommen. Heb je veel aan he? Gewoon een hoop muziek luisteren. Eerst klonk het bij mij als Gollem, nu is het meer richting Nattefrost/Abbath. Met nadruk op richting, ik vind het nog lang niet goed genoeg. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Misschien handig om het in een oefenruimte te doen, dan hoor je jezelf via de installatie en dan heb je een beter idee of het bagger is dan als je jezelf alleen vanuit je mond hoort (dan klink je namelijk erg anders) En verder de grootste homofiele tip die er is: Vooral Doorgaan ... |
|
Goed de stem afknijpen en er veel druk op zetten totdat de aders op je voorhoofd kloppen.. en voojal dóójgaan. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |