|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
... en nog niet gereserveerd hebben, volgt hier een belangrijke mededeling: Er zijn nog 25 kaarten te bestellen via baroegres@chello.nl en daarna stoppen we met de reserveringen! EDIT: reserveringen alleen op naam, dus niet meerdere kaarten per persoon. |
|
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM EGGS AND SPAM... |
|
Mwah, wel sociaal om te melden. Ik geloof dat er nogal veel mensen naar Dissection willen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: mailtje [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-10-2004 16:37] |
|
Ook maar snel even gestuurd. |
|
quote: Jij had dus nog... Wááááát! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nog geen mailtje gestuurd nee, moest ik Arnhem nou al wel kopen? |
|
quote:Arnhem kopen ja! Verdamme já man! Dissection staat al op de lijst! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Komt goed, maandag, de ticketservicesite is stom. |
|
quote:Deal, ik reken op je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vergeet niet dat je voor Dissection maar 1 kaart p.p. kan reserveren... |
|
Je kan meerdere kaarten reserveren, als je de namen maar vermeld... |
|
quote: Dit ging over Arnhem, over Dissection heeft Greycloak dacht ik al wel gemaild. |
|
quote:Hehehe, zal me niets verbazen als ik als 14e op de lijst sta. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Arnhem.. tjsa.. daar ben ik ook nog niet helemaal uit... tegen de 30 euro toch??? ... |
|
Nu maar hopen dat ik op tijd heb gemaild. quote: Ja, veel geld maar als je de line up ziet is dat terecht. Edit: Ik was nog op tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2004 15:16] |
|
quote:Méér dan terecht ja! Damn, split die bands op, stop ze in Vera 3 avonden achter mekaar en dan ben je er ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
I Find That I Am Not There... |
|
nou ik heb mijn bevestiging iig binnen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 31-10-2004 19:03] Kankerlul |
|
hoera, op naar Watain en die andere band. |
|
quote: Kankerlul |
|
quote: Mja het nieuwe werk wordt dus zouteloze hap als ik het van jou kant al hoor. Ik hoef niet meer zo nodig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zolang ze weinig nieuwe nummers spelen heb je daar ook weinig last van. |
|
Ik raad iedereen wel aan die echt naar binnen wil om op tijd bij de baroeg te staan want er zullen wel weer mensen buiten moeten staan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Aanwezig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |