|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Blablablablabla, voor de liefhebber.. Slechtvalk is een van Nederlands toonaangevende dark/black metal bands. Na de release van hun tweede full-length 'The War That Plagues The Lands' werd de band door verschillende media uitgeroepen tot beste Nederlandse dark/black metalbands. Slechtvalk kreeg bovendien de kans om op festivals te spelen in Nederland, Duitsland, Zweden en Zwitserland. Momenteel werkt de band aan de opvolger van dit succesvolle album, waarbij ook voor het eerst een DVD wordt uitgebracht. In 2005 doet Slechtvalk een uitgebreide Europese tour om de nieuwe releases te promoten.Vernoemd naar een snelle bloeddorstige vogel wordt Slechtvalk zowel geliefd als gehaat. De band weet een herkenbaar geluid neer te zetten en combineert het bombastische van Dimu Borgir met het venijn van Dark Funeral. Daarnaast biedt het de toegankelijkheid van het vroegere After Forever. Al met al een sterke mix waarmee de band vriend en vijand weet te overtuigen. Vanavond worden tevens opnames gemaakt voor de Slechtvalk dvd. SLECHTVALK DVD OPNAME ZAAL OPEN: 19:30 / AANVANG: 20:00 / € 5,00 Voor gratis toegangskaarten voor deze avond mail naar feardark@hotmail.com (zie website Slechtvalk). Inclusief gratis endeldarm behandeling van de BMM |
|
Cool, slechtvalk. Wie weet ben ik van de partij www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Nee. |
|
joah, wel present. Popfront heerscht wel hehe Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha. |
|
Hahahaha, dat is humor. |
|
kutje dat mijn toetsweek dan begint, kan het me niet veroorloven erheen te gaan. |
|
quote: Inderdaad.. Maar dit gebeuren is in Hedon |
|
Prachtig altijd, die promotionele teksten. De grootste kul staat er altijd in. |
|
quote:Bij mij zorgt het altijd voor fronzingen over het ego van bands en labels. |
|
quote: Zal wel zat geweest zijn toen ik het schreef ofzo hehe. Had je gister trouwens wel verwacht in het popfront. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Tsja.. Geloof dat Hedon zelf deze prachtige tekst heeft bedacht, hebben ze namelijk wel vaker hehe. |
|
quote: Normaal gesproken wel ja, maar helaas.. vanmorgen om 7 uur op het werk aanwezig zijn. |
|
quote: Ah, je hebt wat gemist. Accelerate en Carnal Leftovers ipv staal. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: kut.. |
|
quote: Hehe Moet die CL demo maar eens aanschaffen trouwens (naja, zeg ik elke keer als ik ze live zie maargoed) Ontopic: Zal ik mijn Onheil shirt aandoen naar slechtvalk? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja doe maar hehe |
|
quote: Je wil dat mijn lieve broze gezichtje verbouwd wordt door grote boze zwarte metalen maffiamensen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ze doen niks met je gezichtje hoor, neem aan dat jij geen gezichtjes hebt aan je achteruitgang? |
|
Naja, niks wat een viltstift niet kan verhelpen, maar ik snap je punt Kleine kans though, ik draag nog zelden black metal shirts Life doesn't get much better than this! |
|
Wij gaan ook naar Slechtvalk. Hebben ook gratis kaarten tenminste als we die voor zaterdag binnen hebben. Ze zouden worden opgestuurd door zo'n slechtvalk maar we hebben nog niets gezien. Anders betalen we gewoon 5 euro, no problem! see you at occultfest! |
|
quote: Ik kreeg vandaag bericht dat ik op de gastenlijst werd gezet ipv kaarten opsturen ivm tijdnood. |
|
quote: Dat is ook prima, dan wachten we daar op. Heb verder nl nog niets van ze gehoord. see you at occultfest! |
|
quote: Anders eff nog een mailtje sturen, geen idee of ze dit ook daadwerkelijk doen hoor. Neem aan dat er ook geen tig mensen bij Hedon op de gastenlijst mogen komen te staan. |
|
quote: Heb net vanavond al een mail gestuurd, dus denk dat ik een dezer dagen wel bericht kreeg. Vorige keer waren die lui van Slechtvalk ook best snel met de mail. see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |