|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien moeten we even aan Duxmortem vragen of Macabre true is.. |
|
Ach, en beetje humor in de death (al vinnik het te gevarieerd om echt puur death te heten)metal mag toch ook wel es? Standaard en 13 in een dozijn zijn ze zeker niet (kan zelfs geen vergelijkbare band opnoemen) Life doesn't get much better than this! |
|
Ok dan Vargen heeft Macabre uitgechecked en komt tot de conclusie dat het hem ietswat te vrolijk is. De zang is onuitstaanbaar. Doet hem te veel aan het belachelijke Green Jelly denken. |
|
Macabre rules! I'm gonna kill you Just because I want to I'm the vampire of Dusseldorf And I will cut your live short 11.45: restate my assumptions |
|
quote: wat heb je dan gehoord??? op sommige nummers wordt een deathgrunt gehanteerd van het zuiverste soort! |
|
Wat ik gehoord heb, ik heb een allegaartje van ongeveer 20 mp3's gedownload van AudioGalaxy en random wat geluisterd tot ik het zat werd. Er zitten idd wel een paar aardige stukken door, maar de hoofdmoot wil er bij mij niet op de juiste manier in. |
|
Vargen.... misschien is Macabre voor ons gewoon beter als gare-festival muziek ipv cd-speler muziek.. let's get back to mayhem.. |
|
Ik denk dat me bij jou aansluit Valorian. |
|
M3 T00!!!111!!11! |
|
quote: Jonge, het is ook geen death metal, MACABRE heeft zijn stijl een eigen naam gegeven namelijk: Murder Metal (tevens de naam van het aankomende album) Black Metal ist krieg :-) |
|
Ja bladiebla, elke band geeft zichzelf een eigen genre naam, zo kan ik het ook Maargoed, voor macabre kan je mischien een uitzondering maken, daar het nog niet echt in een hokje geschopt kan worden. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja en hoewel dat album allang geschreven is komt het maar niet uit! Wat is er aan de hand? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmmmmm...Gezien de re-release van Sinister Slaughter (+ Behind the walls..) kan ik me niet vorstellen dat er geen geïnteresseerd label is. Dus is idd vreemd |
|
Ik heb ze nu dus live gezien en kan dus melden dat ik ze dan ook ECHT.... HEEEEEL... FLAAAUUUUWWWW vond!! Gatverdamme wat een puberhumor, precies een halve minuut leuk. Nou ja, ik heb me wel vermaakt hoor, gek doen met de mensen om me heen, maar da's ook alleen maar omdat ik me verveelde. En mensen die zeggen dat ze 'stiekem vet spelen' moeten niet lullen. Het is gewoon wat melig gerag met wat aparte grunts. Dat nr. van 'Dahmer' klonk wat beter, maar bij lange na niet 'goed'. Wat een stomme prutsband zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-08-2002 18:48] |
|
kep dahmer :p rockend schijfje inderdaad... ik stem dan ook in met de argumenten van de topicstarter! en ik weet in ieder geval zeker dat de drummer erg wreed speelt, leuke wisselingen in db-kicks oa. [Dit bericht is gewijzigd door GFT-BAK op 08-08-2002 20:41] sukkel |
|
quote: Hmm.. dat vond ik op Wacken er nou niet echt goed uitkomen... in tegenstelling tot de drummer van VOMITORY! Die schopte echt alle aars van Wacken! |
|
ik heb best om die gasten moeten lachen.. stelletje entertainers Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Door driekwart van de mensen wordt Macabre als godsfiguren gezien ofzo... kan iemand mij dan vertellen wat voor band dat is??? Lijkt wel op britney spears of niet????????????????????????? En wat is een 'deathgrunt'??? Trance vind ik ook leuk Nee |
|
[onzinnige post] Btw. Welkom !! [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 08-08-2002 22:44] |
|
Mit ein Hackebeiltchel! Mit ein Hackebeiltchen!! Niet iedereen trekt Macabre, maar luister 's goed naar de basloopjes, drumbreakjes, snelheid van de dubbele bass en de gitaarriffjes... Die gasten kunnen echt wel spelen! |
|
Jep, en ik ga ze eindelijk eens live horen. Nog nooit live gehoord namelijk. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik ga daar vanavond weer eens heen ik heb nu al heel veel zin. |
|
kheb ze vorig jaar ook gezien op graspop en vond ze zalig, dat gezeik tussen de nummer door vond ik zelf nog ietsje beter of hun muziek zelf |
|
Zegt genoeg over de muziek denk ik zo |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |