|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
jij komt toch ook wel vanavond? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Neen, ik heb een verjaardagsfeestje... wel in de buurt (Wageningen) maar toch. |
|
heren, niet slowchatten graag! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:jeemig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:nee dat moet je hier kwijt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=302642 oops slowchat [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 09-08-2002 17:36] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Macabre, leuke feestband . |
|
Macabre live is een 'leuke boel', bijna een oud-houthakkers rëunie. Je kan me de bout hachelen! |
|
Heb ze in de Goudvishal gezien..op 9 Augustus...en vond ze erug goed |
|
MACABRE = Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Vooral de verhaaltjes die hij live verteld..waar de liedjes over gaan...en dan op die smoel van die gast letten..HAHA |
|
Ik heb eigenlijk maar 1 nummer van NMacabre, maar ben nu sinsiter .. aan het downloaden, eens kijken of dat me wel bevalt. |
|
quote: en? bevalt macabre??? |
|
Hmm bugger nog niet geprobeerd. |
|
Iemand deze al geluisterd? Ben halverwege het eerste nummer toch bang dat ze nu ECHT hun beste tijd hebben gehad. Ik vond murder metal al vrij saai maar heb hier niet veel meer vertrouwen in. Zo maar weer even Gloom luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 09-08-2010 22:44] |
|
Morbid Campfire songs ftw! Dahmer vind ik ook leuk, maar heb zelden zo hard gelachen als bij "Found a peanut" en "The cat came back" Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dit gaat de eerste Macabre-uitgave worden die niet in m'n collectie gaat komen. Wat een troep, muzikaal en tekstueel gezien. Er was al een neergaande kwaliteit waarneembaar tijdens de laatste albums, maar deze meuk is echt te belabberd voor woorden (Countess Bathory ). |
|
quote: Ik heb er niks aan toe te voegen. |
|
Niet best dan. Jammer, was altijd een gave band met vooral een beestachtige drummer. Lijkt me wel lastig ook om met zo'n thema-achtig grappig iets geïnspireerd te blijven, da's toch het nadeel van gimmicks. Seriemoordenaars genoeg, maar op een gegeven moment weet je het wel natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik heb de nieuwe nummers ook beluisterd, en kwam eigenlijk op dezelfde conclusie uit, nummers zijn zwak, en de productie is ook niet je van het. dikke tegenvaller in mijn ogen, hoop dat het volledige album beter gaat klinken. |
|
quote: Uiteindelijk moeten ze gewoon goede nummers maken, een willekeurige tekst over een seriemoordenaar is wel prima. Maar ja als dat eerste ook al ontbreekt word het moeilijk. |
|
quote:Daar is geen speld tussen te krijgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik zal dan wel de enige zijn die de nieuwe nummers goed vind.(dracula ) |
|
Zo te zien komen een aantal nummers van die gare mini ook op het aanstaande album te staan Na ongeveer 6/7 jaar komen ze hier mee aanzetten!!?? Jammer... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |