IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Macabre Vorige pagina | Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 09-08-2002 17:17 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

jij komt toch ook wel vanavond?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2002 17:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



Neen, ik heb een verjaardagsfeestje... wel in de buurt (Wageningen) maar toch.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-08-2002 17:19 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

heren, niet slowchatten graag!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 09-08-2002 17:19 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 9 augustus 2002 17:19 schreef suzanne het volgende:
heren, niet slowchatten graag!
jeemig


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 09-08-2002 17:32 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 9 augustus 2002 17:19 schreef humanator het volgende:
jeemig

hehe, zeg dat wel...

Maar Macabre heerscht, ook ik ben vanaaf van den partij... word een toffe avond hahha


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 09-08-2002 17:36 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 9 augustus 2002 17:32 schreef Wishmaster het volgende:
hehe, zeg dat wel...

Maar Macabre heerscht, ook ik ben vanaaf van den partij... word een toffe avond hahha
nee dat moet je hier kwijt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=302642

oops slowchat

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 09-08-2002 17:36]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-08-2002 19:34 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Macabre, leuke feestband .


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 09-08-2002 23:17 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Macabre live is een 'leuke boel', bijna een oud-houthakkers rëunie.


Je kan me de bout hachelen!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-09-2002 9:41 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heb ze in de Goudvishal gezien..op 9 Augustus...en vond ze erug goed


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-09-2002 9:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

MACABRE =


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-09-2002 9:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Vooral de verhaaltjes die hij live verteld..waar de liedjes over gaan...en dan op die smoel van die gast letten..HAHA


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk maar 1 nummer van NMacabre, maar ben nu sinsiter .. aan het downloaden, eens kijken of dat me wel bevalt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-09-2002 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 11:12 schreef Jenje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 nummer van NMacabre, maar ben nu sinsiter .. aan het downloaden, eens kijken of dat me wel bevalt.


en? bevalt macabre???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm bugger nog niet geprobeerd.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 09-08-2010 22:43 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Iemand deze al geluisterd?



Ben halverwege het eerste nummer toch bang dat ze nu ECHT hun beste tijd hebben gehad. Ik vond murder metal al vrij saai maar heb hier niet veel meer vertrouwen in.

Zo maar weer even Gloom luisteren

[Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 09-08-2010 22:44]


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-08-2010 23:06 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Morbid Campfire songs ftw!
Dahmer vind ik ook leuk, maar heb zelden zo hard gelachen als bij "Found a peanut" en "The cat came back"


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-08-2010 23:08 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dit gaat de eerste Macabre-uitgave worden die niet in m'n collectie gaat komen. Wat een troep, muzikaal en tekstueel gezien. Er was al een neergaande kwaliteit waarneembaar tijdens de laatste albums, maar deze meuk is echt te belabberd voor woorden (Countess Bathory ).


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 09-08-2010 23:10 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 23:08 schreef WMP het volgende:
Dit gaat de eerste Macabre-uitgave worden die niet in m'n collectie gaat komen. Wat een troep, muzikaal en tekstueel gezien. Er was al een neergaande kwaliteit waarneembaar tijdens de laatste albums, maar deze meuk is echt te belabberd voor woorden (Countess Bathory ).


Ik heb er niks aan toe te voegen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 23:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Niet best dan. Jammer, was altijd een gave band met vooral een beestachtige drummer. Lijkt me wel lastig ook om met zo'n thema-achtig grappig iets geïnspireerd te blijven, da's toch het nadeel van gimmicks. Seriemoordenaars genoeg, maar op een gegeven moment weet je het wel natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faceless
Usericon van faceless
Posted 09-08-2010 23:22 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

ik heb de nieuwe nummers ook beluisterd, en kwam eigenlijk op dezelfde conclusie uit, nummers zijn zwak, en de productie is ook niet je van het.
dikke tegenvaller in mijn ogen, hoop dat het volledige album beter gaat klinken.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 10-08-2010 12:42 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 23:19 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me wel lastig ook om met zo'n thema-achtig grappig iets geïnspireerd te blijven, da's toch het nadeel van gimmicks.


Uiteindelijk moeten ze gewoon goede nummers maken, een willekeurige tekst over een seriemoordenaar is wel prima. Maar ja als dat eerste ook al ontbreekt word het moeilijk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 12:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 12:42 schreef Sjon het volgende:
Uiteindelijk moeten ze gewoon goede nummers maken, een willekeurige tekst over een seriemoordenaar is wel prima. Maar ja als dat eerste ook al ontbreekt word het moeilijk.
Daar is geen speld tussen te krijgen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-08-2010 14:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 19:23 schreef karnivoor het volgende:
nog niet live gesien maar die musiek is inderdaad best

leuke ervaring toen 'vampire of dußeldorf' voor het eerst werd gedraaid in me kroeg: was net een nummer van slipkont afgelopen dus hele dansvloer vol met kleine 15 jarige kotertjes, toen ze dat nummer dus draaiden. iedereen dacht dat het zo'n happy slipknot achtig nummer was dus zaten helemaal raar te doen. op het moment dat het intro was afgelopen stormden wij met een man of 10 de vloer op en begonnen bruut te bangen en te pitten tussen die lui, je had ze moeten zien


:')


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2010 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik zal dan wel de enige zijn die de nieuwe nummers goed vind.(dracula )


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-11-2010 1:44 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Zo te zien komen een aantal nummers van die gare mini ook op het aanstaande album te staan Na ongeveer 6/7 jaar komen ze hier mee aanzetten!!?? Jammer...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen