|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Devilicious_Pem en ik gaan |
|
hmmm wel geinige line-up .... kansje dat wij er zijn ... |
|
Doen we een biertje samen |
|
Hmmm misschien wel een idee ... dan moet ik wel met de trein ... |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moet ik ver om als ik je kom halen? |
|
quote:groningen - delfzijl = 40/45 minuten .. |
|
das wel erg ver op de toch al lange rit.. |
|
beetje te he maar ga jij helemaal op en neer naar groningen vanuit limburg?? |
|
We slapen bij Pem's moeder in Friesland (daar moeten we ook nog wat spullen ophalen, dus dat komt wel handig uit zo). Ik heb niet zo'n behoefte om 's nachts nog 270 km naar huis te koetsen hehe. |
|
Waar in Friesland moet je zijn dan? |
|
Bergum. We gaan vanuit Venlo rechtstreeks naar Groningen en na afloop dus naar Bergum vanwaar we de volgende dag weer naar Venlo koetsen. |
|
Wat is het eigenlijk voor muziek? [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 08-11-2004 11:25] |
|
|
|
quote:Cannibal Corpse, soort van. Zowel Severe Torture als Mangled. En je vriendinnetje komt niet, hoor, die zit op schoolreisje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ah ok thenx.. mn vriendinnetje? heb ik die dan? gaaf wie, waar, hoe en wat? |
|
hee Grey heb ik je toen niet eens ontmoet op et concert in grunn laatst? |
|
quote:Oh jewel. [edit]Ik zat na het concert een tijdje bij/achter je vriendin die alle voorbijgangers ging beledigen.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-11-2004 11:45] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ah ook nog leuk endje rijden hoor .. Maar ben nog niet 100% zeker dat we komen hoor .. maar denk dat we trein gewoon pakken .,.. 3 bands zijn nooit zo laat klaar ... |
|
hmm eens kijken of er nog mensen plaats hebben in de auto wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wij hebben nog plek |
|
quote:oeh! rijden jullie savonds ook weer terug? 12e is toch nu zaterdag he? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
het is nu vrijdag, maar we rijden de volgende dag pas terug (slapen bij pems moeder) |
|
oww shoot, nu vrijdag heb k al wat.... evengoed thanx! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |