|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
no shit .... |
|
quote:Damn ze hebben gewoon alles van Totenmond daar! *bestel* |
|
KANKER nieuwe wasniet leverbaar nu wel Auf Dem Mond Ein Feuer En Reich Im Rost dubbel ... wie wil em kopen/ruilen |
|
is dat duits? One for the pain and two for my name |
|
oeps, iets vergeten One for the pain and two for my name |
|
Heeft iemand die laatste nu al? Vis steeds achter het net |
|
quote: |
|
Je beschrijving in het "now playing" topic klinkt wel interessant. Staan er ergens samples o.i.d. online? |
|
Niet dat ik weet .. misschien via DC? |
|
Yes nu ook Fleischwald in mijn bezit .. Nu alleen Vaterchen Frost nog |
|
Godver, nieuwe schijffie van ze in huis. Wie ze niet tof vind is een moslim. |
|
quote: een normale of een militante? moet het nieuwe schijfje nog wel te pakken zien te krijgen (en snel voordat ik met een tulband op ga lopen) |
|
quote:Large verkoopt hem Hij is weer lekker bruut (en wat is het verschil tussen een normale en militante moslim?) |
|
quote: de eerste zijn lief en aardig en daar mag je van naar totenmond luisteren. van de laatse niet want in het hoesje kunnen voormalige korans zitten.(en dus heiligschennis) maar zit er weer een vette bonus DVD bij?? En staan er ook wat rappere nummers op? ik heb een totemond-cd en die is geheel gevuld met hardcore achtige snelle nummers. dat kunnen ze ook erg goed. |
|
Begint met reterap nummer, dit album is wat meer een mengeling van ouder werk. Bij Large was er een duurdere versie, maar aangezien dvd's mij me reet roesten hebben ik de normale simpele versie gekauft ja. Allah Akhbar |
|
okee, ik ga die dus echt aanschaffen! shalom! |
|
Pleur eens wat online a.u.b. |
|
quote: tsssk, zo kunnen die gasten nooit van hun muziek leven he. |
|
quote: Ik vraag toch niet om een hele cd? Gewoon een nummer, of een sample voor mijn part. Ik koop het echt wel als het bevalt. |
|
ik ga eens kijken of er een website van deze band is. mischien staan daar dan wel samples op. |
|
|
|
quote: Nee, helaas... |
|
quote: niet handig van de band inderdaad. slinger dan soulseek of zoiets aan, daar is vast wel wat op te vinden. |
|
Burzum, als je morgen online bent, zal ik ff wat voor je rippen .. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |