|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Op http://www.massacre-records.com/index.asp staat een mediaspeler waar van het nieuwe album de tracks te beluisteren zijn! |
|
Dank u |
|
Heb ik altijd een zwaar onderschatte band gevonden. Hun aanpak van death metal was toch redelijk 'fris', enfin, eigenzinnig is misschien een beter woord. Lijken van de aardbol te zijn verdwenen. Misschien te weinig succes naar hun zin (moet je dan echt persé in het Engels zingen om ergens te geraken?) Mijn Totenmondlijstje op m'n i-pod: Leichen Der Liebe (Fleischwald) Fleischwald (Fleischwald) Das Saure Kraut (Fleischwald) Öfter Mal Ins Blaue (Reich in Rost) Panzerdampf (Reich in Rost) Im Schwarzen Kreis (Tonbergurtod) Eiswalzer (Unter Knochen) Väterchen Frost (Väterchen Frost) The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Deathmetal? Geloof dat het toch meer als een kruisbestuiving punk/metal gecategoriseerd word. |
|
Met blastbeats en een zware stem, noem ik het nogal snel dood metaal. Soit, dood zijn ze nu in ieder geval letterlijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Bestaan nog steeds geloof ik hoor .. je mist iig een aantal titels |
|
Ik heb deze band ooit in de jaren '90 eens op DOA gezien. Ik vond er niet bijzonder veel aan om eerlijk te zijn maar ze flikkerden toen wel shirts het publiek in waarvan ik er eentje ving en die draag ik nog steeds regelmatig tijdens het hardlopen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ze spelen dit jaar op Eindhoven Metal Meeting, dus niet helemaal van de aardbodem verdwenen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Gott ist Krieg? |
|
Nee, het is een groen shirt met witte print van Lichtbringer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En op de achterkant staat Tod Ist Freude. En beide kanten met zo'n medieval print. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bedankt voor de tip Hopelijk komt er dan ook nieuw werk uit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Even de site van Eindhoven Metal Meeting bekeken, staan al aardige namen op (Satyricon, My Dying Bride en natuurlijk Totenmond, hopelijk op dezelfde dag dan). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wow, er bestaan andere mensen die deze band kennen! Zalig. Ik zit al jaren te wachten om hen eens te zien. Misschien kom ik wel eens naar Eindhoven. Qua stijl hebben ze al heel wat gedaan. Gaat van crust, doom, death tot punkgrind bij hen. Ik vind ze op hun best als ze al doomend opbouwen naar die ene, magistrale deathriff, zoals ze op hun laatste plaat een paar keer doen. |
|
Weet iemand hoe dat nummer heet met die hitlertoespraak erin, wat destijd nog voor enige ophef zorgde toen het op KinkFM langskwam. Vrij lang opbouwend nummer is het. |
|
quote: Jazeker. 'Die Schlacht', op de CD 'Lichtbringer' (die overigens erg vet is, maar ik heb daar nog nooit iemand van kunnen overtuigen). https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Toch is het zo. Maar ja, mij hoef je niet te overtuigen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Panzerdampf nog gecovered destijds. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat is hem. Ik zal de rest van de CD ook eens aanhoren dan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |