|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[titel aangepast] [titel vervolledigd ] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 15-11-2004 12:35] |
|
jespatiebalkiskapot |
|
Erg hard aids dat het in Belgie is. Ik wil erg graag een keer Ancient Rites zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: hehe, nope, maar anders konden de 2 gratis vaten er niet meer op en zeg nu zelf, kiezen tussen spaties of gratis vaten... |
|
quote: Geef mij maar de spatie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: *begrijp* |
|
Waar ligt dat beveren ergens in de buurt?? |
|
*flauw* naast otterlo .. In België .... |
|
Dat gedeelte snap ik nog, maar waar in Belgie? |
|
buurt van antwerpen aan locatienet.nl te zien |
|
http://www6.mappy.com/sidVUIAekBrJPvMn21w/CFGMA?csl=m1&fsl=m1&gsl=m1&msl=m1&xsl=1&out=2&wnm1=zwarte+dreef+4&wcm1=&nom1=&tnm1=beveren&tcm1=&a10m1=&pcm1=9120&ccm1=56&x=20&y=13 ergens tussen antwerpen en sint niklaas |
|
Als ik ergens kan blijven crashen kom ik af Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
crashen, crashen... wie heeft het nu over crashen? na ancient rites is er nog een metalfuif als die gedaan is, feest ge voort tot er een trein terug gaat? |
|
voor ticket verkoop: mail Togenblik maar, dan leggen ze de kaarten opzij togenblik@beveren.be |
|
Het is heel waarschijnlijk dat ik hier bij ga zijn maar 's anderendaags wel een race te rijden, dus na Rites, beetje napraten en daag. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mooi zo Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hier ga ik heen Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
arggg belgië.. is me toch een beetje te ver weg helaas... |
|
och, zo ver is dat nu toch ook weer niet? een scheet voorbij antwerpen. en zeg nu nie da antwerpen te ver is hé :d |
|
Ik zal er zijn , eindelijk eens Keltgar live zien, die wil ik al lang eens live zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: IDD!! |
|
quote: Ancient Rites is live zeker wel ok. En dat zeg ik toch niet zo heel gauw van black metal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wat denk je dat ik denk als ik al die affishes voor concerten hier zie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Nou is Ancient Rites ook niet echt, pure, black te noemen. quote:"Waarom woon ik nog in Belgie en betaal ik nog mee aan de ontwikkeling van Wallonie?" [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-11-2004 21:34] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Neen, totaal niet, dat doet ook niet ter zake, ik doel gewoon dat het voor mij altijd ver is voor een optreden (bv. in Antwerpen)dus als ik bv. affiches van bij jullie zie kan ik ook nooit omdat het te ver is maar dan reageer ik ook niet in het topic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |