|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
voor mensen die met de trein komen, het ligt eigenlijk vlak aan het station |
|
quote: Ah, das handige info PS, heb de titel vervolledigd [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 15-11-2004 12:36] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: u bent waarlijk mijn held |
|
quote: Daar drinken we volgende week dan op Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ge moogt gerust zijn mensen die hun tickets op voorhand bestellen: gelieve die ten laatste op te halen een kwartier voor het festijn begint kunt ge er ni op tijd geraken, verwittig ons dan op voorhand, dan kunnen wij ze opzij houden aan de kassa, en bel ons dan als ge gearriveerd zijt. |
|
quote: Voor een retour naar Antwerpen alleen al ben ik 40~50 euro tig reisuren kwijt. Dan nog naar Beveren... Als ik een auto had was dit minder een issue geweest. (Oke, benzine ja maar dan was ik meer man erheen gegaan en gekeken of er bij iemand gecrasht kon worden.) |
|
bijna zover! |
|
quote: Idd, ik zal te herkennen zijn aan een Emperorshirt "In the Nightside Eclipse" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: heb je ook andere shirts dan dat... Ennuhm, Ancient Rites is op 5 februari te bewonderen in Nederland What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Yep, Cruachan, Mortifer en BBQ (metalkroeg) (spendeer niet veel geld aan shirts enzo, kwestie van de uitgaven wat te bepezrken ) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 23-11-2004 19:50] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zal prob m'n Bishop of Hexen shirt dragen |
|
Om hoe laat begint die avond daar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
om 6 gaan de deuren open, maar dat staat allemaal op de affiche in de 1e post :d |
|
quote: Ha, zie het nu ook ja, was vorige nacht een beetje te zat om dat te vinden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zal opvallen tss al die Lonsdale. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 27-11-2004 16:24] mvg wk10 |
|
Zo, het was leuk gisteravond , me erg goed vermaakt, veel gedronken (dat is denk ik de reden voor mijn brakheid nu ), de bands waren ook heerlijk, Kheos, puik werk dat je geleverd hebt , de pintjes waren betaalbaar (1.20€) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja, we merkten al da ge af en toe nimeer zo heel nuchter meer waard. Net toen we begonnen te overleggen wie u ging wakker maken met water en een puntige stok als we de zaal gingen opruimen stond ge op en gingt ge naar huis. :d vanuit organisatorisch standpunt is er vrij weinig misgelopen, en een groot stuk merkt ge als festivalganger zowiezo nie, dus mij gaat nie horen klagen. ik vond het zelf ook een vet feejse!! bedankt aan iedereen die is komen opdagen!! |
|
quote: Hehe, ik was idd echt niemeer nuchter tegen het einde , maar ja, was nie met de wagen, dus ja , thanks to Cindy ben ik goed thuis gekomen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |