IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:10 schreef ghoulliette het volgende:
appels en peren

maarre er is vast een filosoof die er iets over gezegd heeft. ik stel voor dat je ff gaat kijken op de philosophers index.




waarom is het voor jou een verschil?


signature


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-08-2005 13:18 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:11 schreef ghoulliette het volgende:
Sterker nog, je hoeft niet eens te zeggen dat je hetero bent omdat het verondersteld wordt.

Welleens van een hetero gehoord die uit de kast moet komen?


Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik snap alle ophef niet zo over homosexualiteit in Nederland. Het is ieder zijn eigen "keuze" om te kiezen naar welke sekse hij gaat, wie zijn wij om de keuzes van deze mensen te bekritiseren.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:15 schreef Hypnos het volgende:
waarom is het voor jou een verschil?

Omdat de relatie vreemde-vreemde een andere is tussen moeder-zoon. Ja er is liefde maar het is een zorg relatie, en een hierarchische. Als kind ben je geen gelijke aan je ouders, als geliefde sta je wel op gelijke voet. (althans dat is de veronderstelling).


Je wilt de twee iets te graag vergelijken omdat je denkt dat je iets gevonden hebt waardoor je niet echt meer objectief nadenkt. Je kunt beter iets meer info zoeken over wat incest is en wat wie er wat over gezegd hebt voor dat je doorslaat in een denken dat eigenlijk kant nog wal raakt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

IMO hebben homo's gewoon dikke sjans dat er geen misvormde baby's kunnen geboren worden uit homosex.




signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:15 schreef Hypnos het volgende:
waarom is het voor jou een verschil?

edit.

@ Smoochy, als iedereen zou denken zoals jij dan zou er idd geen probleem zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 01-08-2005 13:21]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:21 schreef Hypnos het volgende:
IMO hebben homo's gewoon dikke sjans dat er geen misvormde baby's kunnen geboren worden uit homosex.




? wat bedoel je nou, of snap je het niet?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:20 schreef ghoulliette het volgende:
Omdat de relatie vreemde-vreemde een andere is tussen moeder-zoon. Ja er is liefde maar het is een zorg relatie, en een hierarchische. Als kind ben je geen gelijke aan je ouders, als geliefde sta je wel op gelijke voet. (althans dat is de veronderstelling).


Je wilt de twee iets te graag vergelijken omdat je denkt dat je iets gevonden hebt waardoor je niet echt meer objectief nadenkt. Je kunt beter iets meer info zoeken over wat incest is en wat wie er wat over gezegd hebt voor dat je doorslaat in een denken dat eigenlijk kant nog wal raakt.



Ik had het meer over broer-zus relatie. En mijn bedoeling was om te zien wat het verschil in motivatie was van iemand die zegt dat homoseks wel kan en broer-zus seks niet. En het gaat niet over kinderen krijgen


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:14 schreef Hypnos het volgende:
ja, dat is nu nog wel zo. Was beetje frustratie hoor. Ik zit regelmatig tussen academici op de trein en zo, ... een overtuiging hebben en staan voor iets wordt sinds de media-aandacht voor "fundamentalisme" wel steeds negatiever bekeken, op alle niveau's

euh je hebt een hekel aan acedemici in de trein?


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 13:24 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

Omdat je gewoon een bloedband het met je broer of zus! Dit heeft niks meer te maken met homosexualiteit.


it ain't so bad to be a psychopath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:23 schreef ghoulliette het volgende:
euh je hebt een hekel aan acedemici in de trein?

nee, enkel aan mensen die denken dat ze héééél erg breeddenkend en vrijzinnig zijn maar ondertussen van die akelig enge standpunten hebben als het een keer wat dichterbij komt. en toevallig zijn dat meestal academici im omgeving


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:24 schreef psychopath het volgende:
Omdat je gewoon een bloedband het met je broer of zus! Dit heeft niks meer te maken met homosexualiteit.


en een bloedband, is dat heilig of zo?


dank u voor het argument trouwens, ik zat er op te wachten. zou ook mijn antwoord zijn.


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:22 schreef Hypnos het volgende:
Ik had het meer over broer-zus relatie. En mijn bedoeling was om te zien wat het verschil in motivatie was van iemand die zegt dat homoseks wel kan en broer-zus seks niet. En het gaat niet over kinderen krijgen
Ik hebt met nooit zo verdiept in incest. En jij bent het niet van plan om te doen, dus ik snap niet waar je heen wilt met de discussie.

De meeste mensen hebben geen behoefte aan sex met hun broer of zus, ze slaan elkaar liever het hoofd in, zeker als ze jonger zijn. Misschien is er een natuurljike afkeur omdat ze de zelfde geur hebben?
Er is geen vraag naar, althans geen die mij bekend is.

Dus dan is het uberhaupt een zinloze discussie.

Kunnen we het net zo goed gaan hebben over verkeersboorden voor overstekende pinquins in zuid Limburg, en waarom die er niet komen.

Natuurlijk komt het in de geschiedenis wel voor dat broer en zus met elkaar trouwden, maar dat was erfenisch technisch.

En er zijn broertjes die hun zusjes verkrachten, dat heeft met macht en kronkel in de kop te maken. niets met liefde.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-08-2005 13:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:25 schreef Hypnos het volgende:
nee, enkel aan mensen die denken dat ze héééél erg breeddenkend en vrijzinnig zijn maar ondertussen van die akelig enge standpunten hebben als het een keer wat dichterbij komt. en toevallig zijn dat meestal academici im omgeving


Probeer je nou onze goedkeuring te krijgen om met je zus naar bed te gaan? Al het commentaar wat jij hier geeft is volkomen zinloos en vooral volkomen nutteloos. Gewoon disscuseren is best moeilijk maar kom een keer met argumenten die ook onderbouwd zijn en niet zomaar wat geblaat.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:25 schreef Hypnos het volgende:
nee, enkel aan mensen die denken dat ze héééél erg breeddenkend en vrijzinnig zijn maar ondertussen van die akelig enge standpunten hebben als het een keer wat dichterbij komt. en toevallig zijn dat meestal academici im omgeving

Jouw Nederlands is echt heel slecht, en je draaft door in enge standpunten. Misschien snap je hen gewoon niet.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 13:29 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

Heilig... nee. Maar wel reden om geen relatie te kunnen hebben naar mijn mening. Ook om geen relatie te willen hebben trouwens, ik persoonlijk moet er niet aan denken mijn eigen broer.

Dit is trouwens erg offtopic. Ik probeer als steeds duidelijk te maken dat de vergelijking tussen incest en homosexualiteit onzinnig is.

[Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 01-08-2005 13:29]


it ain't so bad to be a psychopath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:27 schreef ghoulliette het volgende:
Ik hebt met nooit zo verdiept in incest. En jij bent het niet van plan om te doen, dus ik snap niet waar je heen wilt met de discussie.

De meeste mensen hebben geen behoefte aan sex met hun broer of zus, ze slaan elkaar liever het hoofd in, zeker als ze jonger zijn. Misschien is er een natuurljike afkeur omdat ze de zelfde geur hebben?
Er is geen vraag naar, althans geen die mij bekend is.

Dus dan is het uberhaupt een zinloze discussie.

Kunnen we het net zo goed gaan hebben over verkeersboorden voor overstekende pinquins in zuid Limburg, en waarom die er niet komen.

Natuurlijk komt het in de geschiedenis wel voor dat broer en zus met elkaar trouwden, maar dat was erfenisch technisch.

En er zijn broertjes die hun zusjes verkrachten, dat heeft met macht en kronkel in de kop te maken. niets met liefde.




ok ok, het is ultra-uniek of ziek. Maar ik heb het over het principe. Man-vrouw sex is niet meer iets wat beschouwd wordt als
"hoe het zou moeten zijn." ok, heb ik geen probleem mee.
Maar dezelfde mensen die zeggen dat homoseks moet kunnen en homohuwelijk, ook, omwille van vrijheid en blijheid en natuur en zo, die gaan dan dingen gaan afkeuren die aan net dezelfde dingen voldoen. Dat snap ik echt niet.


signature


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-08-2005 13:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:29 schreef psychopath het volgende:
Heilig... nee. Maar wel reden om geen relatie te kunnen hebben naar mijn mening. Ook om geen relatie te willen hebben trouwens, ik persoonlijk moet er niet aan denken mijn eigen broer.

Dit is trouwens erg offtopic. Ik probeer als steeds duidelijk te maken dat de vergelijking tussen incest en homosexualiteit onzinnig is.


Tuurlijk BROER EN ZUS en dan homosexualiteit

Man en Man of Vrouw en Vrouw... misschien dat hij het nu ziet...



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:28 schreef Smoochy het volgende:
Probeer je nou onze goedkeuring te krijgen om met je zus naar bed te gaan? Al het commentaar wat jij hier geeft is volkomen zinloos en vooral volkomen nutteloos. Gewoon disscuseren is best moeilijk maar kom een keer met argumenten die ook onderbouwd zijn en niet zomaar wat geblaat.



ook sterk geargumenteerd hoor


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:31 schreef Smoochy het volgende:
Tuurlijk BROER EN ZUS en dan homosexualiteit

Man en Man of Vrouw en Vrouw... misschien dat hij het nu ziet...





Mens en Mens...


hey, ik weet dat het compleet onnozel klinkt, maar ik krijg geen echt goeie argumenten hoor.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-08-2005 13:35]


signature


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 01-08-2005 13:38 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:34 schreef Hypnos het volgende:
Mens en Mens...


hey, ik weet dat het compleet onnozel klinkt, maar ik krijg geen echt goeie argumenten hoor.



Lees dan even terug, die van mij waren prima namelijk.


it ain't so bad to be a psychopath


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-08-2005 13:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat Hypnos wil weten is waarom men wel heauxmeauxfiel mag zijn, terwijl dat in de ogen van sommige mensen een taboe is, en dat taboe overschreden mag worden onder het mom van vrijheid en ondertussen een incestuele relatie niet mag, ondanks de zogenaamde vrijheid in seksuele voorkeur...

In mijn ogen mag iedereen daarin zo vrij zijn als hij of zij dat wil, zolang ze daar de samenleving niet mee lastig vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 01-08-2005 13:42]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2005 13:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:41 schreef Misanthrope het volgende:
Wat Hypnos wil weten is waarom men wel heauxmeauxfiel mag zijn, terwijl dat in de ogen van sommige mensen een taboe is, en dat taboe overschreden mag worden onder het mom van vrijheid en ondertussen een incestuele relatie niet mag, ondanks de zogenaamde vrijheid in seksuele voorkeur...

In mijn ogen mag iedereen daarin zo vrij zijn als hij of zij dat wil, zolang ze daar de samenleving niet mee lastig vallen.



Mijn onvermogen om me zo goed uit te drukken valt me zwaar, maar toch bedankt


signature


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 01-08-2005 13:47 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:41 schreef Misanthrope het volgende:
Wat Hypnos wil weten is waarom men wel heauxmeauxfiel mag zijn, terwijl dat in de ogen van sommige mensen een taboe is, en dat taboe overschreden mag worden onder het mom van vrijheid en ondertussen een incestuele relatie niet mag, ondanks de zogenaamde vrijheid in seksuele voorkeur...

In mijn ogen mag iedereen daarin zo vrij zijn als hij of zij dat wil, zolang ze daar de samenleving niet mee lastig vallen.


Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar wat incestuele relaties betreft, dat heeft niks met sexuele voorkeur te maken. Sexuele voorkeur is of je liever met mannen, vrouwen of dieren naar bed gaat. Of dat je eigen familie is niet van toepassing.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:31 schreef Hypnos het volgende:
ok ok, het is ultra-uniek of ziek. Maar ik heb het over het principe. Man-vrouw sex is niet meer iets wat beschouwd wordt als
"hoe het zou moeten zijn." ok, heb ik geen probleem mee.
Maar dezelfde mensen die zeggen dat homoseks moet kunnen en homohuwelijk, ook, omwille van vrijheid en blijheid en natuur en zo, die gaan dan dingen gaan afkeuren die aan net dezelfde dingen voldoen. Dat snap ik echt niet.

Dus niet omdat de natuur er voor zorgt dat je niet verliefd wordt op je broer of zus.

Die bloedband waar overgesproken wordt volgens mij impliceert dat een natuurlijk mechanisme dat je instinctief niet aangetrokken wordt door elkander.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 13:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oja nog even voor de duidelijkheid. Als je als man homo bent betekend dit niet dat je je aangetrokken voelt tot alle mannen.

Als hetero man voel je je toch ook niet aangetrokken tot alle vrouwen. Verliefd worden doe je niet op iedereen.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen