IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:15 schreef kwelgeest het volgende:
En zeker ook (blanke) mannen dag?

nee.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:15 schreef Disciple het volgende:
Dacht je nou serieus dat ik daar heen ga? Moet ik echt helemaal niks van hebben. Tja het is gewoon mijn mening dat het allemaal veel te overdreven is. En dan zeuren over intolerantie, meeste wordt gewoon zelf veroorzaakt.
Hoe weet je dan zo goed hoe het er daar aantoe gaat en hoe het publiek er op reageert.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:15 schreef ghoulliette het volgende:
nee.
Valt me nog mee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:15 schreef Misanthrope het volgende:
Lezen is niet je sterkste kant, is het niet?

bla, als ik wil lezen pak ik wel een boek


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:16 schreef kwelgeest het volgende:
Valt me nog mee.

moest me ook inhouden


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:16 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:15 schreef kwelgeest het volgende:
Hoe weet je dan zo goed hoe het er daar aantoe gaat en hoe het publiek er op reageert.


Dat is gewoon algemene kennis. Bovendien zie je 't op tv/nieuws etc.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:16 schreef ghoulliette het volgende:
bla, als ik wil lezen pak ik wel een boek
Mooi, hoef ik me er geen zorgen meer op te maken dat je opmerkingen gebaseerd zijn op mijn posts.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:16 schreef Disciple het volgende:
Dat is gewoon algemene kennis. Bovendien zie je 't op tv/nieuws etc.
Dan mis ik iets.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:16 schreef Disciple het volgende:
Dat is gewoon algemene kennis. Bovendien zie je 't op tv/nieuws etc.
ja want wat op TV gebeurd is allemaal echt


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:17 schreef ghoulliette het volgende:
ja want wat op TV gebeurd is allemaal echt
En doorsnee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:17 schreef Misanthrope het volgende:
Mooi, hoef ik me er geen zorgen meer op te maken dat je opmerkingen gebaseerd zijn op mijn posts.

wat lief dat je je daar zorgen om maakte


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:18 schreef kwelgeest het volgende:
En doorsnee.
dat vooral!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:18 schreef ghoulliette het volgende:
wat lief dat je je daar zorgen om maakte
Weet ik toch.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:19 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Jonge wat is dit nou allemaal voor slap gelul. Feit is gewoon dat alles mag en gebeurd op zo'n parade/feest, klaar.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:19 schreef Disciple het volgende:
Jonge wat is dit nou allemaal voor slap gelul. Feit is gewoon dat alles mag en gebeurd op zo'n parade/feest, klaar.
Ja? Ik mag er geoorloofd twaalf jarige meisjes anaal penetreren?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja en kleine konijntjes de keel doorsnijden en hun in hun ingewanden vingeren?


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:22 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Heel grappig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Tja, Het lijkt lowlands/ Dance valley wel.

gatsie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:22 schreef ghoulliette het volgende:
ja en kleine konijntjes de keel doorsnijden en hun in hun ingewanden vingeren?
Ik moet er heen volgend jaar.

Even sreieus. Op zo'n parade mag en gebeurt evenveel als op een 'gewone' dag onder hetrofiele mensen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:23 schreef kwelgeest het volgende:
Ik moet er heen volgend jaar.

Even sreieus. Op zo'n parade mag en gebeurt evenveel als op een 'gewone' dag onder hetrofiele mensen.
Heterofiele mensen gaan in leren, weinig verhullende pakjes over de straat banjeren en daarbij zoveel mogelijk mensen van het andere geslacht lastig vallen en betasten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:25 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Bullshit, zie jij een stel gore travestieten elkaar betasten op een normale dag?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ben jij welleens op Erotixx geweest?

brrrrr

niet alle homo's zijn in leer/latex tec trouwens, is maar een klein percentage van de homo's, van de homo's die er al zijn.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:25 schreef Misanthrope het volgende:
Heterofiele mensen gaan in leren, weinig verhullende pakjes over de straat banjeren en daarbij zoveel mogelijk mensen van het andere geslacht lastig vallen en betasten?
Koninginnedag.
quote:
Op 8 augustus 2005 19:25 schreef Disciple het volgende:
Bullshit, zie jij een stel gore travestieten elkaar betasten op een normale dag?
Als ik ze tegenkom over het algemeen wel ja.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-08-2005 19:28 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Haha ok dit is hopeloos. Smaken verschillen nou eenmaal. Ik zie nou eenmaal niet graag een stel vieze travo's.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:28 schreef Disciple het volgende:
Haha ok dit is hopeloos. Smaken verschillen nou eenmaal. Ik zie nou eenmaal niet graag een stel vieze travo's.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen