IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Extreme Noise Terror Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2004 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh, ik weete niet meer hoe die ENT cd heet, het nummer murder staat er iig op ....

zombie
Usericon van zombie
Posted 24-02-2004 22:03 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 20:33 schreef Jenje het volgende:
Argh, ik weete niet meer hoe die ENT cd heet, het nummer murder staat er iig op ....

'A holocaust in your head' staat 'ie in ieder geval op.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2004 23:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 22:03 schreef zombie het volgende:
'A holocaust in your head' staat 'ie in ieder geval op.
FF opgezocht op All Music Guide, ik zoek Retro-bution ...

Die schijf heb ik ergens op tape maar die valt van ellende uit elkaar

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-02-2004 23:10]

zombie
Usericon van zombie
Posted 25-02-2004 0:06 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Retrobution bestaat voornamelijk uit oude nummers die ze opnieuw hebben opgenomen. Het origineel van Murder staat op 'A Holocaust in your head'.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-03-2005 15:15 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

voor diegenen die geïnteresseerd zijn in het echte klassieke Extreme Noise Terror werk, oude stijl, de volgende 5 releases zijn een vette must:

- The Peel Sessions
Sessies 1+3 Zijn samen op één 12" uitgebracht. Peel Sessions 2 is aanvankelijk niet officieel uitgebracht, alleen op bootleg 7". Peel sessions 1,2 en 3 zijn ondertussen ook samen op CD heruitgebracht door Vinyl Japan.

- Split album met Chaos UK
Ook Chaos UK is op deze split LP werkelijk geniaal. Ook opnieuw uitgebracht op CD. via Receiver Records

- Split album met Filthkick
Filthkick lijkt qua stijl en klank bijna sprekend op ENT zelf. maar de nummers van E.N.T. zijn véél gaver. op cd heruitgebracht door Rhythm Vicar

- Holocaust in your Head
Het enige echte ENT full length album oude stijl. op cd heruitgebracht door Rhythm Vicar

- Phonophobia
Geweldig minialbum. Bij vlagen een vreemde en hoogst irritante productie van het gitaarwerk. Ondertussen op CD uitgebracht door Vinyl Japan.

vergeet die latere albums. deze vijf zijn de ultieme crustcore albums!

[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 05-03-2005 16:46]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-03-2005 15:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Die split met Chaos UK had ik vroeger ook. Geen idee waar die is gebleven eigenlijk....

spelfout weggehaald...

zombie
Usericon van zombie
Posted 07-03-2005 22:08 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
vergeet die latere albums. deze vijf zijn de ultieme crustcore albums!

Qua E.N.T zit je dan helemaal goed, idd. Maar HET ultieme crustcore album blijft idd Holocaust in your head met Hear nothing, see nothing, say nothing als een goeie tweede (andere band, maar OK).

Als je interesse hebt moet je ook maar eens wat onderzoek plegen naar Japanse bands als Confuse, Gai en (wat nieuwer) Disclose en Framtid. Voer voor de liefhebber, dat is een garantie.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-03-2005 23:10 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Mee eens!

Hear nothing, see nothing, say nothing

Confuse (japan) is inderdaad superbe!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-03-2005 23:44 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik heb die peel sessions cd, en het nieuwer werk. maar de agressie van de peel sessions cd is toch een stuk meer dan die opnames die 'netjes' zijn.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-03-2005 3:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vond dit vroeger ook vet heerschen, super aggresieve muziek, Raw Noise vond ik ook wel goed, maar dat was meer mainstream punk met dezelfde zanger. Nummers als Bullshit Propaganda, I am a Fool, Murder enzo, heerlijk aggresieve rosmuziek. Het enigste wat ik er zelf ooit van heb gehad behalve wat ik op bandjes kreeg van vrienden stond op zo'n low-price LP die ik toen had, North Atlantic Noise Attack, met zo'n beetje al dat spul wat toen uit Engeland kwam, Septic Death, Ripcord, Doctor and the Crippens, Napalm Death, Heresy, Intense Degree, Concrete Sox en dat soort dingen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-03-2005 17:14 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Intense Degree heerst !

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-03-2005 17:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Doom

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 10-03-2005 17:37 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

En heb nog een cd gevonden met alle oude shit van Ripcord

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-03-2005 19:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een paar posts terug zet ik bij bands uit Engeland ook Septic Death, Septic Death is natuurlijk Amerikaans, maar ze stonden wel op die LP met alleen maar Engelse bands zover ik weet. Septic Death heerschte trouwens, echt een kil, ziek sfeertje en de freaky kunst van Pushead niet te vergeten.
Nummers als Hardware, Terrorain, Child en Burial van de "Now that I have your Attention, what do I do with it" LP. Die hele LP heerscht, ijselijke noise-punk, grimmig en donker, heerlijk spul. Ik denk dat ik het zo maar eens weer eens een keer moet opzetten. Maar ik ben een beetje offtopic.

En het artwork is ook zo gruwelijk bruut.
Voor:

Achter:

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 10-03-2005 19:47]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2005 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb van Lost&Found ene verzamelaar : in crust we trust met aantal gave nummers van oa heresy en concrete sox .. gaaf schijffie

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-03-2005 22:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2005 21:54 schreef Jenje het volgende:
Ik heb van Lost&Found ene verzamelaar : in crust we trust met aantal gave nummers van oa heresy en concrete sox .. gaaf schijffie

Heresy vond ik altijd wel goed spul, niet echt crust te noemen trouwens, meer dat high-energy positieve gedoe wat Intense Degree ook deed, met gele broeken en paarse T-shirts rondspringen, vroege straight edge zonder X-en en Engels. Afzetten tegen het nihilisme en de negativiteit van punk. Niet dat Heresy precies zoals Intense Degree klonk...Maar ze hadden hier en daar iets van elkaar weg.
Ik vond wel die negatieve LP van Heresy heerschen, op een eerdere LP staat dan een nummer Network of Friends en op deze dan Network Ends en op een eerdere LP Make the Connection en op deze dan Break the Connection, dat doen ze dan met een heleboel van die positieve nummers, pfff, het is allemaal zo lang geleden, ik kan het me niet meer allemaal herinneren. Heresy heeft ook ooit iets heel bruuts ooit uitgebracht, met zo'n blaffende zang en van die lage ronkende gitaren, met nummers zoals Dead. Ik vind het wel leuk om in topics als dit soms eens wat herinneringen op te vissen.
Het gaat niet meer echt over ENT, trouwens.

zombie
Usericon van zombie
Posted 10-03-2005 22:35 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Van zowel Ripcord als Heresy zijn de laatste tijd re-issues verschenen, dit stip ik even aan omdat het toch vrij lastig is om aan de originele vinyl uitgaves te komen zonder e-bay en dat soort zaken.

Nu nog wachten tot Peaceville eindelijk op de proppen komt met die Axegrinder en Deviated Instinct her-uitgaves en dan kan de zomer beginnen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2005 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ENT nooit echt goed bevonden

signature

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2005 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

BIG FUCKING YES

Eindelijk Retro-bution in huis

RAG RAG RAG

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-11-2005 9:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

daar heb ik nog een oud shirt van, helemaal kapot, zelf gemaakt natuurlijk, want anders werd t toch weggegooit haha

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-11-2005 11:42 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2005 19:39 schreef Heiden het volgende:
Een paar posts terug zet ik bij bands uit Engeland ook Septic Death, Septic Death is natuurlijk Amerikaans, maar ze stonden wel op die LP met alleen maar Engelse bands zover ik weet. Septic Death heerschte trouwens, echt een kil, ziek sfeertje en de freaky kunst van Pushead niet te vergeten.
Nummers als Hardware, Terrorain, Child en Burial van de "Now that I have your Attention, what do I do with it" LP. Die hele LP heerscht, ijselijke noise-punk, grimmig en donker, heerlijk spul. Ik denk dat ik het zo maar eens weer eens een keer moet opzetten. Maar ik ben een beetje offtopic.

En het artwork is ook zo gruwelijk bruut.
Voor:

Achter:

Ah, septic death ja.

Ik heb die lp ook, alleen staat er geen www.septicdeath... over de achterkant heen.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 05-11-2005 13:19 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Ben ik de enige hiero die "Being and Nothing" een ontzettend vette deathmetalplaat vind?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2006 20:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

WTF!

kent iemand de split of de "versus" van Extreme Noise Terror en the KLF ??? (van America, what time is love) ??????????????

signature

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2006 20:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 november 2006 20:40 schreef Hypnos het volgende:
WTF!

kent iemand de split of de "versus" van Extreme Noise Terror en the KLF ??? (van America, what time is love) ??????????????

ja lol!

KLF was humor.

Suck my piss

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2006 20:56 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 5 november 2005 13:19 schreef Melk is Goed het volgende:
Ben ik de enige hiero die "Being and Nothing" een ontzettend vette deathmetalplaat vind?

Zitten er op die plaat nog wel originele bandleden bij? Of zijn ze allemaal vervangen? Zoiets hoorde ik ergens..

Suck my piss

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com