|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Evolutie zeg je? DEVOLUTIE! |
|
Ik was aan de ene kant erg blij dat er weer wat meer gitaarmuziek op de radio en tv kwam. Totdat het de bands ging beinvloeden in de metalscene.. Maar gelukkig leef ik in een relatief pop beschermt gebied. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het boeit mij dus echt niet wat ze op de tv of radio 3 ofzo draaien......ik luister en kijk er niet naar! En dat scheelt veeeeeeel ergernis en ik maak me dus al helemaal niet druk om muziek in hitlijsten (dat laatste is sowieso een vies woord) [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 09-04-2002 20:35] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Een verklaring waarom veel TOP40 fans nauwelijks CD's origineel kopen: - Ze zijn belachelijk hoog geprijst - Ze kunnen toch weggepleurd worden als hij een half jaar oud is. De nummers zijn niet meer 'in' dus niet meer mooi Ik, Wil Schuurman |
|
quote: - Werken niet meer in de pc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |