IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : de evolutie van de muziek in de hitlijsten Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 0:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Evolutie zeg je?

DEVOLUTIE!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-04-2002 13:07 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik vind dat het bijzonder erg gesteld is met de muziek die je nu in de hitlists aantreft...zo'n 10 jaar geleden draaiden ze tenminste nog stevige muziek op (zelfs)MTV...regelmatig eens een nummer van The Black Album van Metallica of zo...en nu lijkt die R&B-shit zowat ALLE zenders in te palmen...of het moet hersenloos gebonk zijn dat het kleinste kind uit een toetsenbord kan halen...zelfs StuBru is er niet veilig voor...triest word ik ervan...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 13:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik was aan de ene kant erg blij dat er weer wat meer gitaarmuziek op de radio en tv kwam. Totdat het de bands ging beinvloeden in de metalscene..
Maar gelukkig leef ik in een relatief pop beschermt gebied.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 09-04-2002 20:33 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Het boeit mij dus echt niet wat ze op de tv of radio 3 ofzo draaien......ik luister en kijk er niet naar! En dat scheelt veeeeeeel ergernis en ik maak me dus al helemaal niet druk om muziek in hitlijsten (dat laatste is sowieso een vies woord)

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 09-04-2002 20:35]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-04-2002 20:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Een verklaring waarom veel TOP40 fans nauwelijks CD's origineel kopen:

- Ze zijn belachelijk hoog geprijst
- Ze kunnen toch weggepleurd worden als hij een half jaar oud is. De nummers zijn niet meer 'in' dus niet meer mooi

Ik, Wil Schuurman

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2002 21:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 april 2002 20:47 schreef Snagger het volgende:
Een verklaring waarom veel TOP40 fans nauwelijks CD's origineel kopen:

- Ze zijn belachelijk hoog geprijst
- Ze kunnen toch weggepleurd worden als hij een half jaar oud is. De nummers zijn niet meer 'in' dus niet meer mooi

- Werken niet meer in de pc.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com