|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Spelen ze dan misschien ook niet op Paganfest? |
|
quote: Die kans zit er in ja! |
|
oei signature |
|
Het is nog allemaal onzeker, maar verdomme wat zou het zonde zijn van zo'n goede band. |
|
|
|
|
|
Balen zeg. Zou me verbazen als ze in een kort tijdsbestek het voor elkaar weten te krijgen een passende vocalist en een drummer te vinden. |
|
Hmm, had me nog zo verheugd op het nieuws dat er in juni dit jaar een nieuw album zou komen. |
|
NIEUWS: Het nieuwe album gaat Rekreatur heten en bevat 10 nummers. Hier is een foto van de nieuwe zanger: bron: http://www.myspace.com/equilibrium |
|
Hee, die ken ik! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Carnagath bij Equilibrium? Bruce Banner |
|
Was ook mijn eerste gedachte. |
|
Gaat men nog gewoon door, of stopt men na deze cd? |
|
quote: [offtopic]wel grappig dat iemand met een Wintersun avatar dat zegt [/offtopic] Verder, erg jammer van de splitup maar geloof dat dit niet van veel invloed zal zijn. De zang was nou niet echt heel karakteristiek |
|
Ze gaan gewoon door met nieuwe drummer en zanger. |
|
|
|
Ja, zou erg jammer zijn als deze band er mee kapt. Als ik zie hoe snel ze vervanging hebben geregeld, denk ik dat ze dit al een tijdje zagen aankomen. Volgens mij loopt het dus wel los. Hoop ook dat het nieuwe album net zo'n knaller wordt als hun debuut Turis Fratyr. |
|
quote: Indeed |
|
Nee. Wilfred heeft langer haar, is dunner en heeft een spitsere kop ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En heeft een lip piercing..njah.. |
|
quote:Heb jij hem zo goed bestudeerd? Wat voor romance heeft er tussen jullie plaats gevonden dan? |
|
Nou, geen. Maar ik heb ik 'em wel meer dan een jaar elke dag gezien, dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuwe foto: |
|
Rekreatur is klaar. Wanneer krijgen we nou eens wat te horen. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 11-04-2010 14:44] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |