|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm... klassieker? signature |
|
|
|
quote: Foei, lelijke cover! Er staan inmiddels twee nieuwe nummers op de MeinSpace Die Affeninsel en Der Ewige Sieg. Zowel de nieuwe zanger als de nummers weten me nog niet echt te overtuigen. Beetje op safe gespeeld & herhaling van zetten. Turis Fratyr nog steeds hun beste. |
|
Het idd een lelijke cover. Beoordeel hem HIER. Ook is de albumcover van Die Affeninsel bekend gemaakt. Metalaapjes: |
|
nieuwe nummers klinken wel lkkr, ondanks dat het kwaliteit minder is op myspace |
|
Sjeez, die cover is nog lelijker dan van het nieuwe album |
|
|
|
Het nieuwe artwork vind ik hondsberoerd, helemaal na Sagas. De plaat zelf trek ik wel erg goed, maar ik vond de vorige denk ik toch sterker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Op het eerste gehoor een stuk beter dan ik had gevreesd & ook behoorlijk uptempo. Hij ligt redelijk in het verlengde van Sagas. Wederom gedurfde mix van metal en totaal andere genres die wel weer zal leiden tot misplaatste verwijten van 'kleutermetal'. Gaap... |
|
Ik weet nog wel dat Thyrfing - Valdr Galga indruk op me maakte, en dat doet dit album nu ook. Verder heb ik weinig met folkmetal etc. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Thyrfing is 9898455466478 keer vetter dan Equiblablarium. spelfout weggehaald... |
|
Hm.. die nieuwe is wat mat. Heb het eigenlijk ook wel gehad met deze band. Twee prima platen zijn genoeg. |
|
mwa, kan deze wel hebben signature |
|
Vind hem wel goed |
|
quote: ik ook! |
|
De plaat heb ik nog niet gehoord, maar die cover is om te janken . Ik hoop van harte dat diegene die het heeft gemaakt zichzelf geen professional of illustrator noemt. ´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec) |
|
gelukkig gaat het uiteindelijk om de muziek |
|
quote: Ik trek dit soort bands echt van geen meter meer tegenwoordig... times are changing. |
|
Turis Fratyr heerschte, daarna bergaf signature |
|
het is daarna wat epischer geworden, de één heeft er wel wat mee de ander niet |
|
op zich niet erg, maar Equilibrium kan wel echt goeie nummers schrijven, inclusief sfeer en pakkende melodieën. Dat is vrij zeldzaam in metalkringen. Episch spelen kan iedereen... rek gewoon alles 3 keer zolang dan normaal. Zo kun je ook een gebrek aan talent verdoezelen. wat niet betekent dat het soms ook grandioos goed kan zijn. signature |
|
quote: Wat vindt je er minder aan van de laatste albums? |
|
ik zal ze vandaag nog es luisteren en je vanavond uitgebreid updaten signature |
|
quote: en? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |