|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
als nou gewoon iedereeen weg gaat is 't wel lekkr rustig hiero.. |
|
ook een oplossing! |
|
quote: hoeveel procent reductie bereiken we als jij vertrekt???? |
|
quote: 0.00000000000000000001 % maar dat is mijn probleem niet. ik ben geen ideoloog. als ik de kans krijg op een voor mij plezieriger bestaan pak ik die. jij niet dan? stel dat jij 5 keer zoveel kunt gaan verdienen in Engeland. Ga je dan niet? |
|
quote: hmmmz dat skiet ook niet op.. ow maar ik ga ook zo hoor maar niet naar engeland, dan verkies ik Scandinavie! |
|
en dit ging over oranje bandjes? This is Zodiac speaking... |
|
ze hebben daar ook vast wel oranje bandjes als je dat graag wil... |
|
quote: This is Zodiac speaking... |
|
verbazend hoe weinig trots en gevoel er voor je eigen land aanwezig is... het ene moment staat iedereen nog mensen op te noemen die ervoor gezorgd hebben dat we nu niet met zn allen spaans of duits praten, maar als het in je eigen tijd gebeurt rennen we met zn allen naar een ander land In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Tja veel van onze Neerlandse glorie verdwijnt. Enorm veel burocratie en gemierenneuk hierzo, teveel vermenging met andere culturen en te druk. En het is mij hier te communistisch. ik zie graag dat het beter wordt, maar als het niet zo is dan ga ik maar ergens anders wonen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tsja... ik heb het beste voor met Nederland, maar als de Nederlanders niet meer Nederlands zijn en Nederland niet meer Nederland is, houdt het voor mij op en zoek ik mijn heil ergens anders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Maar waar moet dat dan zijn? Oud Vuil. |
|
Canada. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Die hebben toch ook wachtlijsten in de gezondheidszorg? Staat me iets van bij. Ik noem maar zo 1 dingetje. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-11-2004 23:22] Oud Vuil. |
|
quote:Gezondheidszorg is in Canada goed geregeld. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ok, ik weet vrij weinig van Canada, Amerikanen hebben het niet zo op dat land, dacht ik te weten. Hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: hehe dat had ik ook in gedachten, er wonen maar iets van 40 miljoen mensen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: net zoals wij duitser en belgen belachelijk maken misschien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Bedoel je niet 30 miljoen mensen of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2004 23:31] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Maar wel op een veel groter gebied, een vriend van mij is er een paar maanden geweest en het schijnt een mooi en fijn land te zijn om te wonen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, precies, dat was het. Oud Vuil. |
|
quote:Kijk een keer Max X op veronica en je zult geheid zien wat de Amerikanen van Canada vinden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Een mooi en liberaal land idd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wil ik ook. ik heb echt megagafe gezien in de stad hier. zijn ook een soort uggs maar dan helemaal van dat pluisharige bont, en dan knalblauw met pluimen eraan Kankerlul |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |