|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een afschuwelijk lelijke dingen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehe moonboots moonboots moonboots! [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 19-11-2004 14:35] Kankerlul |
|
quote: Ok Jamie Oefen maar vast: suckie suckie faif dollah? |
|
quote: Die dingen stonden ook bij de bristol, zijn net van die mega sloffen |
|
quote: me love you long time, me so horny ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: kankerboer. Kankerlul |
|
quote: ja echt ultiem gaaf. ik ga ze vandaag denk ik halen n de stad, ze zijn van de tango, moet je maar eens op diewebsite van ze kijken: www.tangoshoes.com (was het geloof ik). Het zijn die blauwe met die pluimen eraan (in collection) Kankerlul |
|
quote: 1x in de regen lopen (of tijdens uitgaan door een plas bier) en die dingen zijn naar de tering, heb zo'n tas van dat spul gehad. |
|
quote: yeah ik weet het, ik heb ook allerlei spulletjes van dat soort bont e.d... maar als ik ze dus ga dragen dan doe ik het echt alleen maar als ik uitga . Ik heb ook van beenwarmers... die zijn zwart met babyroze vlammen, die worden opzich ook wel vies, maar nou niet echt storend ofzo. Beetje grijzig aan de onderkant . Kankerlul |
|
quote: Helemaal tijdens uitgaan, blijft er allemaal gore troep aan vast zitten. Je sloft wel met die dingen aan je voeten door de zooi. |
|
quote: haha, nouuu ik ga ze toch kopen Kankerlul |
|
quote: Voor binnen, extra grote sloffen Maarre, wel zonde van het geld.. zal wel veel kosten bij tango. |
|
quote: 55 euro valt mee Kankerlul |
|
quote: Voor een paar sloffen? Bij de Bristol waren ze minstens de helft goedkoper, ook dezelfde kleur enzo. |
|
quote: neeee zijn geen sloffen, zijn schoenen Kankerlul |
|
quote: Post je wel een foto als je die dingen aan hebt? |
|
quote: haha jaaa tuurlijk Kankerlul |
|
Geef aerodis een oranje bandje voor kerst Bruce Banner |
|
quote: hihi |
|
quote: nee die krijgt al genoeg kado's van mij Kankerlul |
|
quote:Ontopic! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |