|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
WoJ is prima |
|
Toch als ze een andere zanger hadden, was 't een veel betere band. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 14-05-2005 20:11] |
|
Nou die van Arch Enemy kan d'r ook wat van hoor! |
|
Ja? En? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
haha, die zal in een hardcore band zingen... |
|
Nou, met titels als Tear down the walls en teksten als "We will rise! Rise above!" scheelt het niet veel (En dan weet jij wel genoeg denk ik.) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja ik heb ze live gezien op de resistance tour. Ze doet 't zeker aardig live en is ook heel energiek maar haar stem blijft me een beetje irriteren. Zo'n gebrul vind ik het niet, eerder een beetje slecht gekrijs dat ik niet lang kan aanhoren. Maar de band zelf is ontzettend strak en compenseert genoeg om hun cd aan te schaffen. |
|
quote: 'you stabbed me in the back.. motherfucker' |
|
Damn!! Ben hier net het nieuwe album "With devils amongst us all" aan het luisteren... Wat een bak teringherrie!! Heerlijk aggressieve strot heeft dat mens!! Kende de band voordien enkel van naam maar dit ga ik verder napluizen want dit smaakt echt naar meer Zelfs de 'ballad' No saving me vindk erg geslaagd! Nog al mensen die dit album al hebben gehoord? Ben benieuwd naar andere reacties want dit vindk toch wel vrij geniaal (in het genre iig) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
mmz dit ga ik eens checken. |
|
Het nieuwe album is geweldig! Diverser dan het vorige maar wel minder rauw en meer metal. Maar de agressie is ongeevenaard. Dit blaast de nieuwe Hatebreed finaal van z'n voetstuk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik ken het niet maar ga het sowieso zien bij sick of it all en madball in de 013. Fuck the world and fuck you |
|
Ik denk dat juist jij je best vermaakt bij Walls Of Jericho. Zoek maar eens een bandfoto |
|
quote: ik zag laatst een pic avn haar in de aardschok, hehehe. knap ding. maar ze haalt het niet bij killerbarbie hoor. Fuck the world and fuck you |
|
smaken verschillen hehe ik vind die strot wel echt te gek. |
|
Ik val nu eenmaal op ruige, onder de tats zittende vrouwen. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Wow, dat zijn nog eens uitspraken, aangezien ik de nieuwe Hatebreed best wel vet vind. Ik ga het eens proberen binnenkort Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, maar de nieuwe Walls of Jericho valt niet te classificeren als "best wel vet". Die is gewoon fucking geweldig. En dat is het verschil tussen Hatebreed en Walls of Jericho. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Aha, die nieuwe ook maar eens opsnorren dan, ben wel weer toe aan een nieuw potje geweld iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Eens!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Inderdaad erg lekker dit. Alleen staat de zang naar mijn smaak iets teveel op de voorgrond. Maar een strot heeft dat mens wel zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jammer dat het verder zo'n zaadband is Net wat nummers gehoord op de site van Walls of Jericho, vet! Die nieuwe ga ik wel aanschaffen. Burzum hier trouwens Fuck the world and fuck you |
|
quote: +1 Hatebreed is saai. |
|
Saai Nieuwe ook al gehoord? als je dat saai vind dan heb je wel een lading stront in je oren. Burzum. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 30-09-2006 14:07] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |