IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Walls of Jericho Vorige pagina | Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 30-09-2006 14:10 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 14:06 schreef mental het volgende:
Saai

Nieuwe ook al gehoord? als je dat saai vind dan heb je wel een lading stront in je oren.

Burzum.

Die heb ik inderdaad nog niet gehoord, wel veel goeie dingen over gelezen inderdaad. Maar The Rise of Brutality vond ik maar saai ja

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2006 15:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

The Rise of Brutality vond ik nou ook niet bepaald overdonderend. Supremacy is al een stuk beter!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 30-09-2006 15:53 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

That reminds me! Dat nieuwe album moet ik hebben!

Don't blush when I rip you open

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2006 13:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

GODVER wat is die nieuwe plaat goed zeg! En die opmerking van mij dat de zang te ver naar de voorgrond zou staan, neem ik dubbel en dwars terug. Deze plaat klopt aan alle kanten!

NP: WoJ - I Know Hollywood and You Ain't It

Shroom
Usericon van Shroom
Posted 21-10-2006 15:15 by Shroom Wijzig reactieProfiel van ShroomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2004 12:31 schreef Tormented soul het volgende:
En de muziek van WoJ rocks! Wat een strot heeft dat mens

Anthrax hater...

Ken ze niet. Als hun zangeres lijkt op die van Kittie, vind ik het hoogstwaarschijnlijk schijt...

Men who scratch ass should not bite fingernails.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-10-2006 15:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Eerst luisteren. Daarna mag je dom over komen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2006 15:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

http://youtube.com/watch?v=5LJlSh_fu_o&mode=related&search=

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-10-2006 15:26]

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 21-10-2006 15:38 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 15:15 schreef Shroom het volgende:
Anthrax hater...

Ken ze niet. Als hun zangeres lijkt op die van Kittie, vind ik het hoogstwaarschijnlijk schijt...

Haha.... vette vergelijking ja. Waar haal je die vandaan. Zo van: t'is een vrouw dus zal ze wel hetzelfde klinken als die ander, want d'as ook een vrouw. Immers, ook alle mannelijke zangers klinken precies hetzelfde. Dat weet toch iedereen?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-10-2006 15:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Net geluisterd.. wel hard ja

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Cainam Ladicius
Posted 21-10-2006 16:02 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 15:15 schreef Shroom het volgende:
Anthrax hater...

Shroom
Usericon van Shroom
Posted 21-10-2006 16:11 by Shroom Wijzig reactieProfiel van ShroomQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 15:20 schreef XnegativeX het volgende:
Eerst luisteren. Daarna mag je dom over komen.

Effe dimmen he, maatje.

Veel hardcore zangeressen klinken hetzelfde. Uit de reacties van sommige posters kun je opmaken dat deze band niet echt de originaliteit zelve is. Het was misschien niet slim om er meteen van uit te gaan dat ze hetzelfde klinkt. Anycrap, ik heb wat geluisterd op Pandora en kwam tot de conclusie dat ik het toch schijt vind.

Men who scratch ass should not bite fingernails.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-10-2006 16:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 16:11 schreef Shroom het volgende:
Veel hardcore zangeressen klinken hetzelfde.

Wel eens naar de meeste hardcore zangers geluisterd?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 21-10-2006 16:39 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 16:11 schreef Shroom het volgende:
Effe dimmen he, maatje.

Veel hardcore zangeressen klinken hetzelfde. Uit de reacties van sommige posters kun je opmaken dat deze band niet echt de originaliteit zelve is. Het was misschien niet slim om er meteen van uit te gaan dat ze hetzelfde klinkt. Anycrap, ik heb wat geluisterd op Pandora en kwam tot de conclusie dat ik het toch schijt vind.

Prima, jouw mening. Echter, ten eerste snap ik niet op welke manier de zangeres van f*cking Kittie een "hardcore zangeres" is. Ten tweede vind ik de opmerking "veel hardcore zangeressen klinken hetzelfde" onnodig generaliserend.. Hoeveel "hardcore zangeressen" zijn er nu helemaal?

Cainam Ladicius
Posted 21-10-2006 16:47 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2006 16:34 schreef jbassist het volgende:
Wel eens naar de meeste hardcore zangers geluisterd?

Precies, dat wilde ik zeggen

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 23-10-2006 9:30 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Gister het nieuwe album gekocht, echt een brute relaese! Ik kan niet wachten tot ze in Nederland spelen.

Don't blush when I rip you open

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-01-2007 15:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zojuist de Resistence dvd gekocht van 2004...er staan ook 4 nummers van Walls of Jericho op...tering deze band beukt als de tering

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2012 15:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Godver, die is er ook niet vriendelijker op geworden sinds ze bevallen is.

Bazenband Is lang geleden dat ik er nog iets van opgelegd had, maar nu die hits weer voorbijkomen sta ik weer vol kippenvel. Eén van de weinige metalcorebands die het jaren '90-gevoel geërfd hebben.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-10-2012 15:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ooit eens gehoord bij een maat van mij, jaar of tien geleden. Vond het toen zeker niet onaardig. Iets van een jaar geleden tweedehands-CD gekocht. Nog niet beluisterd.
L')

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-03-2015 14:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nieuw album op komst.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-03-2015 14:44 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2012 15:45 schreef Kvelgeest het volgende:
Ooit eens gehoord bij een maat van mij, jaar of tien geleden. Vond het toen zeker niet onaardig. Iets van een jaar geleden tweedehands-CD gekocht. Nog niet beluisterd.
L')

En nu gaan we vegen

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-03-2015 14:45 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Zo'n typische band die alle meisjes leuk vinden omdat de zangeres één meisje is.

Serieus blijven hein. Zonder deze gimmick is dit dertien-in-één-dozijncore.

En nu gaan we vegen

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-03-2015 14:46 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2012 15:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Godver, die is er ook niet vriendelijker op geworden sinds ze bevallen is.

Bazenband Is lang geleden dat ik er nog iets van opgelegd had, maar nu die hits weer voorbijkomen sta ik weer vol kippenvel. Eén van de weinige metalcorebands die het jaren '90-gevoel geërfd hebben.

Ze bestaan al van in de jaren '90 hoor.

En nu gaan we vegen

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-03-2015 20:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Weet ik, weet ik

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-03-2015 6:57 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2015 20:49 schreef BenKnuckles het volgende:
Weet ik, weet ik

Walls of jericho is typisch zo'n band die in de schaduw stond van All Out War en Morning Again, Shai Hulud, en dies meer.

Rond de eeuwwisseling stopten veel van die grootmachten en was het eerder één beetje éénoog in blindenland.

Ik weet nog dat we op Ieper Fest in '99 zaten te lachen met Walls Of Jericho-shirts en die gasten eruit pikten om op te feetfirsten.

No go. Walls of Jericho.

En nu gaan we vegen

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2015 11:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben best blij dat ik gewoon lekker naar iets kan luisteren zonder me druk te hoeven maken of het wel hip genoeg is

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com