|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
The Rise of Brutality vond ik nou ook niet bepaald overdonderend. Supremacy is al een stuk beter! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
That reminds me! Dat nieuwe album moet ik hebben! Don't blush when I rip you open |
|
GODVER wat is die nieuwe plaat goed zeg! En die opmerking van mij dat de zang te ver naar de voorgrond zou staan, neem ik dubbel en dwars terug. Deze plaat klopt aan alle kanten! NP: WoJ - I Know Hollywood and You Ain't It Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Anthrax hater... Ken ze niet. Als hun zangeres lijkt op die van Kittie, vind ik het hoogstwaarschijnlijk schijt... Men who scratch ass should not bite fingernails. |
|
Eerst luisteren. Daarna mag je dom over komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
http://youtube.com/watch?v=5LJlSh_fu_o&mode=related&search= [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-10-2006 15:26] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Haha.... vette vergelijking ja. Waar haal je die vandaan. Zo van: t'is een vrouw dus zal ze wel hetzelfde klinken als die ander, want d'as ook een vrouw. Immers, ook alle mannelijke zangers klinken precies hetzelfde. Dat weet toch iedereen? |
|
Net geluisterd.. wel hard ja "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
quote: Effe dimmen he, maatje. Veel hardcore zangeressen klinken hetzelfde. Uit de reacties van sommige posters kun je opmaken dat deze band niet echt de originaliteit zelve is. Het was misschien niet slim om er meteen van uit te gaan dat ze hetzelfde klinkt. Anycrap, ik heb wat geluisterd op Pandora en kwam tot de conclusie dat ik het toch schijt vind. Men who scratch ass should not bite fingernails. |
|
quote: Wel eens naar de meeste hardcore zangers geluisterd? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Prima, jouw mening. Echter, ten eerste snap ik niet op welke manier de zangeres van f*cking Kittie een "hardcore zangeres" is. Ten tweede vind ik de opmerking "veel hardcore zangeressen klinken hetzelfde" onnodig generaliserend.. Hoeveel "hardcore zangeressen" zijn er nu helemaal? |
|
quote: Precies, dat wilde ik zeggen |
|
Gister het nieuwe album gekocht, echt een brute relaese! Ik kan niet wachten tot ze in Nederland spelen. Don't blush when I rip you open |
|
Zojuist de Resistence dvd gekocht van 2004...er staan ook 4 nummers van Walls of Jericho op...tering deze band beukt als de tering |
|
Godver, die is er ook niet vriendelijker op geworden sinds ze bevallen is. Bazenband Is lang geleden dat ik er nog iets van opgelegd had, maar nu die hits weer voorbijkomen sta ik weer vol kippenvel. Eén van de weinige metalcorebands die het jaren '90-gevoel geërfd hebben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ooit eens gehoord bij een maat van mij, jaar of tien geleden. Vond het toen zeker niet onaardig. Iets van een jaar geleden tweedehands-CD gekocht. Nog niet beluisterd. L') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
Zo'n typische band die alle meisjes leuk vinden omdat de zangeres één meisje is. Serieus blijven hein. Zonder deze gimmick is dit dertien-in-één-dozijncore. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ze bestaan al van in de jaren '90 hoor. En nu gaan we vegen |
|
Weet ik, weet ik I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Walls of jericho is typisch zo'n band die in de schaduw stond van All Out War en Morning Again, Shai Hulud, en dies meer. Rond de eeuwwisseling stopten veel van die grootmachten en was het eerder één beetje éénoog in blindenland. Ik weet nog dat we op Ieper Fest in '99 zaten te lachen met Walls Of Jericho-shirts en die gasten eruit pikten om op te feetfirsten. No go. Walls of Jericho. En nu gaan we vegen |
|
Ik ben best blij dat ik gewoon lekker naar iets kan luisteren zonder me druk te hoeven maken of het wel hip genoeg is Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |