IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : goedkope overnachtingen Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-11-2004 22:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Ik ben opzoek naar 1 of 2 goedkope overnachtingen in de kerstvakantie in de buurt van Antwerpen/Gent. Ik heb al wat rond gekeken op internet (weekendje weg.nl en de stadsites), maar nog niet heel veel wijzer geworden. Niks voor onder de 40 euro gevonden (voor 2 personen). Ik dacht juist dat jeugdherbergen e.d. goedkoop behoorden te zijn, maar je betaald in verhouding meer dan bij bed & breakfast instellingen...

Iemand uit die omgeving die mij wat meer plaatselijke info, tips e.d. kan voorzien?

Mijn dank is groot


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon in tijgerstring langs de weg gaan staan


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-11-2004 22:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik zal 't even navragen aan een vriend van me, Bintje.. maar we hebben een paar jaar terug zowel in Antwerpen als in Gent wel wat betaalbaars gevonden. Hoewel Gent in verhouding nog vrij prijzig was meen ik.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-11-2004 23:00 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Jeugdherbergen zijn kennelijk alleen buiten europa goedkoop....ben bezig voor een groep van 30 man een overnachting in Nl. te krijgen, en dan betaal je nog 20euro pp.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:00 schreef Rutan het volgende:
Jeugdherbergen zijn kennelijk alleen buiten europa goedkoop....ben bezig voor een groep van 30 man een overnachting in Nl. te krijgen, en dan betaal je nog 20euro pp.
je kunt op campings trekkershutten huren .. waren ene jaar of wat geleden 40 gulden per overnachting ... mot je wel reserveren


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-11-2004 23:03 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 20 november 2004 23:01 schreef Jenje het volgende:
je kunt op campings trekkershutten huren .. waren ene jaar of wat geleden 40 gulden per overnachting ... mot je wel reserveren

Ja, bands uit Frankrijk en Zweden zet je daar in .
Omgeving Wageningen, daar zoek ik een overnachtingsgelegenheid met 30 bedden.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 23:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:00 schreef Rutan het volgende:
Jeugdherbergen zijn kennelijk alleen buiten europa goedkoop....ben bezig voor een groep van 30 man een overnachting in Nl. te krijgen, en dan betaal je nog 20euro pp.


En dat is duur?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:03 schreef Rutan het volgende:
Ja, bands uit Frankrijk en Zweden zet je daar in .
Omgeving Wageningen, daar zoek ik een overnachtingsgelegenheid met 30 bedden.
Ja hey .. dat zei je er niet bij ...



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-11-2004 23:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

over inflatie gesproken, die hutten kosten nu 32 euro


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:03 schreef Bintmeister het volgende:
over inflatie gesproken, die hutten kosten nu 32 euro
ah ... gaat ook lekker dan ... maar moet ff tellen .. toen ik ze huurde was ook al bijna 10 jaar geleden


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-11-2004 23:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:03 schreef Chelman het volgende:
En dat is duur?




Ja...in Australië & Nieuw Zeeland betaal je beduidend minder voor een prima hostel (of ze moeten inmiddels 400% in prijs gestegen zijn...)


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:05 schreef Unholy Mary het volgende:
Ja...in Australië & Nieuw Zeeland betaal je beduidend minder voor een prima hostel (of ze moeten inmiddels 400% in prijs gestegen zijn...)
en dan steekt een idioot het in brand


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-11-2004 23:05 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:03 schreef Chelman het volgende:
En dat is duur?




als je ziet wat je er voor terugkrijgt wel ja. Nachtje cel is luxer....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:05 schreef Bintmeister het volgende:
als je ziet wat je er voor terugkrijgt wel ja. Nachtje cel is luxer....


quote:
Op 20 november 2004 22:54 schreef Jenje het volgende:
Gewoon in tijgerstring langs de weg gaan staan


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 23:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:05 schreef Unholy Mary het volgende:
Ja...in Australië & Nieuw Zeeland betaal je beduidend minder voor een prima hostel (of ze moeten inmiddels 400% in prijs gestegen zijn...)


20 euro vind ik geen reet voor een overnachting. Nu moet ik zeggen dat ik niet vaak in hostels heb geslapen. Mijn voorkeur gaat toch uit naar hotels.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-11-2004 23:06 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:05 schreef Jenje het volgende:
en dan steekt een idioot het in brand


GVD ik blijf het missen , hoe? wat? waar?


Hatsjikidee!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 23:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:05 schreef Bintmeister het volgende:
als je ziet wat je er voor terugkrijgt wel ja. Nachtje cel is luxer....


Je moet ook niet in een hostel willen slapen. Je bent toch geen pauper!

Hotel of een B&B lijkt me altijd beter.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:06 schreef Unholy Mary het volgende:
GVD ik blijf het missen , hoe? wat? waar?
tijd terug in Australië ... kwamen nog nederlanders bij om ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:07 schreef Chelman het volgende:
Je moet ook niet in een hostel willen slapen. Je bent toch geen pauper!

Hotel of een B&B lijkt me altijd beter.
Hij is geen white blingbling nigga


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 20-11-2004 23:08 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 20 november 2004 23:06 schreef Chelman het volgende:
20 euro vind ik geen reet voor een overnachting. Nu moet ik zeggen dat ik niet vaak in hostels heb geslapen. Mijn voorkeur gaat toch uit naar hotels.

Met 30 man is wel ineens 600euro, terwijl ze geen reet hoeven te doen verder...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:08 schreef Rutan het volgende:
Met 30 man is wel ineens 600euro, terwijl ze geen reet hoeven te doen verder...
Kun je wel groepskorting afdingen hoor ...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-11-2004 23:09 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:06 schreef Chelman het volgende:
20 euro vind ik geen reet voor een overnachting. Nu moet ik zeggen dat ik niet vaak in hostels heb geslapen. Mijn voorkeur gaat toch uit naar hotels.


In Australië en NZ zijn hostels anders met een zeer gerust hart te doen. Maar je krijgt geen gratis zeepjes (maar soms wel gratis ontbijt) en het is geen Hilton hotel

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 20-11-2004 23:09]


Hatsjikidee!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 23:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:08 schreef Rutan het volgende:
Met 30 man is wel ineens 600euro, terwijl ze geen reet hoeven te doen verder...


Voor grote groepen kan je altijd en overal korting bedingen.

Bint....breng deze jongen in contact met iemand van de KenKom die hebben vast adressen van campingboerderijen en zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-11-2004 23:10 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:07 schreef Jenje het volgende:
tijd terug in Australië ... kwamen nog nederlanders bij om ..


In Brisbane? Toen was ik er ook (maar gelukkig niet in Brisbane)


Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:09 schreef Unholy Mary het volgende:
In Australië en NZ zijn hostels anders met een zeer gerust hart te doen. Maar je krijgt geen gratis zeepjes (maar soms wel gratis ontbijt) en het is geen Hilton hotel
Kom kom, een selfmade millionaire als Chelman gaat toch niet in een cheap ass hostel logeren? Die gaat in het hilton met complementary prostituee zitten!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-11-2004 23:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:10 schreef Jenje het volgende:
Kom kom, een selfmade millionaire als Chelman gaat toch niet in een cheap ass hostel logeren? Die gaat in het hilton met complementary prostituee zitten!


Ik vind het Hilton anders maar een beetje saai vergeleken met een prima hostel, dat laatste is veel gezelliger. Het eerste is overigens wel luxer...


[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 20-11-2004 23:12]


Hatsjikidee!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen