|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu-metal en de "new wave of british heavy metal" met elkaar vergelijken is stom. |
|
het nummer zelf ook, dus wat maakt het uit. trouwens, nu-metal of nwobhm maakt niet veel uit, het stinkt allebei. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Maakt niet uit wat voor labeltje je er aan hangt, het blijft gewoon een kutnummer. no text supplied |
|
Mensen met "black metal" als undersign zijn sowieso stom. Maar het nummer is niet zo mooi nee. |
|
mensen die "Holhoornige Herkauwer" als subtitel hebben en een linkje naar hun BrEeZaH-Cu2 site hebben wel dan? maar inderdaad, gaar nummer. alhoewel conclusies trekken op een kort sampletje misschien wel erg voorbarig is. als je het intro van "thorns of crimson death" of "the somberlain" hoort denk je ook niet direct aan extreme metal. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote:Hahahaha |
|
eerst mensen die burzum en dissection niet uit elkaar kunnen houden, nu mensen die nu metal en NWOBHM door elkar gaan lopen slingeren???? waar blijft t topic 'BLACK METAL' met als hoofdvraag ' wanneer komt er een nieuw bodycount album!" willen de pas uit hun ei gekropen nixneukers aub opstaan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
bekijk zelf zoals je het wil. als ik het vind klinken als een mix tussen nu-metal en nwobhm, twee genres die al jaren geleden een pijnlijke dood in een gaskamer hadden moeten sterven, dan is dat mijn goed recht. zoals het ook jouw goed recht is om slechte kritiek met nog slechtere argumenten te geven. zoals bert van kamagurka eens al zei: "kritiek hebben is niet moeilijk, maar hem opwarmen en in fijne plakjes serveren, dát is pas moeilijk". www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ik vind jou een eikel die nog niet eens boven de hielen van een Kamagurka uitkomt. Dat is mijn goed recht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Maar jij bent een Belg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Da's niet uit vrije beweging. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik was van plan je serieus te nemen, totdat ik opmerkte dat je een ünterlimburger bent. maargoed, de enkels van kamagurka interesseren mij weinig, zijn strips des te meer. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Limburger? Ik ben van het West-Vlaemsche Nieuwpoort. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Eerste 3 minuten hetzelfde zoutenloze tempo'tje aanhoren, in minuut 4 flikkeren ze er een solo erdoor en wat loos geouwehoer. Vervolgens maken ze het af met dezelfde bende als in de eerste 3 minuten en je hebt een nummer. Wat een troep! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het argument van 2 eurocent. En nu weer lief doen tegen elkaar kinderen! maar goed, na de algemene stemming in dit topic omtrent dit nieuwe nummer, mag de conclusie zijn dat met overweldigende meerderheid democratisch is besloten dat we hier te maken hebben met een diep triest K-U-T-nummer! |
|
quote: inderdaad, ÜNTERlimburger. vandaag geluisterd naar een om zeep geholpen versie van "unhallowed", die tesamen met het titelnummer de promo (ont)siert. bah, ik moet zeggen dat er wel een klein droompje naar de verdoemenis geholpen is. ik ben blij dat ik toen dat "fear the return"-shirt niet heb gekocht. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Je blijft een eikel. Maar serieus, zo slecht klinkt dat Dissection-nummer toch niet. Het is verre van de grote klasse die zijn vroegere songs toch wel waren, maar gezien de concurentie valt dit allemaal wel mede. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Iedereen heeft het de hele tijd over "storm of the light's bane". Er staan inderdaad een aantal goede nummers op, maar "the Somberlain" is in zijn geheel duidelijk beter. |
|
eh... is die zanger nu uit de gevangenis of zingt iemand anders? mvg wk10 |
|
quote: sjezus waar was jij het afgelopen jaar??? I Find That I Am Not There... |
|
quote: heb je tijdens het optreden die gewakers niet gezien ? |
|
oh, fuck, ik dacht dat het body gaurds waren.... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Decadance, Kokoriko, Zillion, Star Warz, I love Tetno, goafeestjes, acidfuiven, etc... antwoord jij nu op mijn vraag bitte. mvg wk10 |
|
Het is idd een nummer die vet saaai is! dat het deels opgenomen in de gevangenis is... ja, had dat dan niet gedaan en nof ffies gewacht, want zo'n kutsound en dunnetjes komen we niet verder mee, ik hoop echt dat het nieuwe album wat beter wordt, en ook de productie ja, want hiervan verwachten we toch wel iets beters na bijna 8 jaar.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |