IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De nieuwe Dissection Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-11-2004 23:29 by Schaep Profiel van Schaep

Nu-metal en de "new wave of british heavy metal" met elkaar vergelijken is stom.

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 23-11-2004 23:32 by astathica Profiel van astathicahttp://www.myspace.com/astathica

het nummer zelf ook, dus wat maakt het uit. trouwens, nu-metal of nwobhm maakt niet veel uit, het stinkt allebei.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-11-2004 0:05 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Maakt niet uit wat voor labeltje je er aan hangt, het blijft gewoon een kutnummer.

no text supplied

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2004 0:45 by Schaep Profiel van Schaep

Mensen met "black metal" als undersign zijn sowieso stom. Maar het nummer is niet zo mooi nee.

astathica
Usericon van astathica
Posted 24-11-2004 0:49 by astathica Profiel van astathicahttp://www.myspace.com/astathica

mensen die "Holhoornige Herkauwer" als subtitel hebben en een linkje naar hun BrEeZaH-Cu2 site hebben wel dan?

maar inderdaad, gaar nummer. alhoewel conclusies trekken op een kort sampletje misschien wel erg voorbarig is. als je het intro van "thorns of crimson death" of "the somberlain" hoort denk je ook niet direct aan extreme metal.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Flurk
Usericon van Flurk
Posted 24-11-2004 16:18 by Flurk Profiel van Flurk

Ben ik raar? Maar ik vind dit nummer wel goed, iets anders, maar toch nog goed. Volgens mij komt alles wel in orde met die nieuwe schijf.

Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-11-2004 16:51 by ouwe Profiel van ouwe

quote:
Op 23 november 2004 23:26 schreef astathica het volgende:
klinkt godverdomme als nu-metal ik hoop maar dat de rest wat beter en minder "new wave of british heavy metal"-lish klinkt.
Hahahaha

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-11-2004 17:26 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

eerst mensen die burzum en dissection niet uit elkaar kunnen houden, nu mensen die nu metal en NWOBHM door elkar gaan lopen slingeren????

waar blijft t topic 'BLACK METAL' met als hoofdvraag ' wanneer komt er een nieuw bodycount album!"

willen de pas uit hun ei gekropen nixneukers aub opstaan

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

astathica
Usericon van astathica
Posted 24-11-2004 18:33 by astathica Profiel van astathicahttp://www.myspace.com/astathica

bekijk zelf zoals je het wil. als ik het vind klinken als een mix tussen nu-metal en nwobhm, twee genres die al jaren geleden een pijnlijke dood in een gaskamer hadden moeten sterven, dan is dat mijn goed recht. zoals het ook jouw goed recht is om slechte kritiek met nog slechtere argumenten te geven.
zoals bert van kamagurka eens al zei: "kritiek hebben is niet moeilijk, maar hem opwarmen en in fijne plakjes serveren, dát is pas moeilijk".

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2004 19:19 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik vind jou een eikel die nog niet eens boven de hielen van een Kamagurka uitkomt. Dat is mijn goed recht.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 19:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 19:19 schreef Count Usher het volgende:
Ik vind jou een eikel die nog niet eens boven de hielen van een Kamagurka uitkomt. Dat is mijn goed recht.

Maar jij bent een Belg.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2004 19:23 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Da's niet uit vrije beweging.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

astathica
Usericon van astathica
Posted 24-11-2004 19:40 by astathica Profiel van astathicahttp://www.myspace.com/astathica

ik was van plan je serieus te nemen, totdat ik opmerkte dat je een ünterlimburger bent. maargoed, de enkels van kamagurka interesseren mij weinig, zijn strips des te meer.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2004 19:41 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 24 november 2004 19:40 schreef astathica het volgende:
ik was van plan je serieus te nemen, totdat ik opmerkte dat je een ünterlimburger bent. maargoed, de enkels van kamagurka interesseren mij weinig, zijn strips des te meer.

Limburger?

Ik ben van het West-Vlaemsche Nieuwpoort.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-11-2004 20:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Eerste 3 minuten hetzelfde zoutenloze tempo'tje aanhoren, in minuut 4 flikkeren ze er een solo erdoor en wat loos geouwehoer. Vervolgens maken ze het af met dezelfde bende als in de eerste 3 minuten en je hebt een nummer.
Wat een troep!

"This one is older than shit, heavier than time!"

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 24-11-2004 21:47 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 24 november 2004 19:21 schreef Chelman het volgende:
Maar jij bent een Belg.

Het argument van 2 eurocent.
En nu weer lief doen tegen elkaar kinderen!

maar goed, na de algemene stemming in dit topic omtrent dit nieuwe nummer, mag de conclusie zijn dat met overweldigende meerderheid democratisch is besloten dat we hier te maken hebben met een diep triest K-U-T-nummer!

astathica
Usericon van astathica
Posted 25-11-2004 1:47 by astathica Profiel van astathicahttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Limburger?
Ik ben van het West-Vlaemsche Nieuwpoort.

inderdaad, ÜNTERlimburger.

vandaag geluisterd naar een om zeep geholpen versie van "unhallowed", die tesamen met het titelnummer de promo (ont)siert. bah, ik moet zeggen dat er wel een klein droompje naar de verdoemenis geholpen is. ik ben blij dat ik toen dat "fear the return"-shirt niet heb gekocht.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2004 7:38 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 25 november 2004 1:47 schreef astathica het volgende:
inderdaad, ÜNTERlimburger.

Je blijft een eikel.

Maar serieus, zo slecht klinkt dat Dissection-nummer toch niet. Het is verre van de grote klasse die zijn vroegere songs toch wel waren, maar gezien de concurentie valt dit allemaal wel mede.

[dp] Ragnarok
Usericon van [dp] Ragnarok
Posted 25-11-2004 11:26 by [dp] Ragnarok Profiel van [dp] Ragnarok

Iedereen heeft het de hele tijd over "storm of the light's bane". Er staan inderdaad een aantal goede nummers op, maar "the Somberlain" is in zijn geheel duidelijk beter.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 12:05 by windkracht10 Profiel van windkracht10

eh... is die zanger nu uit de gevangenis of zingt iemand anders?

mvg wk10

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-11-2004 12:10 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 25 november 2004 12:05 schreef windkracht10 het volgende:
eh... is die zanger nu uit de gevangenis of zingt iemand anders?

sjezus waar was jij het afgelopen jaar???

I Find That I Am Not There...

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-11-2004 12:11 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

quote:
Op 25 november 2004 12:10 schreef rvanderholst het volgende:

heb je tijdens het optreden die gewakers niet gezien ?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-11-2004 12:11 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

oh, fuck, ik dacht dat het body gaurds waren....

I Find That I Am Not There...

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 12:12 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 25 november 2004 12:10 schreef rvanderholst het volgende:

Decadance, Kokoriko, Zillion, Star Warz, I love Tetno, goafeestjes, acidfuiven, etc...

antwoord jij nu op mijn vraag bitte.

mvg wk10

Sanquinea
Usericon van Sanquinea
Posted 25-11-2004 12:43 by Sanquinea Profiel van Sanquinea

Het is idd een nummer die vet saaai is! dat het deels opgenomen in de gevangenis is... ja, had dat dan niet gedaan en nof ffies gewacht, want zo'n kutsound en dunnetjes komen we niet verder mee, ik hoop echt dat het nieuwe album wat beter wordt, en ook de productie ja, want hiervan verwachten we toch wel iets beters na bijna 8 jaar..

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com