|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ach ja, weet je wat het een beetje is: ik denk dat vrijwel iedereen die dissection kent hoge verwachtingen had van het aankomende werk. en dat is natuurlijk moeilijk waar te maken, zeker als het nieuwe nummer niet een echte knaller is. daarnaast is het gewoon niet mijn kop thee, het zit allemaal goed in elkaar, maar het is niet waar ik op hoopte. ik ben niet zo'n powermetalliefhebber. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: op dergelijke bizar beschamende grammaticale fouten ga ik al niet eens reageren. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Waarom reageer je dan toch? Ik wacht eens af tot de hele cd uit is. Misschien is dit nummer zo kut omdat het de single is. |
|
quote: Waarschijnlijk. Een radiohitje meepikken ofzo. mvg wk10 |
|
quote: Wat je zegt doe je zelf. Homo. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wat een verschikkelijk nummer, énorm duf. |
|
quote: statement van het jaar. ahem. ik ben trouwens benieuwd of er nog meer songs een "facelift" krijgen, deze "unhallowed (rebirth version)" was al goed voor een lichte hart- en vaataandoening. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
met een beetje geluk sterf je aan de nieuwe dissection plaat... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: die kans is niet onaanzienlijk. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Zo, net mahakali wezen beluisteren, Jon is in de bak waarschijnlijk een keer te veel in zijn man-gina (mannekutje) getampeloerd, wat een homo nummer. |
|
Is er al wat nieuws van de aankomende plaat uitgelekt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is inderdaad een beetje stil geworden om Jon en zijn vriendjes, na alle poeha die hij maakte. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Ze spelen weer op de zomerfestivals. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Jodenummer, bah! flauwe in-flames kopie, de enige goeie plek voor dit prul is de WC! Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
... heb je ook nog zinnig nieuws? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
kom op arc.. dat is een enorm poepnummer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
mwaha, dat nummer is stoer! van de lama dus... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zei de man die met zijn "Kijk, ik heb wat duistere dingetjes gedaan met mijn Casio-keyboardje!" het audiospectrum vervuilt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Geef toe dat het toch dat nieuwe nummer beduidend minder sterk gaat zijn dan die op somberlain en storm... Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: "gaat zijn"? De single is toch al een aantal maanden uit... Maar kom, het nummer is misschien geen klassieker, maar om het een jodenummer (sic, dat zou dan jodennummer moeten zijn) te noemen,... nee. Zo slecht is het nu ook weer niet. En op In Flames lijkt het al helemaal niet. Ken je überhaupt iets van metal? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Band zonder banaan? Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
Wanneer brengen die hoeren nou eindelijk die single en album uit! godv! |
|
quote: Single ligt al maanden in de winkel... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |