|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben bij beide hoop zelfs naar duitsland te gaan:D ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
vandaag kaartje gehaald voor 013 |
|
Ik ga ook maar eens kaarten halen... |
|
Ik ben daar aanwezig op 11-2! |
|
Hmmm, twijfel nog. Megadeth is wel gaaf! Heb er vroeger veel naar geluisterd maar de laatste platen eigenlijk niet meer. Hatsjikidee! |
|
de laatste platen wil je niet luisteren |
|
quote: euh? vond ze wel aardig hoor behalve risk dan das echt een mindere is gewoon geen megadeth ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Support Act bekent: Diamond Head . Lightning To The Nations Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ben nog steeds erg blij met mijn kaartjes |
|
yes yes yes ik mag backstage in tilburg heb net confirmation gekregen van de webmaster van megadeth ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Ik ga naar Antwerpen de 10de! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Volgens mij is dit toch echt de laatste Megadeth tour, dus kzou maar gaan.... |
|
Kga twee keer, tilburg en hardenberg.... |
|
Aanwezig in Antwerpen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ik ook :D ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Hardenberg all the way Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
013 uuitverkocht! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote:ik heb mijn kaartjes al |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 20-01-2005 19:13] |
|
quote: heb er echt zin in hebben met een groep al afgesproken om daarna een kroeg in te duiken met zijn allen zit daar vlakbij schijnbaar een pub wel die gaan wij maar eens onveilig maken denk ik [Dit bericht is gewijzigd door demonic_debby op 20-01-2005 19:33] ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote:beetje jammer, is hardenberg ook uitverkocht? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:nope: http://www.megadeth.com/index.php?section=killingroad |
|
Ja, ik ga ook naar 013, maar ik zou graag ook naar Hof ter Lo gaan. Ik heb intussen acht verschillende telefoonnummers gehad en het lukt me NIET. Iemand hier vier kaarten over??? En komen ze trouwens ook op Graspop? die dead enough |
|
quote: ik heb geruchten gehoord dat het mischien wel in de planning kan zitten maar ik zeg het zijn geruchten ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |