IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Megadeth Live 2005 (Tilburg: 11-2; Hardenberg: 17-2) Vorige pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-02-2005 16:08 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2005 16:32 schreef de laar het volgende:
Diamond head had ik ook meer van verwacht eigenlijk.
Ik had constant het idee dat die bassist tevens de zanger was.
De zanger zelf viel al z'n inspanningen ten spijt totaal in het niets.

hm.. ik hoor ook genoeg mensen die het fantastisch vonden, de oude klassiekers dan: the prince, its electric etc. maarja dat zijn allemaal ouwe rotten. die zanger is compleet nieuw heb ik gehoord, kan ik me ook niet zoveel bij voorstellen. Er is wel een door de band zelf uitgebrachte nieuwe CD uit. ik ben em gisteren vergeten te kopen, maar ben erg benieuwd. Hoewel ik ook al gehoord heb dat die nieuwe nrs maar lauwe hap zouden zijn.

de laar
Usericon van de laar
Posted 19-02-2005 19:06 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 16:08 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hm.. ik hoor ook genoeg mensen die het fantastisch vonden, de oude klassiekers dan: the prince, its electric etc.

Helpless en Am I evil...

De nummers die niet door Metallica gecoverd zijn kennen de meeste niet.

Behalve dan die Iron maiden cover.

Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 20-02-2005 0:12 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik moet zeggen dat Megadeth in 013 een stuk beter klonk dan in Podium. Diamond Head (the glitterboys met Jamie Oliver zou beter passen!!) klonk gewoon goed, alhoewel ik de muziek verschrikkelijk eentonig vond en de bassist erg vermakelijk. Toen Megadeth begon kon ik Dave de eerste paar nummers echt niet horen, wat was er aan de hand met het geluid van Dave??
Achteraf ben ik erg blij dat ik ook naar 013 ben gegaan, omdat er hier niks mis was met het geluid.

the only pleasure is pain

Weazel
Usericon van Weazel
Posted 01-03-2005 17:41 by Weazel Wijzig reactieProfiel van WeazelQuote dit bericht

megadeth komt in juni weer naar nederland op waldrock

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com